lainkaan Jumalan sanansaattaja vaan demoninen eksyttäjä.
Hänen eräs harhoistaan ja petoksistaan oli se että hän poimi Jumalan käskyistä yhden käskyn erilleen ja alkoi korottamaan sitä.
Jumalan käskyistä pieninkin on tärkeä,yhtä tärkeä kuin yli 600 muuta käskyä ja siksi jos aletaan pitämään yhtä käskyä,pitää ottaa myös yli 600 muuta käskyä.
Ellen oli valheprofeetta.Demonien asiamies.
ELLEN WHITE EI OLLUT
3
<50
Vastaukset
- pyh!
Olet itse eksyksissä ja pahasti.
1 Kor. 7:19 "On yhdentekevää, onko ihminen ympärileikattu vai ei; tärkeää on Jumalan käskyjen noudattaminen."
Ilm. 14:12 "Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."
Room. 3:31 "Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo."
Room. 7:12 "Laki itse on silti pyhä, ja käsky on pyhä, oikea ja hyvä."
Siis sinun oppisi se demoninen on. - puntaroipa.
Tarkastelet asiaa omista ympyröistä ja valitettavasti ajatuksesi on siitä noin harhautunut.
Luther- porukka, joilla on netissä sivut, voisivat jo sinua parsia.
Toisaalta, Jumalan rakkaudenkäskyistä kirjoituksesi mukaan pitäisi poista yksi ja opetttaa 9.sää.
Kolmas ajatus, Uusitestamentti sisältää yli 1050 käskyä ja kehoitusta.
Aiheesta pitkä kirjoitus, Ristin Voitto lehti ja raamatunopettaja Olavi Kokkosen, pastorin ajatuksilla. Eli hieman enemmän, kuin 600!
Kyllä Vanhanliiton aikana oli armo ja kehoitus elämään sydän ympärileikattuna.
Sama Jumala ja sama valtakunta, samat ohjeet, Vanhanliiton aika, elettiin seremonialain aikaan ja nyt uhri on annettu, eletään tätä aikaa, jossa
Helluntaina Jumalan tuuli puhalsi toisen puolustajan tänne, Pyhän Hengen ja pani lakinsa sydämeen.
Siinain ja helluntain aika on sama. Mutta nyt ei enempiä. - aloittajalle....
Vertausta hetkeen ja aikaan.
Ellenin näen korottamassa hukattua käskyä ja muistuttamassa, että sitä ei opetuksessa saa unohtaa.
Jeesuksen opetuksen mukaan, hänet korotetaan Jumalan toimesta suureksi valtakunnassaan.
Mutta tämä avioliitto on oikein nyt hetken merkki ajassa.
Paratiisissa, niin sapatti kuin avioliitto tavallaan on nivottu myös yhteen.
Aadamia varten.
Nyt on hyljätty tämä Jumalan opetus ja tuodaan hapate maailmaan ja seurakuntiinkin.
No aloittaja kysymys. Onko avioliitto Pyhä miehen ja naisen välinen liitto, jonka Jumala siunasi?
vai alatko "älä eksy"ttämään lukijoita ja johdat harhaan, ettei se sitoisi.
Tästä on kyse, eli siitä, minkä Jumala siunaa, niin arvovalta on Ylhäällä.
Katsopa raamattua vielä Matt. Jeesuksen opetusta 5.luku ja kuinka kauan asia on voimassa.
Kun luet niin kerro, mihin johtopäätökseen tulit ja miksi.
17. Älkäät luulko, että minä tulin lakia ja prophetaita päästämään: en minä tullut päästämään, vaan täyttämään.
//SIIHEN ASTI//
18. Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
//ei piirto, ei rahtu// se ei katoa// mutta voi sen osaa, joka siitä päästää//!!
19. Kuka siis jonkun näistä vähimmistä käskyistä päästää, ja näin ihmisiä opettaa, hän pitää taivaan valtakunnassa vähimmäksi kutsuttaman;
// Tässä on sitten tämä Ellenin osa, kun muistutti, niin saa tämän palkan//!
mutta joka sen tekee ja opettaa, se pitää suureksi taivaan valtakunnassa kutsuttaman.
// pitäisikö sitten ottaa vaari, jos vanhurskautemme ei ole kilvoittelussaan parempi
on portit suljettu// vakava paikka aloittajallekin, vai mitä?//
20. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa enempi kuin kirjanoppineiden ja Pharisealaisten, niin ette tule taivaan valtakuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492