Jeesus on tullut!

Jeesus tuli jo

Jeesus nähty kauppatorilla. Siwan kassissa mäyräkoira josta puolet juotu. Päässä ylioppilaslakki ja kädessä wappuviuhka. Nahkatakki jonka selässä lukee isolla JEESUS. Joko adventistit ovat matkalla kohti Herraansa jonka ruumiin haluavat syödä ja verensä juoda?

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on tullut.

      Kyllä Jeesuksia on ympärillämme paikassa sun toisessa, jopa tavallaan kirjoitit fiktiivisessä esimerkkipersoonassa.
      Hän voi olla kauppatorilla, mäyräkoiransa kanssa, osan juoneena, ylioppilaslakki päässä jne.

      Hän voi todella löytää Jeesuksen sydämeensä, ja heitä on tullut aikain alusta lähtien.

      Oletko sinä kohdannut heitä? Minä olen.

      Sekä ymmärrän Jeesuksen ruumiin ja veren merkityksen.
      Joh. 6:53. Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. 54. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. 55. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. 56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä. 57. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. 58. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."

    • on jeesuksia

      Mielisairaalat on täynnänsä multipersoonia joilla asuu jos jonkinlaisia jeesuksia sydämessä. Sitten on nämä lahkojen avohoitopotilaat....

      • tekojen syy sinullek

        Siinäpä sinulle on kenttää. Mene ja hoida heitä.
        Minkä sinä teet lähimmäisellesi, sen sinä teet Herrallesi.
        Ja minkä jätät tekemättä, siitä teet tilisi Herrallesi.

        Kurkistapa sydämeesi, onko paljonkin ongelmia?


      • herrapa juu
        tekojen syy sinullek kirjoitti:

        Siinäpä sinulle on kenttää. Mene ja hoida heitä.
        Minkä sinä teet lähimmäisellesi, sen sinä teet Herrallesi.
        Ja minkä jätät tekemättä, siitä teet tilisi Herrallesi.

        Kurkistapa sydämeesi, onko paljonkin ongelmia?

        Ei hyvän tekemiseen tarvita mielikuvitusystäviä. Pyydä tätä herraasi saapumaan. Jos hän ei saavu, hän on mielikuvitusystävä. Sinä teet tiliä omille mielikuvitusystävillesi kuten hullut hullujenhuoneella mutta muut eivät tee.


      • adventtiuskova..
        herrapa juu kirjoitti:

        Ei hyvän tekemiseen tarvita mielikuvitusystäviä. Pyydä tätä herraasi saapumaan. Jos hän ei saavu, hän on mielikuvitusystävä. Sinä teet tiliä omille mielikuvitusystävillesi kuten hullut hullujenhuoneella mutta muut eivät tee.

        herrapa juu:lle.

        Ei niin, ei tarvita mielikuvitusystäviä.

        Puran sinulle vyyhtiäsi, että näet, mistä kirjoitat.

        Tässä ajassa ihmiset palvelevat joko rakkaudesta Jumalaa, tahi rienaajaa.
        Rienaaja tarkoittaa vastustajaa, ts. vastustaa sen rakkauden valtakunnan sisäistä
        olemusta, nyt ja myös iankaikkisuudessa.
        Rienaajan kylvö, se on epäuskon ja sen myrkyn aiheuttaman sokeuden tuotos, jossa uhrina olet esimerkiksi sinä.

        Mutta Sanan valkeus tunkee ja avaa silmiä, silmiä näkemään pahan ja ymmärtämään hyvän.

        Sydämestä lähtevä pahuus, on sydämeen kylvetyn lusteen tulos ja sen hedelmä on se maailma, missä elät ja joudumme elämään, täynnä pahaa, koska riiston kautta rienaajan valtakunta rakentuu aikaan.

        Siinä ei nähdä Jumalan valtakuntaa, joka on jo täällä ajassa.

        Se näkyy siinä, että Jumalan oma, vaeltaessaan täällä, näkee siellä kauppatorilla sen kirjoittamasi henkilön, jonka selässä lukee se Jeesus.

        Jumalan omahan oli lunastettu, armahdettu, Jumalan omaksi ottama, Kristuksen ruumiin, eli seurakunnan jäsen, syntinsä anteeksi saaneena ja Kristus sydämessä.
        Näin hän on Kristuksen kuva, eli tavallaan tämän Jeesuksen kohtaa, tässä ajassa, tämä kauppatorin henkilö. Pyhä Henki uskovan sydämessä tulee rakkaudessa ja kohtaa tämän maailmanruhtinaan särkeneen henkilön, jota tämän maan ruhtinaan porukka ei auta, vaan ryöstää ne rahat, vaikkapa kaljalla.

        Ketä tämä Jumalan lapsen silmät katsoo? Siinä on Jumalan luoma, lunastama ihminen, eksynyt, sokea, alaston, tietämätön rakkaudesta, hän on Jumalan rakkauden kohde. Kassi käessä, mutta jo valmiiksi nimi selässä, Jeesus.

        Aivan Jeesus on siinä, koska armo riittää hänelle, kun hän sen vastaanottaa.
        Siinä se on täydellisenä, vailla vikaisuutta, armo on annettavissa ja kun tämä
        henkilö ymmärtää Sanan kautta paikkansa, niin hän kohtaa Jeesuksen,
        Avaa sydämensä hänelle, sydän puhdistetaan kaikesta väärästä ja pahasta, sekä silmät avataan näkemään, että hän on Jumalan lapsi.
        Synnit julistuu anteeksi Jeesuksessa, Ylimmäinen pappi oli rukoillut hänen puolestaan ja hän tapasi juuri Jeesuksen sen sanojen kautta, kun Jeesus lähetti morsiamensa, eli yhden ruumiinsa jäsenen tämän torilla olleen luokse.

        Haluatko sinä pelastua? Oletko vielä ”tämänmaan” kaikennäköisten tietopullojen huumaamana torilla? Jeesus lukee selässä, mutta sokeudessa ja huumauksessa suusi vielä sopertaa orjuutesi tuskaa.
        Jeesus rakastaa sinua, Haluaa pelastaa, armahtaa, avata silmäsi ja saat tulla jo nyt Jumalan valtakuntaan sisälle. Olet valmis kohtaamaan rakkauden Herran ja hän saapuu välittömästi kun nukahdat kuolon uneen, tahi jos paluun päivä on nyt.

        Kyse on vain, että haluatko. Näin Jeesus on sinun lähelläsi jopa melkein sydämessäsi, kyse on vain "tahdotko tulla vapaaksi?!"


      • jee jee jeesukset
        adventtiuskova.. kirjoitti:

        herrapa juu:lle.

        Ei niin, ei tarvita mielikuvitusystäviä.

        Puran sinulle vyyhtiäsi, että näet, mistä kirjoitat.

        Tässä ajassa ihmiset palvelevat joko rakkaudesta Jumalaa, tahi rienaajaa.
        Rienaaja tarkoittaa vastustajaa, ts. vastustaa sen rakkauden valtakunnan sisäistä
        olemusta, nyt ja myös iankaikkisuudessa.
        Rienaajan kylvö, se on epäuskon ja sen myrkyn aiheuttaman sokeuden tuotos, jossa uhrina olet esimerkiksi sinä.

        Mutta Sanan valkeus tunkee ja avaa silmiä, silmiä näkemään pahan ja ymmärtämään hyvän.

        Sydämestä lähtevä pahuus, on sydämeen kylvetyn lusteen tulos ja sen hedelmä on se maailma, missä elät ja joudumme elämään, täynnä pahaa, koska riiston kautta rienaajan valtakunta rakentuu aikaan.

        Siinä ei nähdä Jumalan valtakuntaa, joka on jo täällä ajassa.

        Se näkyy siinä, että Jumalan oma, vaeltaessaan täällä, näkee siellä kauppatorilla sen kirjoittamasi henkilön, jonka selässä lukee se Jeesus.

        Jumalan omahan oli lunastettu, armahdettu, Jumalan omaksi ottama, Kristuksen ruumiin, eli seurakunnan jäsen, syntinsä anteeksi saaneena ja Kristus sydämessä.
        Näin hän on Kristuksen kuva, eli tavallaan tämän Jeesuksen kohtaa, tässä ajassa, tämä kauppatorin henkilö. Pyhä Henki uskovan sydämessä tulee rakkaudessa ja kohtaa tämän maailmanruhtinaan särkeneen henkilön, jota tämän maan ruhtinaan porukka ei auta, vaan ryöstää ne rahat, vaikkapa kaljalla.

        Ketä tämä Jumalan lapsen silmät katsoo? Siinä on Jumalan luoma, lunastama ihminen, eksynyt, sokea, alaston, tietämätön rakkaudesta, hän on Jumalan rakkauden kohde. Kassi käessä, mutta jo valmiiksi nimi selässä, Jeesus.

        Aivan Jeesus on siinä, koska armo riittää hänelle, kun hän sen vastaanottaa.
        Siinä se on täydellisenä, vailla vikaisuutta, armo on annettavissa ja kun tämä
        henkilö ymmärtää Sanan kautta paikkansa, niin hän kohtaa Jeesuksen,
        Avaa sydämensä hänelle, sydän puhdistetaan kaikesta väärästä ja pahasta, sekä silmät avataan näkemään, että hän on Jumalan lapsi.
        Synnit julistuu anteeksi Jeesuksessa, Ylimmäinen pappi oli rukoillut hänen puolestaan ja hän tapasi juuri Jeesuksen sen sanojen kautta, kun Jeesus lähetti morsiamensa, eli yhden ruumiinsa jäsenen tämän torilla olleen luokse.

        Haluatko sinä pelastua? Oletko vielä ”tämänmaan” kaikennäköisten tietopullojen huumaamana torilla? Jeesus lukee selässä, mutta sokeudessa ja huumauksessa suusi vielä sopertaa orjuutesi tuskaa.
        Jeesus rakastaa sinua, Haluaa pelastaa, armahtaa, avata silmäsi ja saat tulla jo nyt Jumalan valtakuntaan sisälle. Olet valmis kohtaamaan rakkauden Herran ja hän saapuu välittömästi kun nukahdat kuolon uneen, tahi jos paluun päivä on nyt.

        Kyse on vain, että haluatko. Näin Jeesus on sinun lähelläsi jopa melkein sydämessäsi, kyse on vain "tahdotko tulla vapaaksi?!"

        Päästä jo irti mielikuvitusystävästäsi ja hänen valtakunnastaan. Teitä on huijattu tuolla jo yli 2000 vuotta ja uusia huijattavia jostain syystä ilmaantuu sukupolvi toisensa perään. Kannattaa uskoa elämään ennen kuolemaa, olipa juutalaiset tarinat mitä mieltä tahansa. Mielikuvitusystävät ovat lapsen kasvussa tärkeitä mutta aikuisilla jo hiukan noloja.


    • Jeesus tuli vastaan Transitilla?
      http://www.youtube.com/watch?v=qr8FVHBGMQ4

      Matt. 25:40
      Kuningas vastaa heille: 'Totisesti:
      kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni,
      sen te olette tehneet minulle.'

    • Pales Tiina

      Adventismi kokoaa kaikki takapuolen nuolijat ja ruskeakieliset huijarit samaan paikkaan; adventtikirkkoihin lauantaiaamuisin.
      Piilohomot ja pedofilit ovat myös piiloutuneet adventismin "hunnun" alle.
      Kaikki laulaa kuorossa: "Onpa taivaassa tarjona lapsillekkin..."

      • Tiinalle Palestiiiin

        No mutta, sinun varmaankin pitäisi kiirehtiä kun tunnet omasi. Eihän sitä osaa muuten kirjoitella, ellei tavat ole opittuja.
        Käyhän kirjoittelemassa myös terveyskeskuksien seinälle, siellähän pari lääkäriäkin on viranomaistietojen mukaan toimessa, heidän koneessa on näitä kuvia.
        Sekä taksiasema, siellä eritoten, jokainen on piilo sitä ja tätä, menehän soittelemaan pojille tarinaasi, vieläpä kuuroja lapsia hiplaavat. Ota oikein iso taksikuski ja kerro kahvikupposen kanssa sydämesi tunteet ja järkesi, kuinka juuri sinä tiedät, etttä KAIKKI taksikuskit ovat ja hän eritoten piilo sitä ja tätä, ja kerro, kuinka pääsi on terve mielentervyspuolen hoidossa parantunut. Sitten livahda polliiisi laitokselle, sieltäkin löytyy piiloporukkaa, vahtii lakia, sekä hiliputtaa tyttärensä kaveria. Kun yksi on ollut tällainen, niin kerro, kuinka kaikki polllliiisit on sitä. Sinähän sen oireistas tiedät.
        Kato kun se tarttuu, sinusta.

        Meinaan tuo aivottomuus ja pölöjyys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe