Ja muille hyyssäreille myös, jotka aivan väkisin haluavat tänne näitä tapauksia lisää,,,heille ei mikään riitä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050215520388_uu.shtml
Muilla normaalisuomalaisilla on jo MITTA TÄYSI,,,,ja se onkin sitten sitä RASISMIA.
Mover nauttiiiiii............
Moverille ilouutinen !
16
156
Vastaukset
Pitäisikö raiskaus kostaa raiskaajan etniselle ryhmälle?
- Ei tietenkään
miksi sellaista toivot?
-mutta, kaikki ne raiskaajat pitää häätää takaisin, mistä sitten lienevätkin tänne ryömineet "turvaan" muita rikoksiaan. kun ei ole kysymys kostosta, vaan Suomen puolustamisesta näiltä todennäköisiltä raiskaajilta.
Vain rasisti kykenee ajattemaan kuten sinä.vaadin_ihmisoikeuksia kirjoitti:
kun ei ole kysymys kostosta, vaan Suomen puolustamisesta näiltä todennäköisiltä raiskaajilta.
Vain rasisti kykenee ajattemaan kuten sinä.Kuinka minä ajattelin - minähän kysyin?
Ja kysyn taas.
Mitä tulisi tehdä "todennäköisille" raiskaajille?Ei tietenkään kirjoitti:
miksi sellaista toivot?
-mutta, kaikki ne raiskaajat pitää häätää takaisin, mistä sitten lienevätkin tänne ryömineet "turvaan" muita rikoksiaan.Eivät raiskaajat yleensä ole automaattisesti yhteydessä muuhun rikollisuuteen - he ovat enemmän oma ryhmänsä.
Mutta miksi kirjoitat asiasta rasismipalstalla, etkä esimerkiksi Seksuaalirikokset-, Laki ja rikos- tai Yleistä politiikasta- palstalla?- Pois vaan.
Mover kirjoitti:
Kuinka minä ajattelin - minähän kysyin?
Ja kysyn taas.
Mitä tulisi tehdä "todennäköisille" raiskaajille?"Todennäköisiä" raiskaajia, kuten somalit, ei olisi ikinä pitänyt päästää suomeen.
Nyt ainoa keino on häätää kaikki näihin todennäköisiin kuuluvat, ryhmineen päivineen maasta.
Suomi ei menetä siinä yhtään mitään, ainoastaan voittaa ja suomi tulee taas huomattavasti turvallisemmaksi omille naisillemme ja lapsillemme.
Mutta sitähän ei mover halua. - Tietenkin
Mover kirjoitti:
Ja kysyn taas.
Mitä tulisi tehdä "todennäköisille" raiskaajille?Antaa paljon harkinnanvaraista toimeentulotukea, sopeutumistukea ja discorahaa.
- ¢
Mover kirjoitti:
Ja kysyn taas.
Mitä tulisi tehdä "todennäköisille" raiskaajille?mihin hästäkin taas viestini hävinnyt.
Pois vaan. kirjoitti:
"Todennäköisiä" raiskaajia, kuten somalit, ei olisi ikinä pitänyt päästää suomeen.
Nyt ainoa keino on häätää kaikki näihin todennäköisiin kuuluvat, ryhmineen päivineen maasta.
Suomi ei menetä siinä yhtään mitään, ainoastaan voittaa ja suomi tulee taas huomattavasti turvallisemmaksi omille naisillemme ja lapsillemme.
Mutta sitähän ei mover halua.Mutta eihän somaleista raiskaa kuin pienen pinei vähemmistö? Eiväthän he silloin ole t o d e n n ä k ö i s i ä raskaajia? Eikö ole kauhea vääryys laittaa iso enemmistö juuri vain tästä kärsimään?
- EI idiootti.
Mover kirjoitti:
Mutta eihän somaleista raiskaa kuin pienen pinei vähemmistö? Eiväthän he silloin ole t o d e n n ä k ö i s i ä raskaajia? Eikö ole kauhea vääryys laittaa iso enemmistö juuri vain tästä kärsimään?
Mistä ihmee "kärsimään laittamisesta" mover oikein puhuu ???
Jos tänne ei päästetä somaleita, niin eihän siinä ole MITÄÄN kärsimyksiä.
