Toiset on vahvoja, toiset hyviä esittämään sellaisia.
Jos seuraavalla kerralla kunnioitat sinuun ihastuvaa tyttöä antamalla ne pakit vain kerran, ja annat sitten olla ja unohtaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=g6U_BEiYU8I
Kas, särkyneen sydämen sirpaleita.
4
393
Vastaukset 4
- ;o)
Mitä jos en ymmärtänyt ensimmäistä vihjettä täysin oikein ja toisella oli aika liian tiukilla, kolmas kerta ja tuhkimotarina?
- ap.
Tahdon kenkäni takaisin, ja sydämenikin, kun sillä vaan leikit :)
- just niin
Jos joku ajattelee ett tarpeeks monesti pakit antamalla ja herjaamalla oppi menee paremmin perille. Mulle ainakin meni, olisin vähemmälläkin kouluttamisella tajunnut. Sekin meni perille etten kelpaa yhdellekään miehelle eli jotain opinkin siinä koulutuksessa, ei mennyt hukkaan vaivannäkö ;)
- ap.
Se vaan on tässä mun tilanteessa niin outoa, että minä annoin olla ensimmäisten pakkien jälkeen, mutta tämä mies ei. Että jonkun jumalattoman lähtemättömän vaikutuksen häneen kuitenkin tein, mutta en silti kelpaa :D Ota noistakin sitten selvää.
Sun kohdalle on tainnut osua vääränlainen mies, niinkuin minullekin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518