kierrosviikon perjantaina

ap itäsuomesta

muutama vuosi takaperin kv sanoi, että jt:n ei tule mennä hallituksen tai kunnan hommiin tai kouluttautua tai muutenkaan osallistua s******n maailman "projekteihin". siis tuomittiin lähes kaikki valtion ja kuntien työt. olin aika äimän käkenä...

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • false prpvo

      Väitätkö että kielsi menemästä kunnalle siivoojaksi?
      Vai sanoiko ettei pitäs pyrkiä kunnanvaltuustoon?

      Taisit ymmärtää hieman vierestä viestin?
      Kouluttautuneita on Brooklynissäkin,
      sun kv taitaa olla lukihäiriöinen?
      Jt-asianajajia, lääkäreitä, professoreita jne vilisee Vt-seuran matskussa.

      Kunnan hommat ja kunnan hommat..niit on kuule monenlaista hommaa, otas ny vähän selevää,
      taitaa olla sulla jotain vajausta käsityskyvyssä sullakin.

      • aloittaja2

        siis nimen omaan oli kyse johtavista hommista, muistakin kuin kunnan valtuuston paikoista. ei tietenkään siivoushommia ta kunna talonmieshommia kielletty. mutta kaikenlaista vastuun ottamista, tukien tätä järjestelmää, neuvottiin välttämään. ja peruste oli nimenomaan se että sillä tukee tätä systeemiä.


      • mikä Duuni!
        aloittaja2 kirjoitti:

        siis nimen omaan oli kyse johtavista hommista, muistakin kuin kunnan valtuuston paikoista. ei tietenkään siivoushommia ta kunna talonmieshommia kielletty. mutta kaikenlaista vastuun ottamista, tukien tätä järjestelmää, neuvottiin välttämään. ja peruste oli nimenomaan se että sillä tukee tätä systeemiä.

        En kyllä ymmärrä, miksi todistajan joka tunnustaa Jeesuksen kuninkaakseen,
        rupeaisi tukemaan Maailmaa?

        Sama kuin olisi Titanicin kannella kun se uppoaa,
        ja ihan pokkana järjestelisi työkseen kansituoleja paikoilleen
        ja ohjailisi ihmisiä istumaan mukavasti... *_*


      • TiiTaaNic
        aloittaja2 kirjoitti:

        siis nimen omaan oli kyse johtavista hommista, muistakin kuin kunnan valtuuston paikoista. ei tietenkään siivoushommia ta kunna talonmieshommia kielletty. mutta kaikenlaista vastuun ottamista, tukien tätä järjestelmää, neuvottiin välttämään. ja peruste oli nimenomaan se että sillä tukee tätä systeemiä.

        *kaikenlaista vastuun ottamista, tukien tätä järjestelmää,
        neuvottiin välttämään.
        ja peruste oli nimenomaan se että sillä tukee tätä systeemiä.*

        Järkevä neuvo.
        Miksi todistajan pitäisi tuhlata aikaansa jossain
        johtoportaassa _pönkittämässä_uppoavaa Titanicia?

        Ja sitten kentällä käydä kertomassa että systeemi kaatuu?
        Skitsoo hommaa semmonen.


      • aatteles ny
        TiiTaaNic kirjoitti:

        *kaikenlaista vastuun ottamista, tukien tätä järjestelmää,
        neuvottiin välttämään.
        ja peruste oli nimenomaan se että sillä tukee tätä systeemiä.*

        Järkevä neuvo.
        Miksi todistajan pitäisi tuhlata aikaansa jossain
        johtoportaassa _pönkittämässä_uppoavaa Titanicia?

        Ja sitten kentällä käydä kertomassa että systeemi kaatuu?
        Skitsoo hommaa semmonen.

        Taitaa ne valtion ja kunnan palvelut kuiteskin kelvata myös jehovantodistajille. Mites, jos kukaan ei suostuisi johtoportaaseen? Mikäs siitä tulisi?


    • grazyyyyy :D

      *Mites, jos kukaan ei suostuisi johtoportaaseen? Mikäs siitä tulisi?*

      Ihanko meinaat että nimenomaan todistajan pitää päästä johtoportaaseen?
      olisko perusteluja?

      Eiköhän sinne ole pyrkimässä porukkaa pilvin pimein,
      ja ne on OIKEESTI hommasta kiinnostuneita,
      eikä odota et juamala tuhoo systeemin mahd pian ;D, kuten todistajat odottaa.

      • vai mitä luulet?

        Eihän noin voi ajatella, että koska Jumala kuitenkin tuhoaa systeemin, niin kaiken pitäisi siltä varalta pysähtyä jo ennen sitä. Täytyyhän yhteiskunnan toimia siihen asti, kunnes...

        Eihän sitä tiedä, miten paljon paremmaksi kaikki muuttuisi, jos johtoportaissa istuisi pelkästään Jehovantodistajia.


    • Jos olette lukeneet viime aikoina sanomalehdistä niin nämä "kunnan
      hommat " "korkeammalla tasolla " ovat poliittisia. Se mainitaan monesti mihin
      puolueeseen töpeksinyt herra tai rouva on kuulunut.
      Siivoojat ja muut suorittavaa työtä tekevät saavat olla kirjoittelun suhteen melkoisen rauhassa. Kyllä sairaaloissakin tarvitaan työvoimaa. Ei sielläkään
      työt suju puhumalla. Kyllä siellä naisia on etupäässä hoitajina. Ja sielläkin on
      monenlaista työtä. Kaikki työ sielläkin on tarpeellista. Tosin sitä asiaa ei aina
      julkisuudessa tunnusteta. Sielläkin työskentelee Jehovan todistajia.
      Tässä varmaan alussa tarkoitettiin johtoportaan paikkoja. Niinkuin aikaisemmin todettiin.

    • Luusereitako?

      Niinpä niin.Jehovan todistajat kyllä mielellään syövät rusinat pullasta,mutta eivät ota mistään vastuuta.Valittamassa ja ruikuttamassa ovat kyllä mielellään ja syynä on se että maksavat veronsa.Mitkä verot?Siivojien ja posteljoonien palkoista ei paljoo veroja makseta.

    • Nyt kyllä kierrät asiaa .Vähättelet eri ammatteja. Oliko tuo nyt sellainen
      iloinen Vapusta aiheutunut lausahdus. Niihin" korkeimpiin " luottamustehtäviin
      on kova tunku ainakin täälläpäin. Ettei nyt vaan ihmisiä kankkunen vaivaisi.
      Tulee tässä mieleen eräs laulu. Koittakaa kestää vain muutama lause.
      "Kun se saapuu ei se säästä, hiipii vuoteen jalkopäästä, itse kerjäsit seuraasi sen
      se oli kauhea...."

    • hulluja kaikki

      Onks tää ap sellanen räkä poskella oleva surkimus ylläpidosta?

      • on se

        Joo, on sekä jt että ylläpidosta ja aikamoinen vellihousu vätys kaiken lisäksi.


      • aloittaja edelleen
        on se kirjoitti:

        Joo, on sekä jt että ylläpidosta ja aikamoinen vellihousu vätys kaiken lisäksi.

        olen jt kyllä, mutta en ylläpidosta. räkää on toisinaan poskella, jos toisellakin. vellihous vätyskin ehkä, kun roikkuu mukana touhussa, jota ei oikein ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe