Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

7 oikein

Ex-köyhimys

Elämäni muuttui kun voitin lotossa pari milssiä. Päätin lahjoittaa koko potin sitä tarvitsevalle. Itsellä kun tota pätäkkää on jo ennestään..

Perustele pyyntösi hyvin niin potti voi olla Sinun

24

5488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lotto

      Tarvitsen rahaa.Olen köyhä mies !
      Omaisuuteni : Osake kaivarissa,Purjevene,2 mersua,4 Bemaria tilillä N.6 Milj.euroa.
      Lahjoita mulle ne rahat.

    • huonot tulot

      jos et muuta keksi. Voisin lopettaa pienipalkkaiset vuokratyöt ja kokeilla kuluuko joutilaan aika paremmin kun on pätäkkää taskussa.

    • Tuleva yh

      ...mä tedän että sulla on! Jos tuo olisikin totta niin antaisit mulle ehdottomasti ne rahat.Olen veloissani oleva tuleva yh-äiti joka yrittää keksiä keinon pärjätä kesk. lasten kanssa.Sillä vaikka olen vakit.työssä niin rahat ei tahdo riittää...Kolahtiko ja koskettiko? Tämä EI ole mikään vitsi olen vain niin kyllästynyt kaikkeen...eniten mieheeni jolla on alkoholiongelma...siksi lähdössä!Olisinko minä sopiva lahjoituskohde?*jaksaa vielä vienosti hymyillä*

      • huuhaa

        antaisit rahat afrikkaan,jos voittaisit lotossa tai lähimmille ystävillesi..etkä puhuisi täällä sanaakaan


    • ööh

      Jos kerran lahjoitat pois...noniin keksi jo tekosyy.

    • jokunen

      siis kaikki hyvin, terveyskin tallella.

      Anna millisi jonkin lastensairaalan hyväksi.

    • Pekka

      ..Joten minulla ei ole edes mahdollisuutta voittaa. Siksi olisi kohtuullista antaa palkintosumma valtion pohjattomaan kassaan uuden musiikkitalon rakentamiseksi Jyväskylään tai Helsinkiin.

    • hoaksi

      ..sitähän minäkin!

    • Tiitu

      Jos sulla jo on rahaa niin eikö olis kiva jos olis vielä enemmän rahaa?
      Ja jos välttämättä haluut sen rahan lajhoittaa jollekkin niin lahjoita se johonkin hyväntekeväisyyteen äläkä ihmisille jotka käy täällää suomi24:ssa sillä jos on tietokone niin ei sitä rahaa ole niin pakko lisää saada.
      Miti lapisakin jossain köyhässä maassa joilla ei edes ruokaa ole!!
      Siis tottakai se raha olis mullekkin ihan kivaa kun oon vasta 15w tyttö jolle vanhemmat ei ollenkaan anna rahaa ellen mene pellolle sitä tienaamaan mutta enemmän sitä tarvitsevat lapset köyhissä maissa kuin minä..


      Mutta taisi toi sun teksi jokatapauksessa olla vaan vitsi?

    • vähävarainen tyttö

      voisit antaa lähimmillesi ja lahjoittaa vaikka punaiselle ristille jolloin se menisi niille jotka sitä eniten tarvitsee.. tokihan minäkin ne vastaanottaisin jos et itse niitä tarvitse, minä tarvitsen opiskeluun, kuten myös pikkuveikkani..

    • V itut

      kusipääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Johanna

      Minä olen onnellinen siitä, että menee ihan hyvin, vaikka köyhä opiskelija olenkin. Terveys on kuitenkin tallella.

    • yksi köyhimys

      Tuohonhan on vaan yksi ratkaisu. Siis tämä!
      Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan???????

    • 7 kertaa

      Kuulin ette ole voittanut mitään, vaan vetänyt 7-kertaa käteen peräkkäin joten jaa nyt siitä.

    • köyhä

      tyhmää provoo tommonen.....kateuttako yritetään saada aikaa....vaikka onnee vaan jos näin on käyny.....kyllähän minäkin ottaisin jos annettaisiin...mutta en sit kuitenkaan...sanojen helinää takasin ...muuta en pysty antamaan

    • Köntys

      Lahjoita rahat mulle..eiku..eiku..mulle... Sori mun ahne sivupersoona vaatii osinkoa sun voitosta mutta minä... Voisin sijoittaa rahasi mamelukkikalan suojelusäätiön osakkeisiin!!

    • en_todellakaan_usko

      Ilmaista lounasta ei olekaan.

    • nanna

      Jos tosta olis edes puoletkaan totta, sä tuskin olisit tumppaamassa rahaa täällä jollekki..
      Ite en kyllä rahojas tarviis, mutta jos tuo olisi totta niin lahjottaisit rahat hyväntekeväisyyteen.. Ajattele kuinka monelle köyhän maan perheelle sillä saataisiin ruokaa, vaatteita, yms..
      Mutta eipä tuo taida edes olla totta.. Älkää ihmiset uskoko..

    • Ring ring

      Ensin miten elämäsi muuttui?? jos sinulla kerran oli jo ennestään pätäkkä,massia,tuohta,valuttaa,hilloa,"mania",rahaa,eskoja,nippuja,liiroja,dollareita,euroja niin paljon,että ei paskalle taivu. Raha on materiaalia ja elämän laatu ei muutu sillä onko tililä 2 vai 6 miljoonaa eskoa:)
      Kuten kaikki tietävät rahalla saa mitä vain paitsi.. Rakkautta,ystävyyttä,terveyttä ja hyveet kuten esim: uskollisuus,rakastava,huolehtiva,lojaali,REHELLINEN autaavat elämään paremmin kuin raha.
      Raha antaa toki turvallisuutta tehdä mistä tykkää ja se on toki hienoa.

      Toinen juttu on se, että mitä helvetin perusteluita?
      Kuitenkin ahneet haluu aina lisää vaikka olis jo tarpeeks.
      Aina löytyy itseään huonompia ja tietenkin parempia.
      KAIKILLA on hyvä perustelu sille, että juuri hänen pitäisi rikastua.
      Itse toivon jokapäivä, että tulisi se iso voitto,mutta olen tyytyväinen myös tähän elämäntilanteeseen. Itse elän tilanteessa jossa pitää miettiä kuinka paljon voin käyttä rahaa ja mihin ei yksinkertaisesti riitä tai ei kannata laittaa pientä tiliä menemään.Olen terve ja teen nuorisotyötä oman työni lisäksi ja tärkeä on se,että nauttii joka päivästä.

      Jos tämä Ex köyhimys on läpällä heittänyt,että on voittanut 7 oikein eikä ole rahaa mitä antaa olet avannut hyvän keskustelun ihmisille siitä nyrkki läpärit napsahtaa,jos oikeasti olet voittaut ja olet antamassa rahoja pois ehdotan,että jaat rahat joko itse tai teet säätiön joka jakaa rahaa nuorille,lapsille,sairaille,köyhile,kodittomille tai esim: kärsiville eläimile?
      Tärkeintä on, että saava osa puoli tekee asioita mitkä ovat lähellä sinun sydäntäsi.
      Luoja ei antanut kaikille onnea sinä olet sen saannut joten tee jotain hyvää sillä.
      jumala loi taivaan ja maan.. siinä ei puhuta rahasta miettikää sitä.

      • tontsaBoju

        Anna rahat mulle. maksaisin velat pois, potkisin muijan vittuun mun talosta, ostaisin pari autoa ja etsisin vitun hyvännäköisen nuoren muijan, joka juoksee rahan perässä. sit ryyppäisin niin että näkö lähtee. ostaisin uima-altaan ja hommaisin sinne jotain uhanalaisia eläimiä, mitä vois sit ampua sarjatuliaseilla kun juoppohulluus iskee. sit kun rahat loppuis niin nuori uus muija lähtis ja mä rukoilisin polvillani että vanha muija ottais takas. mutta ei se ottais ku haisisin vanhalle viinalle ja olisin lihonutkin kun ostin saatana pelkkää roskaruokaa koko ajan. ei vittu älä sittenkään anna mulle niitä! huh, onneks tää oli vaan unta.....


      • sika vittu seitsemän
        tontsaBoju kirjoitti:

        Anna rahat mulle. maksaisin velat pois, potkisin muijan vittuun mun talosta, ostaisin pari autoa ja etsisin vitun hyvännäköisen nuoren muijan, joka juoksee rahan perässä. sit ryyppäisin niin että näkö lähtee. ostaisin uima-altaan ja hommaisin sinne jotain uhanalaisia eläimiä, mitä vois sit ampua sarjatuliaseilla kun juoppohulluus iskee. sit kun rahat loppuis niin nuori uus muija lähtis ja mä rukoilisin polvillani että vanha muija ottais takas. mutta ei se ottais ku haisisin vanhalle viinalle ja olisin lihonutkin kun ostin saatana pelkkää roskaruokaa koko ajan. ei vittu älä sittenkään anna mulle niitä! huh, onneks tää oli vaan unta.....

        saatana! Perre Trolli.


      • vittupäänatsisika
        sika vittu seitsemän kirjoitti:

        saatana! Perre Trolli.

        "toiveuusintaa" setsemän


      • natsisikavittupää
        vittupäänatsisika kirjoitti:

        "toiveuusintaa" setsemän

        typerä vittupää


    • sdfghjnhgfdsdff

      Työntäsin koko summan shekkinä naapurin suuhun ja sanoisin "mulle ei vittuilla"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe