haluaisin perustaa enkelipiirin tänne pieksämäen suunnalle
piirissä voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä joita kiinnostaa henkinen kasvu ja näkymätön maailma.
tämä idea tuli minulle halusta viettää aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa .piirissä voisi jakaa iloa , naurua ja kokemuksia
jos olet tältä suunnalta ja kiinnostuit pistäppäs sähköpostia osoitteeseen [email protected]
toivottavasti saataisiin ryhmä kasaan :D
enkelipiiri
m
2
223
Vastaukset
- Toivoton?
Mien voisi ryhtyä taas henkisesti kasvamaan kun niin pikät ajat olen ollut masentuneena kurjien ajatusten kanssa.melko yksin ja toivonut vain hoitokotiin pääsyä.Vaikka ikä ei ole vanhuksen mutta toimeentulo on-
Tietoisesti kääntää vain ajatusratoja, pyytää enkelapua ja ottaa yhteyksiä katkenneisiin ystävyyssuhteisiin?
Kun toisaalta vain toivoisi kun saisi nukahtaa pois?- tässä apua
Hei,vastaan saman kuin toiseenkin ketjuun. Suosittelen lukemaan Lorna Byrnen kirjat. Kannattaa vaikka ensin lukea Enkeleitä hiuksissani. Takaan, että saat toivoa ja voimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733