Canal + Total - Ei näy MM-kiekko 24/7

Turhautunut

Canal Total siis tilattuna Canal Digitalin antenniverkkoon. Kaikki muut kanavat näkyvät paitsi MM-kiekko 24/7 (HD) ei suostu näkyä kanavalistalla. Kanavahakua ja tehdasasetuksia on kokeiltu.

Löytyisikö neuvoja?

12

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhautunut

Korjaan: satelliitti eikä antenni...

• pitäiskö näkyä

Pitäisikö tuon kanavan näkyä satelliitin kautta? Itse muistaisin että jotain rajoituksia oli satelliittinäkyvyydessä noiden MM-kisakanavien osalta.

• Haappo

Eiköhän se kannata perua koko tilaus ja boikotoida muutenkin kaupallisia kanavia,jotka tuhoaa nyt myös MM-viihteen seuraamisen ja vieläpä kotitantereella. Kukkaron nyörit ympeen.

• boikotit boikottiin

Jos boikottilinjalle lähtee niin koskaan ei saa mitään kivaa, itse en ole boikotin puolella.

• Bigjhkl
      • Hyvin näkyy

Meillä (antenni-talous) näkyi ensin kaikki muut total paketin kanavat paitsi canal MM-kiekko 24/7. Viritettyäni kanavat uudelleen nyt näkyy myös MM-kiekko 24/7.

• ei antenni vaan sat
        Hyvin näkyy kirjoitti:

Meillä (antenni-talous) näkyi ensin kaikki muut total paketin kanavat paitsi canal MM-kiekko 24/7. Viritettyäni kanavat uudelleen nyt näkyy myös MM-kiekko 24/7.

Kysyjä kylläkin tarkoitti satelliittipuolen näkyvyyttä!

• Ei näy!!!!

Ei mulla näy tuo mm 24/7 hd (satelliitti talous) kaikki muut canalin kanavat näkyy hd tavalliset, mutta ei tuo. Ilmoittaa vaa signaali ongelmaa ku yrittää kattoa voi prkl.. Missähän vika.

• Haappo

Joo,pikkasen kun selasin nettiä niin löysin ainakin livetv.ru mistä kattoin canadan ja nyt ruotsin peliä. Hihhei.

• jou

Sama homma täällä ei näy canal kanavat. Vi...taa.

• -- JJ --

Itselläni ongelma DNA _antenniverkossa_. Kaikki muut kanavat näkyvät, mutta koko masiinasta ei löydy MM Lätkä 24/7 HD:ta vaikka kuinka virittelee kanavia uusiksi.

Canal Urheilu HD näkyy kyllä, mutta tuoltapa ei Suomen pelejä tule :(

• PM

Ei näy meilläkään MM-lätkä 24/7 satelliittikanavalla - ääni kyllä kuluu ja kyseessä on Sagem ITSD81HD. Olen soitellut asiakaspalveluun ja kuulemma on ohjelmistopäivitys tulossa ( 14.5.2012 ), mutta eipä vain ol päivittynyt. Tämänpäiväinen asiakaspalvelija ei tiennyt edes, mikä uusin ohjelmistoversio on ja oli sitä mieltä, että laite on rikki ja alko kauppaamaan uutta digiboxia. On melkoista asiantuntemattomuutta Canal Digital'in asiakaspalvelulta - yksi kanava ei näy, niin laite on rikki - en osta ja teen reklamaation virhevastuun nojalla, jos eivät saa muuten asiaa kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe