kesäämme.;)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042815511103_uu.shtml
Mukavaa ajankulua
8
85
Vastaukset
- Niinnojoo...
Jos omien tunteiden tappaminen ei ritä, niin listitään hyttysiä.
- ??
Miksi omat tunteet pitäisi tappaa?
- :O)"
Jestas,,,tulee mukava kesä kun köyhälläkin on ystäviä,,,
- Kylmät kädet
Työni tuotti siis tulosta!
Menin viimekesänä monesti ulos sääskien pisteltäväksi ihan tahalleni. Kun sääskiä on iholla kymmeniä, jopa satoja yht'aikaa imemässä vertasi, voit vaipua tietynlaiseen transsiin.
Se vaatii vain mielenhallintaa. Nousuhumalassa onnistuu parhaiten.- Kylmät kädet
Mulla on teoria, että kun viimekesän tuhannet sääsket, jotka ovat sikiäneet minun verestäni, pistävät minua tänä kesänä, se ei tunnu missään.
Banaanikärpästen tapaista pika-evoluutiota. - .;)
Kylmät kädet kirjoitti:
Mulla on teoria, että kun viimekesän tuhannet sääsket, jotka ovat sikiäneet minun verestäni, pistävät minua tänä kesänä, se ei tunnu missään.
Banaanikärpästen tapaista pika-evoluutiota.Jos annat hyttysten pistää ja imeä itsensä täyteen verta, ne kuolevat heti.
Eivät sikiä enää uudestaan.;) - Kylmät kädet
.;) kirjoitti:
Jos annat hyttysten pistää ja imeä itsensä täyteen verta, ne kuolevat heti.
Eivät sikiä enää uudestaan.;)Ei pidä paikkaansa.
Ykskään itsensä aivan täyteen imenyt sääski ei ole paukahtanut, vaan vetänyt pillinsä rauhallisesti pois ja lähtenyt vain verkkaisesti lentämään pois näkyvistä. - .!.
Kylmät kädet kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Ykskään itsensä aivan täyteen imenyt sääski ei ole paukahtanut, vaan vetänyt pillinsä rauhallisesti pois ja lähtenyt vain verkkaisesti lentämään pois näkyvistä.Hetken matkaa lentää ja paukahtaa.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462