Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
Vastaukset 82
- Anonyymi00001
Älä tapaa naisia, älä puhu naisille, älä katso naista kohden.
On toiminut hyvin tehokkaasti. - Anonyymi00002
Laiskuus. Toimii niin sukupuolitauteihin kuin hedelmöittymiseen.
Sydänsurutkin se torjuu. - Anonyymi00003
Pidättäytyminen toistaiseksi.
Eipä ole ehkäsyä ja sitten vauva on tulossa.
Ei tarvetta.
- Anonyymi00004
Minipillerit. Menkat jäi kokonaan pois.
- Anonyymi00005
Tuuriin luotan ja paljaalla vetelen menemään..
- Anonyymi00006
Palstan äärihihhulioikeisto trollit ei käytä mitään ehkäisyä. Ne sisäsiittoiset vajakkitrollit ei vaan tajuu. Hokevat umpijuntteina trolleina, mitä lahkojohtaja käskee.
Palstailu, ei taatusti kohtaa ketään missään, ajatusten tasolla korkeintaan 😁
- Anonyymi00022
Hääkakun lisäksi löytyy vastaavia keinoja! 😲
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hääkakun lisäksi löytyy vastaavia keinoja! 😲
Veikkaan vahvasti että on myöhäistä siinä vaiheessa :)
- Anonyymi00007
Tällä hetkellä selibaatti. Se on se luotettavin.
- Anonyymi00008
Hormonikierukka. Toiveena, ettei enää koskaan tarvitse kokea yksiäkään menkkoja.
- Anonyymi00010
Ikäsi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ikäsi?
Sen verran, ettei kyseisen riesan loppumista ole vielä vuosiin odotettavissa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sen verran, ettei kyseisen riesan loppumista ole vielä vuosiin odotettavissa.
Kiva. Itsekin mietin tätä nimittäin. Vaikuttaako muuten miten seksielämään nuo?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiva. Itsekin mietin tätä nimittäin. Vaikuttaako muuten miten seksielämään nuo?
Siis kierukka vai? Ei se mielestäni vaikuta mitenkään seksielämään. Tai ei se itselläni ole vaikuttanut muutoin, kuin että on ehkäisyvälineenä suht varma, eikä asiaa tarvitse erikseen miettiä tai muistaa, kuten esim. pillerit pitäisi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis kierukka vai? Ei se mielestäni vaikuta mitenkään seksielämään. Tai ei se itselläni ole vaikuttanut muutoin, kuin että on ehkäisyvälineenä suht varma, eikä asiaa tarvitse erikseen miettiä tai muistaa, kuten esim. pillerit pitäisi.
Mietin kuivaako se sieltä? Vai käykö kostuminen samalla tavoin yhdynnässä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuten totesin, niin ei minulla ole ollut mitään tuollaisia vaikutuksia, mutta yksilöllisiähän nämä mahdolliset haittavaikutukset aina ovat. Käsittääkseni tuohonkin on kuitenkin pienempi riski hormonikierukan kuin ehkäisypillereiden kanssa. Jos siis vaikka pillereiden kanssa on tuollaista ollut, niin sitten on jonkinlainen riski olemassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja siis enpä tosin ole koskaan odotellut, että pitäisi vasta yhdynnässä kostua. Liukastukset pitää olla ensiksi kunnossa, ennen kun siihen touhuun mennään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja siis enpä tosin ole koskaan odotellut, että pitäisi vasta yhdynnässä kostua. Liukastukset pitää olla ensiksi kunnossa, ennen kun siihen touhuun mennään.
Okei 👍🏻
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Okei 👍🏻
Kuivana sisään kuulostaa mielestäni hieman epämiellyttävältä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuivana sisään kuulostaa mielestäni hieman epämiellyttävältä.
Siksipä viisaat tiedemiehet- ja naiset ovat kehittäneet liukuvoiteen. Myös ihan puhtaasti vaginoille suunniteltuja voiteita on olemassa.
Kaksosten syntymän jälkeen, kävin asian tiimoilta keskustelua itseäni viisampien henkilöiden kanssa. Sain paljon tietoa ja päätin, että paras vaihtoehto minun kohdalla oli laittaa piuhat poikki (sterilisaatio).
Näin toimin. Operaatio oli yllättävän helppo ja vaivaton. En ole päätöstäni katunut. Oikea ratkaisu! 👍✂️⛓️💥- Anonyymi00009
Baljaalla vetelen menemään
- Anonyymi00011
Naama
SItä kutsutaan oikean käden tekniikaksi ja on erittäin tehokas sekä turvallinen ehkäisymuoto.
Perinnetietämykseen kirjatut tiedot ko. tekniikan haitallisista sivuvaikutuksista sokeutumiseen ja karvojen kämmeneen kasvamisineen eivät ole toteutuneet.Ikä. Se toimii kuin junan vessa.
Ei tosin torju sukupuolitauteja, mutta eipä tuo pujis ole niitä minulle tuliaisina tuonut. :)pujotteIija kirjoitti:
Eikä tuo jatkossakaan
Vai niin, vai niin.. ettet vain lupailisi liikoja.. :)
Mistäs tuosta tietää jos vaikka kohdallesi osuu se 23-vuotias seiväshyppääjä.. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Vai niin, vai niin.. ettet vain lupailisi liikoja.. :)
Mistäs tuosta tietää jos vaikka kohdallesi osuu se 23-vuotias seiväshyppääjä.. :DTuskin tuollainen seipääni päälle hyppää :D
- Anonyymi00014
Ai onko ne opetellu käyttämään ehkäisyäkin
- Anonyymi00015
Ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä, kun en ole vakituisessa suhteessa eikä muutoinkaan ole tarvetta. Piuhojakaan ei ole katkottu. Jos siis sänkyyni joku miehenketale eksyisi, niin ehkäisynä olisi kondomi.
AletheiasYksi isä meidän ja kymmenen ave mariaa ajaa saman asian. Yksi kierros ennen ja toinen jälkeen, kolmas vielä aamulla heti kun äijänretku on saatu ovesta ulos 😂
- Anonyymi00024
randombypasser kirjoitti:
Yksi isä meidän ja kymmenen ave mariaa ajaa saman asian. Yksi kierros ennen ja toinen jälkeen, kolmas vielä aamulla heti kun äijänretku on saatu ovesta ulos 😂
Tuo olikin aivan uusi ehkäisymenetelmä mulle 😂 Pystytkö takaamaan sen luotettavuuden? 😁
Aletheias Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo olikin aivan uusi ehkäisymenetelmä mulle 😂 Pystytkö takaamaan sen luotettavuuden? 😁
AletheiasSehän on Herran haltuun eli ei alkuunkaan minun takaamiseni varassa 😂
- Anonyymi00028
Sehän on Herran haltuun eli ei alkuunkaan minun takaamiseni varassa 😂
Mulla on epäilykseni herran kyvyistä, joten ehkä sittenkin pidän tuon alkuperäisen ehkäisykeinon 😂 Tässä tosin mitään ehkäisyjä ole hetkeen tarvittu, niin ongelma on puhtaasti teoreettinen 😁
Aletheias Anonyymi00028 kirjoitti:
Mulla on epäilykseni herran kyvyistä, joten ehkä sittenkin pidän tuon alkuperäisen ehkäisykeinon 😂 Tässä tosin mitään ehkäisyjä ole hetkeen tarvittu, niin ongelma on puhtaasti teoreettinen 😁
AletheiasNiin, mutta voisihan tuota asiaa kysyä esim. lestadiolaisilta ja mormoneilta, heillä voisi olla ensikäden kokemusta asiaan liittyen 😁
Vapaa-ehtoinen in-celibaatti on aika toimiva keino, pidä housut jalassa ja jumalat mielessä eikä vahingossakaan toisinpäin 😂- Anonyymi00029
Niin, mutta voisihan tuota asiaa kysyä esim. lestadiolaisilta ja mormoneilta, heillä voisi olla ensikäden kokemusta asiaan liittyen 😁
Vapaa-ehtoinen in-celibaatti on aika toimiva keino, pidä housut jalassa ja jumalat mielessä eikä vahingossakaan toisinpäin 😂Luulen, että keskimääräinen lapsiluku puhuu noissa piireissä puolestaan 😅
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin olen saanut enemmän kuin tarpeekseni tästä selibaatista 😂 Lopetan sen heti ensimmäisen järkevän tilaisuuden tullen 😁
Aletheias Anonyymi00029 kirjoitti:
Luulen, että keskimääräinen lapsiluku puhuu noissa piireissä puolestaan 😅
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin olen saanut enemmän kuin tarpeekseni tästä selibaatista 😂 Lopetan sen heti ensimmäisen järkevän tilaisuuden tullen 😁
AletheiasSitähän ei voi kysymättä tietää. Tuliko rukoukset lausuttua vai ei? Onhan ne voitu ihan tietoisesti jättää lausumatta tai ehkä tunnekuohussa on sanat menneet sekaisin "isä meidän, joka Mariaa tuuppaset... eiku prkl" ja sitten odotellaan sitä seitsemättä veljestä muutama kuukausi 😂
Sulla on kyllä aika korkealla rima, että ihan järkevä tilaisuus, huhhuh 🤭- Anonyymi00034
Sitähän ei voi kysymättä tietää. Tuliko rukoukset lausuttua vai ei? Onhan ne voitu ihan tietoisesti jättää lausumatta tai ehkä tunnekuohussa on sanat menneet sekaisin "isä meidän, joka Mariaa tuuppaset... eiku prkl" ja sitten odotellaan sitä seitsemättä veljestä muutama kuukausi 😂
Sulla on kyllä aika korkealla rima, että ihan järkevä tilaisuus, huhhuh 🤭Luulen, että rukoukset on kyllä lausuttu, mutta niin päin, että on nimenomaan toivottu perheenlisäystä ja toiveet on selkeästi kuultu 😁
No mitä muuta sitä nyt pitäisi vaatia? Ei tässä nyt enää kovin kranttukaan voi olla, kun ei tämä nykyinen tapa ainakaan ole mitään aktiviteetteja tuolle saralle tuonut 😂🫣
Aletheias Anonyymi00034 kirjoitti:
Luulen, että rukoukset on kyllä lausuttu, mutta niin päin, että on nimenomaan toivottu perheenlisäystä ja toiveet on selkeästi kuultu 😁
No mitä muuta sitä nyt pitäisi vaatia? Ei tässä nyt enää kovin kranttukaan voi olla, kun ei tämä nykyinen tapa ainakaan ole mitään aktiviteetteja tuolle saralle tuonut 😂🫣
AletheiasNo siinäpä näet rukouksen voiman, nih! 😂
No tietysti unelmien prinssiä ja puolta valtakuntaa. Sekä ehkä kuuta taivaalta, nyt kun tinkimisen alkuun on päässyt 🤣
Ilmiselvästi jotain piittää muuttaa, kun nykyinen tapa ei tuota liikennettä lakanoihin. Hommaa Penttilän tavoin oma Bang Bus? 🤭- Anonyymi00049
No siinäpä näet rukouksen voiman, nih! 😂
No tietysti unelmien prinssiä ja puolta valtakuntaa. Sekä ehkä kuuta taivaalta, nyt kun tinkimisen alkuun on päässyt 🤣
Ilmiselvästi jotain piittää muuttaa, kun nykyinen tapa ei tuota liikennettä lakanoihin. Hommaa Penttilän tavoin oma Bang Bus? 🤭Ehkä pitää itsekin alkaa rukoilemaan 😄
Nimenomaan ilmiselvästi jotain pitää muuttaa, nykyinen tapa ei selkeästi toimi 😩 Jätän ehkä silti bang bussit muille 😄 Mutta se voisi auttaa, että aidosti tapaisi potentiaalisia lemmiskelyyn sopivia miehiä. Kun ei kukaan ole täältä kotisohvaltakaan tullut hakemaan 😅
Aletheias Anonyymi00049 kirjoitti:
Ehkä pitää itsekin alkaa rukoilemaan 😄
Nimenomaan ilmiselvästi jotain pitää muuttaa, nykyinen tapa ei selkeästi toimi 😩 Jätän ehkä silti bang bussit muille 😄 Mutta se voisi auttaa, että aidosti tapaisi potentiaalisia lemmiskelyyn sopivia miehiä. Kun ei kukaan ole täältä kotisohvaltakaan tullut hakemaan 😅
AletheiasNo siis peliteoriaan nojaten rukoilemattomuudesta ei ole haittaa tai hyötyä, eikä rukoilemisestakaan ole haittaa, mutta voi olla suurikin hyöty, jos Jumala onkin olemassa. Joten kädet ristiin (ei jalat) ja hommiin 😂
Voisin tähän heitellä ihan sulle sovitetun version isä meidän rukouksesta, mutta sillä tulisi luultavasti bannia palstalle, Suomeen ja taivaaseen 😇
Tuo on kyllä valtava ongelma, että järkevät tilaisuudet eivät ymmärrä tulla kotoa hakemaan... Olen havainnut, että aika moni kärsii samasta ongelmasta. Pitäisiköhän tässä nyt pyytää jo ihan hallitusta myöten kaikki apuun, jotta järkeville tilaisuuksille voitaisiin antaa jatkokoulutusta? 😂- Anonyymi00051
