Tarkoitus olisi lähteä maaliskuun alussa, onko paljonkin eroja saarien lämpötiloissa.(Eteläosat) Olisiko Lanzarote kylmin ja tuulisin. Puerto Rico ei ehkä houkuttele mutta menettelee.
Saarista lämpimin Lanzarote, Gran Canaria vai Teneriffa
7
8598
Vastaukset
- cm20
Fuerteventuran Jandia on lämmin. Gran Canarialla Puerto Rico ja Puerto de Mogan ovat hyviä ja yleensä tuulettomia alueita. Teneriffalla Playa de las Americas on lämpimin, mutta sielläkin tulee ajoittain turhan voimakkaasti. Onko Teneriffalla samanlaista suojaista lomakeidasta kuin Puerto Rico on, mites Los Gigantes?
- Ei osaa päättää
Hei te Lanzarotella olleet onko tämä saari kovin tuulinen ja kylmä, ajattelin Playa Blancaa ensi maaliskuussa. Olisiko tämä nyt kuitenkin väärä valinta.
Kertokaa kokemuksia paikasta.
- Rubico
Olin Playa Blancassa 5 vuotta sitten maaliskuussa. Meille sattui ainakin silloin hienot ilmat: aurinko paistoi, mutta toki taisi tuullakin. Auto oli vuokrattuna kolmena päivänä ja sillä kierrettiin nähtävyyksiä. Timanfayan kansallispuisto on ehdottomasti nähtävä, jos ko. saarelle matkustaa. Toki muutakin mielenkiintoista saarelta löytyy. Aikaisemmin olin saarella tammi-helmikuun vaihteessa ja silloin ilmat eivät olleet niin suotuisat. Toki silloinkin aurinko paisteli, mutta ei niin pilvettömältä taivaalta kuin tuolla maaliskuun reissulla. Playa Blanca oli mielestäni parempi paikka kuin Puerto del Carmen, vanhemmiten kun on alkanut tykkäämään enemmän pienemmistä paikoista. Playa Blancasta on myös lauttayhteys Fuerteventuralle (n. 40 min), jossa kannattaa piipahtaa päiväseltään.
- Goldfish
Kaikki on yhtä kylmiä ja luotaan työntäviä!
- kierrän kaukaa
samoilla linjoilla ja 6 kertaa käynnyt ja aina ollut vilu...maaliskuussa juuri ja juuri 20C ja meressä ei voi uida kuin avantouintia harrastavat...miksi Kanarialla joku viitsii käydä? Maailmalla on hienoja paikkoja ja todella lämmintä riittää.
En lähtisi Kanarialle vaikka saisin ilmaisen matkan....- kokemuksella
Aika erilainen kokemus meillä. Olimme tämän vuoden maaliskuussa Puerto Ricossa ja lämpötilat varjossa 24-28. Illalla 18-20. Ei tuullut eikä palellut.
Meillä oli myös harkinnassa Lanzarote, jonne aiomme suunnata marraskuussa. Luulen, että siihen aikaan on siellä paremmat kelit kuin maaliskuussa.
Me matkustamme yleensä Kanarialle marras- ja maaliskuussa, joten valitsisin lähes takuulämpimän Puerto Ricon maaliskuulle. Ainakin omien kokemusten perusteella.
Jos taas matkustan keskitalvella (joulu-helmikuulla) niin silloin Thaimaahan. Mutta alku- ja lopputalvi/kevät on hienoa keliä myös Kanarialla.
- 20cm
Itse olin reissussa joulukuun 7.-21. päivä Playa del Inglesissä ja lämpöä sekä aurinkoa riitti. Ainoastaan tuuli haittasi suurinta osaa päivistä, siksi Kanarian saarten suosittelenkin suojaisia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803