Ihan niinku suomalaiset olisivat syyllisiä somalian sisäisiin asioihin ja vastuussa heistä.
Olen ymmärtänytkin aivan oikein, että moveri ei välitä VÄHÄÄKÄÄN suomalaisten kärsimyksistä.
Normaali suomalaisen mielestä tulisi tehdä KAIKKI mahdollinen, estämään raiskaaja-aineksen maahantulo.
Vertailun vuoksi , kummat raiskaa suomessa somalit vai esim. thaimaalaiset ?
Vastaus on SELVÄ= somalit.
Ja KUN asia TIEDETÄÄN, niin raiskausten estäminen olisi helppoa estämällä somaleiden tulo ja poistamalla täällä jo olevat somalit.
Ei meidän tule alistua afrikkalaisten eikä muunkaan maalaisten petojen hyökkäyksiin.
ps. sekö on "kärsimistä" kun ei saa syödä toisen lautaselta ? - ????????????????????
Mover kirjoitti:
Mutta eihän somaleista raiskaa kuin pienen pinei vähemmistö? Eiväthän he silloin ole t o d e n n ä k ö i s i ä raskaajia? Eikö ole kauhea vääryys laittaa iso enemmistö juuri vain tästä kärsimään?
MOVER !!!
Puolustat maahanmuuttajaraiskaajia ?
Et puolusta suomalaisia UHREJA !
Minkälainen ihminen oikein olet ?
Oletko ihminen ? - 13+8
Mover kirjoitti:
Luulen että iso enemmistö kärsii enemmän somaleista kuin nämä kärsivät ison enemmistön rasismista.
- höhhistä
EI idiootti. kirjoitti:
Mistä ihmee "kärsimään laittamisesta" mover oikein puhuu ???
Jos tänne ei päästetä somaleita, niin eihän siinä ole MITÄÄN kärsimyksiä.
Ihan niinku suomalaiset olisivat syyllisiä somalian sisäisiin asioihin ja vastuussa heistä.
Olen ymmärtänytkin aivan oikein, että moveri ei välitä VÄHÄÄKÄÄN suomalaisten kärsimyksistä.
Normaali suomalaisen mielestä tulisi tehdä KAIKKI mahdollinen, estämään raiskaaja-aineksen maahantulo.
Vertailun vuoksi , kummat raiskaa suomessa somalit vai esim. thaimaalaiset ?
Vastaus on SELVÄ= somalit.
Ja KUN asia TIEDETÄÄN, niin raiskausten estäminen olisi helppoa estämällä somaleiden tulo ja poistamalla täällä jo olevat somalit.
Ei meidän tule alistua afrikkalaisten eikä muunkaan maalaisten petojen hyökkäyksiin.
ps. sekö on "kärsimistä" kun ei saa syödä toisen lautaselta ?Montako somalityttöä suomalaiset on raiskanneet?
Taitaa olla tasan 0%.
Entäs toisinpäin?
Kummat täällä on oikein rasistisia kumpia kohtaan?
Kyllä on niin kylmää faktaa, että luulis paatuneimmankin hyysärin vähän hiljentyvän. On ihan eri asia piekseä netissä shaissee kun mennä ja raiskata toisen kansan naisia. Joku suhteellisuus sentään kaikessa. - ¢
höhhistä kirjoitti:
Montako somalityttöä suomalaiset on raiskanneet?
Taitaa olla tasan 0%.
Entäs toisinpäin?
Kummat täällä on oikein rasistisia kumpia kohtaan?
Kyllä on niin kylmää faktaa, että luulis paatuneimmankin hyysärin vähän hiljentyvän. On ihan eri asia piekseä netissä shaissee kun mennä ja raiskata toisen kansan naisia. Joku suhteellisuus sentään kaikessa.sitähän minäkin olen aina sanonut. Täälläkin nää vihapuhujat ovat enimmäkseen maanpetturihyysäreitä kuten mover.
- Mitta täynnä
Ei toivotut henkilöt potkittava maasta pois. Raiskaajat ja loiset passitettava kotimaihinsa. Jos ei osata olla kunnolla, pitää olla rankat seuraumukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811