No siis peliteoriaan nojaten rukoilemattomuudesta ei ole haittaa tai hyötyä, eikä rukoilemisestakaan ole haittaa, mutta voi olla suurikin hyöty, jos Jumala onkin olemassa. Joten kädet ristiin (ei jalat) ja hommiin 😂
Voisin tähän heitellä ihan sulle sovitetun version isä meidän rukouksesta, mutta sillä tulisi luultavasti bannia palstalle, Suomeen ja taivaaseen 😇
Tuo on kyllä valtava ongelma, että järkevät tilaisuudet eivät ymmärrä tulla kotoa hakemaan... Olen havainnut, että aika moni kärsii samasta ongelmasta. Pitäisiköhän tässä nyt pyytää jo ihan hallitusta myöten kaikki apuun, jotta järkeville tilaisuuksille voitaisiin antaa jatkokoulutusta? 😂Siis kädet ristiin ja hommiin, selvä 😅
Luulen, että parempi tosiaan kun et laita omia tuotoksiasi tähän, ei läpäisisi takuulla siveysseulaa 😁
No jotain pitäis kyllä tehdä, että niitä järkeviä tilaisuuksia tulisi vastaan tavalla tai toisella. Hallitusta en apuun pyytäis, koska ne sössii ihan kaiken mihin ne koskee 😳 Täytyy miettiä muita keinoja hoitaa niitä järkeviä tapauksia hakemaan mua tästä sohvalta. Joku speed dating juttu ehkä 🤔😅
Aletheias Anonyymi00051 kirjoitti:
Siis kädet ristiin ja hommiin, selvä 😅
Luulen, että parempi tosiaan kun et laita omia tuotoksiasi tähän, ei läpäisisi takuulla siveysseulaa 😁
No jotain pitäis kyllä tehdä, että niitä järkeviä tilaisuuksia tulisi vastaan tavalla tai toisella. Hallitusta en apuun pyytäis, koska ne sössii ihan kaiken mihin ne koskee 😳 Täytyy miettiä muita keinoja hoitaa niitä järkeviä tapauksia hakemaan mua tästä sohvalta. Joku speed dating juttu ehkä 🤔😅
AletheiasJep ja nimenomaan VAIN kädet 🤭
Sehän riippuu ihan seulojan siveydestä mikä menee läpi. Sun kohdalla menis kaikki, mutta sitten on noi muut 😂
No ei hallitusta, ei. Ehkä sun kannattais Penttilältä kysyä vinkkejä, ilman bussia?
Speed dating? Siis ukko ovesta sisään, pieni testiajo ja jos ei toimi, takaovesta ulos? Sitten etuovesta seuraava kokelas sisään ja... Oot sä kyllä aika hurjapää 😂- Anonyymi00053
Jep ja nimenomaan VAIN kädet 🤭
Sehän riippuu ihan seulojan siveydestä mikä menee läpi. Sun kohdalla menis kaikki, mutta sitten on noi muut 😂
No ei hallitusta, ei. Ehkä sun kannattais Penttilältä kysyä vinkkejä, ilman bussia?
Speed dating? Siis ukko ovesta sisään, pieni testiajo ja jos ei toimi, takaovesta ulos? Sitten etuovesta seuraava kokelas sisään ja... Oot sä kyllä aika hurjapää 😂No tietenkin vain kädet 😂
Höpsis, mullahan se tiukoin seula on 😇
Nyt kun kuvailit sen noin, niin ei speed dating ehkä sittenkään ole hyvä idea tässä kohdin 😂 Ehkä joku hakemisprosessi? 🤔 Vähän niinkuin joku maajussille morsian, mitä näitä nyt on. Ensin hakemuskirje, josta seulotaan täysijärkisimmät jne. Vaikka eikös noillakin ole aika huono onnistumisprosentti?
Äh, tästä tulee mitään, pakkoselibaatti näyttää väistämättömältä 😂
Aletheias Anonyymi00053 kirjoitti:
No tietenkin vain kädet 😂
Höpsis, mullahan se tiukoin seula on 😇
Nyt kun kuvailit sen noin, niin ei speed dating ehkä sittenkään ole hyvä idea tässä kohdin 😂 Ehkä joku hakemisprosessi? 🤔 Vähän niinkuin joku maajussille morsian, mitä näitä nyt on. Ensin hakemuskirje, josta seulotaan täysijärkisimmät jne. Vaikka eikös noillakin ole aika huono onnistumisprosentti?
