Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koukussa jännityksen tunteeseen

wjeddpwe33r32

Olen koukussa jännityksen tunteeseen.Saatan tehdä todella tyhmiäkin asioita,vain jotta saan jännitystä elämääni mm.harrastaa seksiä ilman kumia,matkustaa pummilla vaikka olisi rahaa maksaa lippu,Kokeilla usein eri miehiä,ottaa jatkuvasti uusia lävistyksiä (jotka kuitenkin kasvatan hetken päästä umpeen) vain koska haluan kokea sen pienen jännityksen tunteen täällä mahan pohjassa.

Mielestäni tämä minun touhuni alkaa mennä jo liiallisuuksiin.Taidan tarvita ammattiapua.

36

3818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opi olee

      Lopettaminen alkaa omista ajatuksistas, ala ajattelee mitä haittaa sun jännityksen haustas voi olla. Esim. mä aloin ajattelee tupakan haittapuolii ja aloin "pelkää" niitä haittoja, en polta enää.

    • Nii just opi olee

      Näetkö miten tyhmästä asiasta puhut, kun ei kukaan vaivaudu kommentoimaan.

    • Iiina

      No, siitä sitten vaan. Veronmaksajat kiittää, kun päädyt muiden rahoilla sairaalaan paikkailtavaksi/hoidattamaan sukupuolitautejasi/aborttiin jne. Muistathan myös kusta sähköpaimeneen ja juoda maalia.

    • Luuserivätys

      Älä missään nimessä lopeta. Etsi uusia juttuja jotta saat jännitystä elämään ja koet uusia juttuja. Meitä luusereita on ihan tarpeeksi joiden ainoa jännittävä asia elämässä on seuratajääkiekkoa ja lauantaisin jännittää lottoa. Jos kuolet nuorena niin oletpahan ainakin elänyt täyttä elämää.

      • Renzelloha

        Oletko kuunnellut yhtään niitä aikuisten luentoja: "Elämästä voi nauttia ilman alkoholia, tupakkaa, huumeita.. jne jne." ???


    • ex-konna

      Ymmärrän täysin sinua,itsellä samanlaisia "taipumuksia",lisäksi ritsailen kaupoista kaikenlaista.tunne on aivan mahtava,tuntee olevansa todella elossa.Mulla meni kyllä överiksi koko homma,jouduin vuosiksi vankilaan,mitä välii ne on lusittu.hyvää jatkoa sinulle kohtalotoveri!

      • Renzelloha

        ...Tunnet että olet elossa... ...?? milloin muka et ole?? tyhmää varastaa kaupasta jotta eläisi, ja joutua nyt sen takia vielä vankilaan.......................


    • mullan alle valehtel

      vuosiksi...............

    • ex-konna

      Kyllä vuosiksi,vitun runkku!

      • Turpa kii

        Teineil on tääl tapana leikkii "kovaa" konnaa. Vuosiksi..........


    • satu_sini

      Kokeille fistaus
      se saa sat hormoonit virtaamaan, kun extreme lajit
      Sanot vaan kumppanillesi, että työntää käden sun peppuun
      mulla toimii
      muista huuhdella reikä ensin

    • Ex-konna

      Mä olin teini 70-luvulla,silloin soi,Slade,Sweet,Gary Glitter,Dave Bowie ym.kunnon bändit.endorfiini shottinsa saa jokainen mistä haluaa.mun kohdalla siis meni jännityksen haku överiksi,10v.linnaa yhteensä nettosin,ja elämä pilalla.kaikki meni,vaimot lapset,kämpät,autot,veneet ym,kapitalisti paska.kaikkea tuli tehtyä että sai fiiliksiä elämään.nykyisin saan shottini extreme lajeista.kantapään kautta oppi meni perille.en kadu silti päivääkään,oli sen arvoista.ehkä olen rikollinen luonne,ehkä en.en juo en polta nykyisin ja elämäntavat muutenkin toiset kuin "hulluina vuosina"Tästä oppia teini trolleille!;)

      • Vaikene jo

        Mee kotiis.


    • .jggh
    • me

      super

    • vaihtoehtoinen ratka

      Jos pidät jännityksestä niin et ole mitään extreme-lajia ajatellut aloittavasi? Voisi olla jäkeveämpää kuin nuo irtosuhteet.

    • Outsider84

      Hienoo ex-konna et oot parantanu tapas ja ruvennut narkkaamaan endorfiiniä/adrealiinia ihan turvallisesti nois extreme-lajeissa! Kyllähän se elämää helpottaa varmasti kun ei tarvitse olla aina katsomassa olan yli koska on sinivuokot perässä ja minkä takia tällä kertaa. Itsellä ollut lapsuus täynnä liikaakin jännitystä ja pelottavia asioita ja silti tai ehkä juuri sen takia olen myös itse lähtenyt poikkeamaan valtavirrasta hyvin nuorena.Varastelin myös kaupoista vaikka ei olisi tarvinnut. Erään kerran poliisit otti minut ja muutaman kaverini kiinni karkkivarkaista ja kuulustelivat kuin rikollisliigan johtajaa koska olin vanhin porukasta.Jälkeenpäin se 3 asteenkuulustelu tuntuu huvittavalta muistolta,kai ne kuvitteli kykenevänsä vaikuttamaan/puuttumaan.Olisivat vaan puuttuneet oikeisiin asioihinn oikeeseen aikaan !! (Esimerkiksi lapsena seksuaaliseen hyväksikäytöstä jatkuvasta sellaisesta jota tapahtui tuttavan toimesta jolla olin paljon hoidossa.Mies jatkoi sitä vuosikymmeniä joutumatta vastuuseen,tiedän varmuudella että olemassa muitakin uhreja)
      Pukeuduin ihan erilailla,en tuntenut ikinä kuuluvani joukkoon. Sain varhain haettua alkoholini( ja samoihin aikoihin melkeen huumeetkin astui kuvaan)&tupakkini ja olinkin monelle "hakijana". Siitä meni maku jossain vaiheessa kun kassat alkoivat tunnistamaan minut ja ei enää saanut jännitystä siitä. Karkailin kotoa,asuin millon kenelläkin kaverilla kesäsin keksin ratkaisuni. (osaksi myös kotiolojen takia,mutta myös jännityksen ja seikkailunhalun takia)
      Päädyttyäni vuosien päihteidenkäytön seurauksena todellahuonoon kuntoon tajusin etten voi antaa riippuvuuden,pelon ym. hallita koko ruumistani,mieltäni &kehoani. Monen lopettamisyrityksenkin jälkeen(omavoimaisen) ja muutamien katkojen ja psykiatrisen hoidon jälkeenkään en ole kunnossa. Ja olen miettinyt tätä että selvinkinpäin teen asioita joita ei tulisi monella mieleenkään. Kuitenkin minulle turvallisuus merkitsee paljon. Jotenkin kai olen siitä vähän vainoharhainenkin. Jännä asia on että tunnen oloni turvallisemmaksi useiden vankilakundien tai muuten ns.laitapuolenkulkijoiden seurassa kun tavallisen kansalaisen. Koska sellaiset ihmiset ollut ainut tuki sillloin kun kukaan muu ei ole hätääni huomannut.
      Menipäs luritukseks... mut huomaan että sinulla selvästi on riippuvuus adrealiiniin tms. ja sen jo itsekkin olet havainnut. Ensimmäinen askel kohti parantumista on ongelman myöntäminen itselle,jollekki läheiselle jne. Ja sitten kun onhan jokaiseen riippuvuuteen joku perimmäinen syy. Oletko miettinyt koska käytöksesi on alkanut? Voiko se olla seurausta jostain muusta ,jäävuorenhuippu jollekkin tapahtumasarjalle? Oletko miettinyt oikeasti pyytää apua joltakin psykologilta? Vaikka minulla siitä ei hyvää kokemusta kun se psykologi ei tainnut olla oikealla alalla ollenkaan kun itkee pillitti ja itse olin vähän hämilläni kun lähdin sieltä pois naama perus lukemilla. Sen jälkeen olen ollut vain osastolla sen takia että lopetettuani opiaatit niiden piti hoitaa vaikeaa masennusta pois jota olen koittanut poistaa mitä ihmeellisimmillä keinoilla itsekkin. Koetko paljon morkkiksia siitä että otat lävistyksiä ja harrastat irtosuhteita ilmeisen varomattomasti? Päätätkö aina että nyt oli viimenen kerta? Teetkö noita mainitsemiasi(ehkä vielä jotain jota et maininnut myös?) asioita siitäkin huolimatta että päätät että nyt oli viimonen lävistys,viimenen merkityksetön yö tms. ? Haluatko muuttua vai jatkaa samanlailla? Oletko ajatellut että voit saada sukupuolitauteja kun ehkäisy tai vaikka toivomattoman lapsen jonka isästä sinulla ei harmainta hajuakaan? Oletko tietoinene että seksiriippuvuuskin on riippuvuus? Koetko himoitsevasi/tarvitsevasi huomiota taikka lohtua silloin kun pokaat miehen jostakin ,mutta jälkeenpäin kaduttaa? Haetko enemmän huomiota vai seksiä näiltä miehiltä tavatessasi? En tiedä en oikein osaa sinua auttaa,mutta voin kertoa että riippuvuuden kanssa taistelussa ainut kuka voi auttaa sinua on sinä itse. Ellet itse halua apua ei sinua kukaan väkisin auta. Ja psykiatria&muu apu on muutenkin tupatentäynnä.Ihmiset jonottavat tarvittavaa apua tai ovat kokonaan vailla .
      Suosittelen pohtimaan asioita ja ottamaan yhteys vaikka terveyskeskuslääkäriin avun saamiseksi. Jos tk lekuri ei noteeraa kerro haluavasi toisen lääkärin mielipiteen ja perustelun kirjallisena miksi käytöksesi ei olisi sinulle vaarallista. Näin EHKÄ saat helpommin apua.

      • ex-konna

        outsider,kiitos kommentista.on kallonporaajat käyty läpi ja paska lääkkeitä sieltä saa.jos haluaa olla tunteeton zombi niin eikun pää-lääkettä kehiin!jokainen hakee jännityksensä parhaaksi katsomallaan tavalla,suomi on vapaa maa!


    • pääs vikaa

      pääs vikaa

    • 879987
    • Hölmöilyä vain

      Tämähän on typerä juttu, olen koukussa jännityksen tunteeseen.

      Olet hölmö kun teet tuollaisia typeryyksiä.

    • Jännitys-Mies-58
    • ex-konna

      Mä olen sentään käynyt tohtorin luona,toisin kuineräät jotka TODELLA olis hoidon tarpeessa!no joko kielioppiini joku tarttuu,tsheh tseh,trollii!niistäkää nenänne kakarat,ja pyyhkikää perseenne 180-hiomapaperilla.

      • Shut the fuck up.

        Bad ass bitch.


    • ...

      Ai hurja... ilman kumia pummilla ja lävärit naamassa... kovaa menoa.

      Ootko harkinnu harrastuksena laskuvarjohyppyä?

    • Ihme urpoiluu

      Luuseri.

    • venmark

      hienoa että joku uskaltaa tehdä jotain poikkeavaa. olen ylpeä sinusta. jatka samaa rataa.

    • ex-konna

      Mä teen mitä haluun,muut mitä uskaltaa!jee!

    • Tuomas Vähä-Köyri

      Hei te kaikki adrenaalifriikit ! jos haluatte kokeilla jotakin todella koukuttavaa ja vaarallista niin tutustukaapa Team narcwearin ihmeelliseen mailmaan :


      http://teamnarcwear.blogaaja.fi/

    • Jarno family guy

      VIHDOINKIN LÖYSIN JOTAIN JÄNNITTÄVÄÄ! LÖYSIN UUDEN AARTEEN METSÄSTYS KILPAILUN! 200E LAHJAKORTTEJA JA ILMATTEEKS, SIIS TÄ!

      NYT ON JÄNNITYSTÄ. KOKO PERHEEN VOIMIN OLLAAN ETSITTY AARRETTA.

      NEROKAS KEKSINTÖ, pakko myöntää!

      www.treasurehunt.fi

    • ella

      Huippua!

    • fiiafani

      Supermarjosta tutun Sofian (FIIAN) sinkku biisi nyt kuunneltavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=gptc4h_-jKQ myös fanisivut facebookissa FIIA nimellä :) käykäähän kuuntelemassa ja tykkäämässä :) -kiitos!

    • #######

      Olet vain tyhmä. Vissiin hauskaa siinä vaiheessa kun saat julkisissa 80€ sakot vain sen takia että piti leikkiä kovaa ja mennä pummilla, ihan vaan että sais vähän jännittää!!1 Juu tosiaan hae apua morjens.

    • pelottaa

      Itsellä sama ongelma. Pitäisi pystyä elämään rauhallista ja tasapainoista elämää, mutta haen jatkuvasti potkua ja jännitystä elämääni fögiksestä aka nuuskasta. Biittiä tulee tykitettyä reilu purkki päivässä.. Viikonloput vietän aina märällä, vaikka joka maanantai ajattelen, että ensi viikonloppuna ei märälle. Sunnuntaina kumminki aina hirvee hedari ja märät hävinny.
      Auttakaa, miten pääsen tästä eroon?

    • ki8juyhtgrf
    • Anonyymi

      Onko sulla ADHD?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe