Apo, Turkana ja Illu riehua tällä palstalla kuolemaansa saakka?
Aikovatko...
11
71
Vastaukset
- Heh !
Kyllä kai. Kymmenen vuotta ja loppua ei näy... muulle kuin vanhusten elämälle.
- LaD
Tuohan tarkoittaa että sinäkin olet täällä ollut 10 vuotta?
LaD kirjoitti:
Hehhin avausten määrä eilen oli niin massiivinen määrältään ja niin onneton laadultaan, että hän lienee monen muun palstakretun tapaan sairaseläkeläinen.
- säälittävää..
RepeRuutikallo kirjoitti:
Hehhin avausten määrä eilen oli niin massiivinen määrältään ja niin onneton laadultaan, että hän lienee monen muun palstakretun tapaan sairaseläkeläinen.
Repe taitaa itse olla sairaseläkeläinen kun itse kaikkia muita epäilee.
Miten muuten hän täällä jaksaisi päivystää lähes 24/7. Ei taida olla töissä. säälittävää.. kirjoitti:
Repe taitaa itse olla sairaseläkeläinen kun itse kaikkia muita epäilee.
Miten muuten hän täällä jaksaisi päivystää lähes 24/7. Ei taida olla töissä.Työhöni kuuluu olla paljon tietokoneen ääressä ja se työ on itsenäistä. Jokainen jolla on aivot päässä huomannee, että jos olisin eläkkeellä, en sitä olisi ainakaan kaalistani vaan ehkä sitten peräpukamista. No, en ole vielä mistään, mutta uskon että ainakin sinä nikkipelle olet, kun muutenkin vaikutat pahasti kajahtaneelta ja yrität jatkuvasti peitellä jälkiäsi (syystä kyllä). Hehhistä en totta puhuen ole aivan niin varma kuin sinusta.
LaD kirjoitti:
Vaikuttaisi olevan hemmo, joka kirjoitti tänne nimimerkillä Late ja Late 1.
Tuon kaverin maneerina oli lisätä tuo Heh! joka kirjoitukseensa. Nyt se Heh! on nimimerkkinä.
Yhtä hullut jutut näyttävät olevan edelleen.- tieteenharrastaja
RepeRuutikallo kirjoitti:
On ainakin muinaisen jb-multinilkin manttelinperijä ellei alkuperäisen manttelin omistaja.
Tieteilijäksi ei silti ole viime aikoina pyrkinyt tekeytymään.
"Aikovatko Apo, Turkana ja Illu riehua tällä palstalla kuolemaansa saakka?"
Pelkäätkö sitä vai toivotko sitä?- tuomas.akvinolainen
Siltähän tuo vaikuttaa. Ei taida herroilta löytyä elämää palstan ulkopuolelta, moloch poloinen viettää täällä ainakin 8h päivässä.
Aikoisiko vaimosi lakata hakkaamasta sinua, jos sinulla olisi sellainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396