Äh, tästä tulee mitään, pakkoselibaatti näyttää väistämättömältä 😂
AletheiasTiukoin seula... Tää keskustelu alkaa taas saamaan aika jänniä viboja... Tai siis tääkin keskustelu 🙄😂
Ehkä mun kuvailu speed datingista oli aika maskuliininen visio, mutta tietty sinällään mahdollinen. Ei titenkään koske sua, vaan tilannetta jossa se mahdollisesti noin keski-ikäinen deittaava leidi on jonkin aikaa ollut ilman miehen kosketusta ja on alkanut kaipaamaan sellaista kovasti, niin keksii järkkää speed datingit ja sitten alkaa saranat laulamaan. Mut ei tietty sovi sun tilanteeseen 😇
No toi nyt ehkä kuitenkin vois olla paras reitti, rehti "lähetä hakemus" ja sitten seulomaan niitä hakemuksia, ei kai ne kaikki voi olla puupäitä? Tai toisaaltaa... Kyllähän ne voi 😂- Anonyymi00054
Tiukoin seula... Tää keskustelu alkaa taas saamaan aika jänniä viboja... Tai siis tääkin keskustelu 🙄😂
Ehkä mun kuvailu speed datingista oli aika maskuliininen visio, mutta tietty sinällään mahdollinen. Ei titenkään koske sua, vaan tilannetta jossa se mahdollisesti noin keski-ikäinen deittaava leidi on jonkin aikaa ollut ilman miehen kosketusta ja on alkanut kaipaamaan sellaista kovasti, niin keksii järkkää speed datingit ja sitten alkaa saranat laulamaan. Mut ei tietty sovi sun tilanteeseen 😇
No toi nyt ehkä kuitenkin vois olla paras reitti, rehti "lähetä hakemus" ja sitten seulomaan niitä hakemuksia, ei kai ne kaikki voi olla puupäitä? Tai toisaaltaa... Kyllähän ne voi 😂Mitä jännää tiukassa seulassa on? Sehän on fakta mun kohdalla 😇😁
Ei kai ne kaikki voi olla puupäitä? Vastasit itse aika tyhjentävästi 😅
Vaikka sanoin, ettei tässä enää kranttu parane olla, mutta tässä kun näitä vaihtoehtoja on käyty läpi, niin kai se kranttuus on silti ihan hyvä juttu 😂
Aletheias Anonyymi00054 kirjoitti:
Mitä jännää tiukassa seulassa on? Sehän on fakta mun kohdalla 😇😁
Ei kai ne kaikki voi olla puupäitä? Vastasit itse aika tyhjentävästi 😅
Vaikka sanoin, ettei tässä enää kranttu parane olla, mutta tässä kun näitä vaihtoehtoja on käyty läpi, niin kai se kranttuus on silti ihan hyvä juttu 😂
AletheiasNiin, ei kai mitään, ehkä mulla nyt vaan ajatus harhaili jonnekin Seulasten tuolle puolen 😁
Luonteva jatko tähän on tietysti kysymys ovatko kaikki miehet puupäitä? 😂
No pitäähän se jotain laatukriteerejä olla, niin osaa poimia ne skodat sieltä ladojen seasta, vaikk porschea lähdettiin hakemaan. Siinä on samalla ymmärrys vaatia vähemmän, mutta silti olla tyytymättä ihan mihin tahansa. Ja bemarit jää heti talliin pölyttymään 😂- Anonyymi00055
Niin, ei kai mitään, ehkä mulla nyt vaan ajatus harhaili jonnekin Seulasten tuolle puolen 😁
Luonteva jatko tähän on tietysti kysymys ovatko kaikki miehet puupäitä? 😂
No pitäähän se jotain laatukriteerejä olla, niin osaa poimia ne skodat sieltä ladojen seasta, vaikk porschea lähdettiin hakemaan. Siinä on samalla ymmärrys vaatia vähemmän, mutta silti olla tyytymättä ihan mihin tahansa. Ja bemarit jää heti talliin pölyttymään 😂Sun ajatukset tuntuu pääsevän aika herkästi harhailemaan. Ottaisit mallia musta, niin pysyt kaidalla tiellä 😇🤭
Pidätän oikeuden olla vastaamatta tuohon 😂 Mutta onhan toisaalta puu upea materiaali 😄
Pöh, bemari on tehty ajettavaksi 😅 Mutta kyllä, riittävät laatukriteerit pitää olla. Ei typeriä tai turhia, mutta sellaiset, mitkä takaa turvallisen ja laadukkaan ajon.
Aletheias Anonyymi00055 kirjoitti:
Sun ajatukset tuntuu pääsevän aika herkästi harhailemaan. Ottaisit mallia musta, niin pysyt kaidalla tiellä 😇🤭
Pidätän oikeuden olla vastaamatta tuohon 😂 Mutta onhan toisaalta puu upea materiaali 😄
Pöh, bemari on tehty ajettavaksi 😅 Mutta kyllä, riittävät laatukriteerit pitää olla. Ei typeriä tai turhia, mutta sellaiset, mitkä takaa turvallisen ja laadukkaan ajon.
AletheiasSellasta se on, vanha setämies ja kellokin paljon, alkaa ajatus harhailemaan pois Jumalan sanasta 😇😂
On, puu on upea puu, etenkin silloin kun se ei ole lahoa 🙄
Bemari on tehty romutettavaksi, toki myönnän, että ensisijaisesti ajamalla, ei paalaamalla vain siksi että väri oli huono talven kylmissä värisävyissä tms. Mutta avokatto pitää olla, oli merkki mikä tahansa, muuten tulee ongelmia.
Nyt on pakko mennä nukkumaan, alkaa loppua vähinkin kyky kirjoittaa. Hyvät yöt, muista isä meidän 😇- Anonyymi00056
Sellasta se on, vanha setämies ja kellokin paljon, alkaa ajatus harhailemaan pois Jumalan sanasta 😇😂
On, puu on upea puu, etenkin silloin kun se ei ole lahoa 🙄
Bemari on tehty romutettavaksi, toki myönnän, että ensisijaisesti ajamalla, ei paalaamalla vain siksi että väri oli huono talven kylmissä värisävyissä tms. Mutta avokatto pitää olla, oli merkki mikä tahansa, muuten tulee ongelmia.
Nyt on pakko mennä nukkumaan, alkaa loppua vähinkin kyky kirjoittaa. Hyvät yöt, muista isä meidän 😇Kannattaa pitäytyä vaan tiukasti nuhteessa, niin ei tule päästettyä suusta mitään harkitsematonta 😁
Sama täällä, aika mennä unille kera iltarukousten. Touhukas päivä takana ja huomenna edessä vielä touhukkaampi. Hyvää yötä 😴
Aletheias
- Anonyymi00017
No muori.
-keinovaginamies- Tuota...
Harrastetaanko tuollaista toimintaa yleensäkään enää nykyään, eli tarpeeton kysymys.- Anonyymi00021
Aika monella naisella ehkäisy on käytössä, vaikkei harrastaisikaan. Noilla valmisteilla voidaan myös hoitaa erilaisia hormonaalisia ongelmia.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aika monella naisella ehkäisy on käytössä, vaikkei harrastaisikaan. Noilla valmisteilla voidaan myös hoitaa erilaisia hormonaalisia ongelmia.
Painoa pois ja runsaasti raskasta liikuntaa, niin voi korjaantua ilmankin.
(varsinaisesti ihmislaji ei ole sopeutunut siihen, että lisääntymisikäisillä naisilla on kuukautiset joka kuussa, sillä entisinä aikoina niitä oli vain silloin kun ruokaa oli riittävästi lasten hankintaan, eikä se ollut tavallisesti läheskään jatkuvaa)- Anonyymi00023
buddy-love kirjoitti:
Painoa pois ja runsaasti raskasta liikuntaa, niin voi korjaantua ilmankin.
(varsinaisesti ihmislaji ei ole sopeutunut siihen, että lisääntymisikäisillä naisilla on kuukautiset joka kuussa, sillä entisinä aikoina niitä oli vain silloin kun ruokaa oli riittävästi lasten hankintaan, eikä se ollut tavallisesti läheskään jatkuvaa)Voi voi, vaan harvemmin korjaantuu. Yleensä noilla ei ole mitään vaikutusta, raskas liikunta korkeintaan pahentaa, eikä paino ole alunperin ollut mikään ongelma.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi voi, vaan harvemmin korjaantuu. Yleensä noilla ei ole mitään vaikutusta, raskas liikunta korkeintaan pahentaa, eikä paino ole alunperin ollut mikään ongelma.
Saattaa riippua ongelman luonteesta (ja niitä tietenkin on lukuisia eri vaihtoehtoja).
Kuitenkin, ainakin anorektikoille on tyypillistä, että kuukautiset jäävät pois, eikä silloin ainakaan ole niihin liittyviä ongelmia.- Anonyymi00025
buddy-love kirjoitti:
Saattaa riippua ongelman luonteesta (ja niitä tietenkin on lukuisia eri vaihtoehtoja).
Kuitenkin, ainakin anorektikoille on tyypillistä, että kuukautiset jäävät pois, eikä silloin ainakaan ole niihin liittyviä ongelmia.Riippuu juurikin tuosta, eli ongelman luonteesta.
Kuukautisten poisjäämisestä on sitten ihan omanlaisiaan ongelmia kuten luuston haurastumista, sydän- ja verisuoniongelmia, masennus ja ahdistusoireita, limakalvojen atrofiaa ja tietenkin lisääntymisvaikeuksia, jos joskus sitten päättääkin lisääntyä. Kuukautisten poisjääminen esim. anoreksian takia on kokonaisuutena paljon suurempi terveydellinen ongelma.
- Anonyymi00030
Paras ehkäisy on jo olemassa oleva lapsi, ei tunne tarvetta uutta työstää. Ei sitä iskä kerkee mitään seksuaalisia nautintoja ajattelemaan. Ajaa kuin Rosberg Williamssilla paikasta paikkaan ja tekee kovasti työtä jotta Williamssiinsa bensaa voisi tarpeeksi tankata.
AV- Anonyymi00031
Erikoista. En ole huomannut lapsella olevan tuollaista vaikutusta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Erikoista. En ole huomannut lapsella olevan tuollaista vaikutusta.
Mjaa, kannattaa keskittyä johonkin mistä on tulevaisuudessa hyötyä.
Tyhjän saa hinkkaamattakin:)
Ei moni osallistu lapsen kasvatukseen niin paljon jotta se vaikuttaisi. Toista se on elää rytmiä vähän samalla tavalla mitä yksinhuoltaja, aikataulut kun ovat mitä ovat. Tyytyväisyyttä kannattaa vaalia.
Mjoo, muutaman vuoden kuluttua voisi jo itsekin vähän enemmän vapaasti nauttia.
AV - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei moni osallistu lapsen kasvatukseen niin paljon jotta se vaikuttaisi. Toista se on elää rytmiä vähän samalla tavalla mitä yksinhuoltaja, aikataulut kun ovat mitä ovat. Tyytyväisyyttä kannattaa vaalia.
AVErikoista. Meillä kyllä osallistutaan lapsen kasvatukseen ja menoihin yms. Ei se siltikään tuohon vaikuta. Ei kuulosta lapselle kovin terveelliseltä, jos hän on koko ajan menossa 24/7. Mitä ihmettä se lapsesi tekee, kun häntä tarvitsee ympäri kaikki vuorokaudet vahtia ja kuskata? Onko hän jotenkin sairas ja vaatii ympärivuorokautista valvontaa, sairaalaan kuskaamisia millä sekunnill tahansa jne?
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
AVEipä tuo lapsen saaminen yksinhuoltajallakaan vaikuta kuvaamallasi tavalla.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Erikoista. Meillä kyllä osallistutaan lapsen kasvatukseen ja menoihin yms. Ei se siltikään tuohon vaikuta. Ei kuulosta lapselle kovin terveelliseltä, jos hän on koko ajan menossa 24/7. Mitä ihmettä se lapsesi tekee, kun häntä tarvitsee ympäri kaikki vuorokaudet vahtia ja kuskata? Onko hän jotenkin sairas ja vaatii ympärivuorokautista valvontaa, sairaalaan kuskaamisia millä sekunnill tahansa jne?
Tuskin, sitä kutsutaan kai sivistyneesti kasvattamiseen liittyviin menoihin.
Arvio miten rasitusta ei tule hyödyttömistä asioista.
No, pelkkää hymyähän hän on, kuten ovat vanhemmatkin.
Ei se hinkkaaminen palasta päivää, vaan se miten sujuvan soljuvasti kaikki elävät tyytyväisinä.
AV - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei se hinkkaaminen palasta päivää, vaan se miten sujuvan soljuvasti kaikki elävät tyytyväisinä.
AVTuollainen 24/7 jatkuva jonnekin raahaaminen, jossa lapsi ei edes saa nukkua, ei ole normaalia käytöstä vanhemmilta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tuollainen 24/7 jatkuva jonnekin raahaaminen, jossa lapsi ei edes saa nukkua, ei ole normaalia käytöstä vanhemmilta.
Sen tosiaan ymmärtää, jos hän on hirvittävän sairas ja vaatii jatkuvaa valvontaa, eikä häntä voi jättää koskaan hetkeksikään yksin. Silloin on ymmärrettävää, että vanhemmat vahtivat jopa öisin vuorotellen. Muutoin kuulostaa lähinnä siltä, että sinä vain liiottelet ja höpiset hölmöjä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
AVJa siis toki, jollei seksi vain kiinnosta, niin älä käytä lastasi tekosyynä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tuollainen 24/7 jatkuva jonnekin raahaaminen, jossa lapsi ei edes saa nukkua, ei ole normaalia käytöstä vanhemmilta.
Ilmeisesti taas haluat ymmärtää väärin, voi johtua liiallisesta hinkkaamisesta tai hinkkaatumisesta?
AV - Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
AVAito läsnäolo olisi paljon tärkeämpää kuin tuollainen reissaaminen ja eri paikkoihin raahaaminen. Mutta läsnäolo onkin paljon vaikeampaa ja vaativampaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ilmeisesti taas haluat ymmärtää väärin, voi johtua liiallisesta hinkkaamisesta tai hinkkaatumisesta?
AVEi ihme, että sillä rouvillasi on ollut tuota jatkuvasti toistuvaa päänsärkyä ja, että niitä rouvia on kertynyt useita.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Aito läsnäolo olisi paljon tärkeämpää kuin tuollainen reissaaminen ja eri paikkoihin raahaaminen. Mutta läsnäolo onkin paljon vaikeampaa ja vaativampaa.
Olenhan nytkin aidosti läsnä, jollekin joka sitä tuntuu tarvitsevan epätasapainoisuudessaan? Autan ihan varmasti, mutta en ole terpiaan verrattavissa. Jos tunnet tyylisi auttavan sinua, jatka ihmeessä samaan tyyliin kirjoittamista. Olemmehan me täällä sitä varten jotta saat avautua:)
AV - Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Aito läsnäolo olisi paljon tärkeämpää kuin tuollainen reissaaminen ja eri paikkoihin raahaaminen. Mutta läsnäolo onkin paljon vaikeampaa ja vaativampaa.
Juurikin tuo. Ei ole yhtään tervettä, että lasta rahataan kirjoittajan omien kuvausten mukaan jatkuvasti jonnekin. Koko elämä on jatkuvaa lapsen raahaamista jonnekin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olenhan nytkin aidosti läsnä, jollekin joka sitä tuntuu tarvitsevan epätasapainoisuudessaan? Autan ihan varmasti, mutta en ole terpiaan verrattavissa. Jos tunnet tyylisi auttavan sinua, jatka ihmeessä samaan tyyliin kirjoittamista. Olemmehan me täällä sitä varten jotta saat avautua:)
AVEt selvästikään ole. Sinä raahaat sitä lasta jatkuvasti jonnekin, jossa joku toinen on hänelle sitten läsnä. Sinä raahaat niin jatkuvasti, ettet sitten mitään muuta jaksakaan. Todella sairasta tuollainen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
AVEi mikään ihme, että sitten sulla tulee jatkuvati noita hetkiä, että vedät pääsi täyteen ja tulet tänne kiukuttelemaan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei mikään ihme, että sitten sulla tulee jatkuvati noita hetkiä, että vedät pääsi täyteen ja tulet tänne kiukuttelemaan.
Siltäkö se nyt tuntuu?
Auttoiko nuo edelliset kirjoituksesi, jos ei niin lisää vähän, voi vaikka auttaa.
AV
- Anonyymi00032
Naamioituminen maastoon ja näkymättömyys. En ole koskaan käynyt edes treffeillä. Kerran sain pusun poskella, kun nainen kaatoi juomat päälle. En tarvinnut ehkäisyä.
- Anonyymi00048
Nepalilaisten ja Intia/ vastaavan ulkonäön omaavien miesten taholta tuleva julkea tuijottelu tappaa halut kohtalaisen tehokkaasti. Syntyy lähinnä fiilis, että kehtaattekin katsoa noin alentavasti. Todella vastenmielisiä tapauksia joihin en koskisi pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi00052
Sinkkuja tässä ollaan. Ostan kaupasta kumeja jos tilanne joskus muuttuu.
- Anonyymi00057
Mulla on joku ilmainen virustorjunta tässä liittymässä.
Nöf 🐷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052361Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151168
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58967- 83894
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
- 55790
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 93759
- 41716
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 58559
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27529Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510