Vailla hoitajaa/vuokraajaa/liikuttajaa/avustajaa...

Katja Kuusla

Hei!

Elikkä minulla olisi 4 hevosta/ponia vailla hoitajaa/vuokraajaa/liikuttajaa/avustajaa. Talli sijaitsee Pirkanmaalla. Kerro itsestäsi lisää niin minä kerron hevosista jos kuulostat mielestäni hyvälle! Sen voin jo etukäteen kertoa että kaikki pollet ovat alue-kansallisen tason kilpahevosia eli haluan kokeneen henkilön!

5

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannaJanika

      Heippa!

      Etsitkö vielä hevosillesi/poneillesi hoitajaa/vuokraajaa/liikuttajaa/avustajaa?
      Täällä meinaan löytyisi yksi todella ahkera ja luotettava henkilö.
      Missä päin nämä hevoset/ponit sijaitsevat?
      Kokemusta minulla on 7 vuotta yleisestä hoidosta niin ratsastuskouluilla kuin yksityisillä talleillakin. Olen pian 18 vuotias. Ratsastuksessa en osaa mitään taikoja, mutta hevosen pysyy tilanteessa kuin tilanteessa hanskassa.
      Kerron toki vielä lisää itsestäni jos vielä haet, ja katsotaan asunko lähellä :)

    • sartsaz

      Hei vieläkö olet vailla hoitajaa/liikuttajaa/avustajaa? Ja missä päin Pirkanmaata heposet mahtavat asustella? Jos asustelisivat sopivan matkan päässä ja tarvitset vielä ahkeraa talliapulaista niin,

      Olen 18-vuotias opiskelija Tampereelta. Olen ratsastanut ja hoitanut hevosia 10,5 vuotta ratsastuskoulla, sekä yksityistallilla. Minulta löytyy kaikki tarpeellinen taito hevosen hoitamiseen ja olen innokas oppimaan lisää! Minulta sujuu esim. hevosen / varusteiden / tallin perushoito, lastaus, ruokinta yms. Olen tehnyt tallia monet kerrat, joten tarhaus sujuu myös. Ratsastuksessa en mitään laukkapiruetteja osaa, mutta olen ratsastanut kaiken näköisillä- ja ikäisillä hevosilla.

      Jos kiinnostuit niin otathan yhteyttä, kerron mielelläni itsestäni lisää.

      Sara Holm
      sartsa.h(at)netti.fi

    • tuuli3

      MOikk! Jos olet viälä vailla hoitajaa/vuokraajaa jollekkin ponillesi olisin innokas siihen. Ratsastus kokemusta löytyy 6vuotta ja ikää 12.vuotta.Kisannu olen paljon joten esteitä olen mennyt enemmän koulukin sujuu :) Jos kiinnostuit niin lähetä sähköpostia tai viästiä:) Itse asun annalassa!

      [email protected]

    • Hoitaja vaihtoehto(:

      Moi! Vihdoin löysin jonkun pirkanmaalta :D

      Olisin kiinnostunut mieluiten HOITAMAAN jotakin heistä. En ole ratsastanut kovinkaan pitkään, mitä nyt muutama vuosi kahden tauon kera, mutta hevosen hoidan ja käsittelen täydellisesti, vaikka itse sanonkin.
      Olen hoitanut, ja oleskellut hevosten kanssa koko elämäni, aivan pikku tytöstä asti. Voisin myös tehdä tallitöitä, ja muuta.
      Olen siis 13v ja kokenut hevosten käsittelijä, hoito sujuu, minkälainen hoito tahansa. Mitään kenkiä en osaa laittaa, hevosta en osaa laittaa traileriin, mutta perus hoito menee mainiosti:) (Enkä tarkoita nyt pölyharja harjausta ja kavioiden ottoa, vaan perusteellinen suka puhdistus, harjapuhdistus, kavioiden huolto, harjan huolto, varustaminen, loimitus, taluttaminen, hikiviilaus ja muut perus asiat). Hoidan hevosen aina perusteellisesti aloittaen sualla lian irroittamisesta ihan kavioiden putsaukseen ja kiillottamiseen asti :D
      Jos siis kaipailet vielä hoitajaa ponillesi, niin olen täysin valmis juttuun :)

      • MeAgain

        Niin, ja sähköposti on [email protected], facebookissa voit ottaayhteyttä, Aino Isaksson (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe