Onko harmaa talous fiksuinta taloutta

Olis hyvä tietää ???

koska sillä ei hoideta loisia ?

12

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina pimeesti,aina

Kyllä ehdottomasti. Hyötysuhde verotukseen on huono. Lisäksi veroilla elätetään hirveä määrä turhaa hallintoa ja muita loisolioita.

On paljon halvempaa maksaa koulut lapsille ja terveyspalvelut omasta pussista.

Firmat veloittaa noin 50 e tunti alv. Työntekijä saa kympin tunti verojen jälkeen 6 e

Eli 73 euroa lähtee ihmiseltä ja tulee 6 e hyöty toiselle.Kuka syö 66 e tästä

• AIVAN EHDOTTOMASTI.

Harmaa talous pakottaa myös loiset töihin, ja se taas nostaa hyvinvointia ja elintasoa. Kaikki voittavat, jopa nykyiset loiset.

• talous kuntoon

Eipäs vielä kukaan ole törmännyt hihkumaaan miten paljon hyvää on saatu verorahoilla.
      Toki näinkin on tapahtunut,mutta nykyään hallinto ja muut syövät kuormasta liikaa.
      Ihmeellisiä jättieläkkeitä,hutihommista boomuksia jopa valtion puolella,maahanmuuttopelleily järkyttävää tuhlaamista.

Olen jo monta vuotta muuraillut harmaana.siis tarkoitan talkoohengessä.
      Suosittelen.

• Petosjytky lemuaa

Äärioikeisto=Pers=Kok ovat maahanmuuton aloittajia, ylläpitäjiä, kulttuurien pakkosekoittamisen takana, ILMAISEN SUOMALAISEN ORJATYÖVOIMAN tavoitteella.

• unohtakaa valtio

Ei valtiovalta voi pakottaa ihmisiä maksamaan esim. 46.00 e 23 % alv siitä että
      joku asentaja kaveri korjaa auton jarrut tai jotain muuta ja saa 15 euron tuntikorvauksen suoraa käteen.

Korjaamoveloitukset on muuten luokkaa 65-80 e ja asentajat on amiksen harjoittelijoita.

• Petosjytky löyhkää
    • Laiskimmat loiset

kuolevat nälkään kun verotus lopetetaan. Mm. yksi "PetosjytkyLemuaa"- tyyppi. Mutta ei kai se haittaa, ei ainakaan minun mielestä.

• edes vähän älliä

Ei todellakaan.

• Sanos muuta.
        edes vähän älliä kirjoitti:

Ei todellakaan.

Ihme että tuollaiset lemuavat tyypit saavat edes olla vapaalla jalalla, todella omituista...

• Tawja H.

MInun ei ainakaan tawwitse enää juosta sen mawkan pewässä.

Minä olenkin kansallissosiaalidemokraatti, eli sdp:läinen

• Sinähän olet

koko ajan ollut harmaan talouden kannattaja, ethän ole maksanut veroja ollenkaan.. ja muutenkin olet vain valehdellut.

• Harmaa talous

pelastaa maan talouden ja yhteiskunnan moraalin. Ja myös lastemme tulevaisuuden.

SE ON HYVÄ ASIA !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe