Peniksen lepokoko

jokuvaan342354252

Olisi mukavaa, jos erityisesti naiset vastaisivat tähän...

Onko lepokoolla väliä? Kiihottaako, jos naiset näätte ison lepotilassa olevan peniksen? Esim. jossain yhteissaunassa jne.

25

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutoinen5767778797

Mies vastaa naisensa puolesta, jolta pääsi vaimennettu multa silti havaittava huokaiseva "oih"-lausahdus kun sattui eräässä tilanteessa näkemään erään miehen kieltämättä aikaslailla isokokoisen peniksen (jotain 20 cm levossa...).

Kyllä se vaan niin on että iso kikkeli saa huomiota ja ihailuhuokailuja, joskaan ei silti ihan sillä samalla sekunnilla sentään pillu rävähtäne ihan märäksi. Mutta kiinnostuksen se iso vehje aina herättää. Heti alkaa nainen miettiä miltä tuntuisi saada isoa sisäänsä. Ja jos nainen on saanut isoa, halu lienee vieläkin kovempi kun huomaa että tuossa sitä olisi taas isoa tarjolla.

Ihan samalla lailla sitten aikuiset miehet katsovat silmä kovana jos sattuvat näkemään kauniin, hoikan mutta silti kurvikkaan teinitytön jolla on isot rinnat. Vielä suuremman huomion teinityttö saa jos hän on liikkeellä ilman rintaliivejä.

• Eukko antaa pilluu kohta

Ooppas homo-x tai kullinvenytys-expertti ääsdäfääs pää kii nyt!

• H-X

Väärin meni monella tapaa...
      Kumpikaan meistä ei tuota sinua kiihottanutta kirjoittanut. Mutta sen verran hyvin laitoit, että olit katsonut sen plussan arvoiseksi. Minä annan toisen, koska pidät sitä noin tärkeänä...lollloolllootollolloo

• Mieti sitä H-X?

Onko sulla elämää?

• H-X
        Mieti sitä H-X? kirjoitti:

Onko sulla elämää?

Jep.'
        Mites sulla? Mulla on jo mulkkua piisalle asti, mutta sinä vasta etsit sellaista...

Kuinka heteromiehet ovatkaan mulkuista kiinnostuneita. Se ihastuttaaa ja se, että osa itseään heteroksi sanovista ei suinkaan ole heteroita.

Eukkos voisi antaa pilllua, ellei sinua kiinnostaisi enemmän mulukut...eikä siinä mitään pahaa, mutta älä perusta lapsiperhettä. Lapset tykkää kyttyrää, vaikka aikojen saatossa hyväksyisivätkin isukin harharetket äiteen luokse.

• jokutoinen5767778797
        H-X kirjoitti:

Jep.'
        Mites sulla? Mulla on jo mulkkua piisalle asti, mutta sinä vasta etsit sellaista...

Kuinka heteromiehet ovatkaan mulkuista kiinnostuneita. Se ihastuttaaa ja se, että osa itseään heteroksi sanovista ei suinkaan ole heteroita.

Eukkos voisi antaa pilllua, ellei sinua kiinnostaisi enemmän mulukut...eikä siinä mitään pahaa, mutta älä perusta lapsiperhettä. Lapset tykkää kyttyrää, vaikka aikojen saatossa hyväksyisivätkin isukin harharetket äiteen luokse.

Hyvät herrat jotka nokittelette toisianne, ihan vaan tiedoksi molemmille ettei kumpikaan teistä kirjoittanut kommenttia vaan se olin minä, mies maakunnasta.

Itelläni on perusvarustus seisokissa sen 15 cm ja levossa 6-10 cm. Pillua saan ihan niin paljon kuin vaan jaksan panna isotissistä naistani. Välillä tarvii levätäkin.

Mutta voin tunnustaa tosiaan sen että naiseni kyllä huokaisee kun näkee ison.
        Eikä siinä mitään, kyllähän minäkin katson että helvetti kun olisi itselläni yhtä iso.

• crystalline89

Lepotilassa olevissa peniksissä ei ole hirveästi mitään mielenkiintoista. Tosin poikkeuksiakin toki löytyy. Esimerkiksi kun näin erään opiskelukaverini saunassa, ja huomasin että hänellä oli hyvän kropan lisäksi melkoisen iso levossa, niin kyllähän se herätti ajatuksia... Tosin näitäkin on niin turha arvioida kun jos miehellä vaikka tulee sellainen puolikova, niin sehän voi harhaanjohtavasti näyttää suuremmalta kuin oikeasti onkaan ja niin edelleen.

• MudCake....

Niin ja pienellä miehellä näyttää isolle naperokin. Tykkääkö crystalline89 miten isosta?

Tiesittekö muuten, että valkoiselta lautaselta syötynä esimerkiksi lindströminpihvit täyttävät enemmän kuin punaiselta lautaselta syötynä. – Jännä:) Se on sitä visualista harhaa:)

• crystalline89
        MudCake.... kirjoitti:

Niin ja pienellä miehellä näyttää isolle naperokin. Tykkääkö crystalline89 miten isosta?

Tiesittekö muuten, että valkoiselta lautaselta syötynä esimerkiksi lindströminpihvit täyttävät enemmän kuin punaiselta lautaselta syötynä. – Jännä:) Se on sitä visualista harhaa:)

Isosta? No jos puhtaasti seksiä ajatellaan, niin en jaksa valehdella. Mitä isompi, sitä parempi.

Seurustelin kerran hyvin kookkaalla varustetun pojan kanssa, ja pakko myöntää että seksi oli taivaallista. En tiedä mitoista, mutta olen aika varma että hänen kokonsa oli lähellä 20 cm:a, jos 15cm on keskipituus (vai onko, en ole varma)? Toisaalta suhteemme kaatui siihen että hän päätti mennä esittelemään penistään muillekin naisille, joten ei kokemus kovin luotettavaa kuvaa ainakaan näistä isoilla siunatuista jättänyt!

Muuten taas peniksen koko ei ole merkittävä asia miehessä. Lähestulkoon kaikilla kun sen erektiokoko on kuitenkin täysin riittävä nautinnolliseen seksiin. Ainoastaan pari kertaa olen törmännyt selkeästi pienemmällä varustettuihin, mutta kyllä heidänkin kanssaan seksi ihan mukavaa oli. Iso penis on toki kuitenkin mukava bonus, en kiistä.

• ääääs4every1
        crystalline89 kirjoitti:

Isosta? No jos puhtaasti seksiä ajatellaan, niin en jaksa valehdella. Mitä isompi, sitä parempi.

Seurustelin kerran hyvin kookkaalla varustetun pojan kanssa, ja pakko myöntää että seksi oli taivaallista. En tiedä mitoista, mutta olen aika varma että hänen kokonsa oli lähellä 20 cm:a, jos 15cm on keskipituus (vai onko, en ole varma)? Toisaalta suhteemme kaatui siihen että hän päätti mennä esittelemään penistään muillekin naisille, joten ei kokemus kovin luotettavaa kuvaa ainakaan näistä isoilla siunatuista jättänyt!

Muuten taas peniksen koko ei ole merkittävä asia miehessä. Lähestulkoon kaikilla kun sen erektiokoko on kuitenkin täysin riittävä nautinnolliseen seksiin. Ainoastaan pari kertaa olen törmännyt selkeästi pienemmällä varustettuihin, mutta kyllä heidänkin kanssaan seksi ihan mukavaa oli. Iso penis on toki kuitenkin mukava bonus, en kiistä.

Muitsa, että isotkin peenikset pienenevät, kun niihin pakkautuu verta. Sellainen 20 senttinen levossa kutistuu 1352:een jostain kumman syystä.

t. iki-kiannon kullikannonhaltija

• Korrelaatioko?
        crystalline89 kirjoitti:

Mikäs on oma kokosi crystalline89? Oletko nainen? Kerrohan elämästäsi, perheestäsi, harrastuksistasi?

• crystalline89
        Korrelaatioko? kirjoitti:

Mikäs on oma kokosi crystalline89? Oletko nainen? Kerrohan elämästäsi, perheestäsi, harrastuksistasi?

Mitä väliä sillä on kuka minä olen? Outoja kysymyksiä. :D

Mutta jos välttämättä haluat tietää, niin olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija Tampereelta. Sinkkuna olen viihtynyt nyt 8 kuukautta. Sitä en edelleenkään tajua, mitä tekemistä näillä tiedoilla on lepokokoisten penisten kanssa.

• Isoko on revas?
        crystalline89 kirjoitti:

Mitä väliä sillä on kuka minä olen? Outoja kysymyksiä. :D

Mutta jos välttämättä haluat tietää, niin olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija Tampereelta. Sinkkuna olen viihtynyt nyt 8 kuukautta. Sitä en edelleenkään tajua, mitä tekemistä näillä tiedoilla on lepokokoisten penisten kanssa.

Sun vitun koolla on merkitystä, jos alat mulqquja arvioimaan?
        Ootko läski vai mitta-/ arviotaidoton?

• crystalline89
        Isoko on revas? kirjoitti:

Sun vitun koolla on merkitystä, jos alat mulqquja arvioimaan?
        Ootko läski vai mitta-/ arviotaidoton?

Kuulostatpa ilkeälle. Kai sitä nyt saa ihminen antaa oman mielipiteensä. Ja mitä omaan tavaraani tulee, niin ainakaan kaltaisesi ärsyttävät tyypit eivät sitä pääse oikeassa elämässä näkemään. Ja tuskin saavat naisia muutenkaan.

• H-X
        crystalline89 kirjoitti:

Kuulostatpa ilkeälle. Kai sitä nyt saa ihminen antaa oman mielipiteensä. Ja mitä omaan tavaraani tulee, niin ainakaan kaltaisesi ärsyttävät tyypit eivät sitä pääse oikeassa elämässä näkemään. Ja tuskin saavat naisia muutenkaan.

Se kuulostaa vaan pienimullkkuiselta... Ei normipeniksen haltija ole tuollainen katkero...

Ja noilla huonoitsetuntoisilla ei naisen saaminen ole ongelmä. Ongelma on se, ettei naista saa. Vanha karvarukkanen ajaa naisen roolin heillä. Onneksi on molempien käsien rukkaset tallella. Vaihtelu virkistää:D

• 192-115-17
        crystalline89 kirjoitti:

Taitaa olla munat crystallinella.

• crystalline89
        192-115-17 kirjoitti:

Taitaa olla munat crystallinella.

Voimme sopia niinkin, sillä en jaksa seurata enää tätä keskustelua. En tiedä miksi ylipäätään vaivauduin kirjoittamaan foorumille missä miehet lähinnä ilmoittavat penistensä kokoja.

Munia en kyllä omista, mutta ei siitä sen enempää.

• Soronoooo
        crystalline89 kirjoitti:

Voimme sopia niinkin, sillä en jaksa seurata enää tätä keskustelua. En tiedä miksi ylipäätään vaivauduin kirjoittamaan foorumille missä miehet lähinnä ilmoittavat penistensä kokoja.

Munia en kyllä omista, mutta ei siitä sen enempää.

Ok. Nainen, joka arvioi 15cm 20cm mitaksi ja jolla on haaruksessa munat, voi mieluusti poistua.

• tutkinut mies

Tulihan sieltä. Olen ollut varma, että isomunaiset sonnit eivät ihan helpolla vakiinnut, kun piirakkaa on tarjolla aivan älyttömästi. Vapaat ja varatut naiset on heidän kimpussaan kokoajan seksimielessä. Ei siis ihme miksi sinkkumiehet ovat yleensä niitä vapaita.
      Toisaalta isomunainen pettääkin sitten helposti tarjonnan vuoksi.

Jos nainen tahtoo hyvän miehen kannattaa tinkiä siitä munan pituudesta ja vaikkapa sitten pettää pienimunaista miestä silloin tällöin vaikkapa etelänmatkoilla tai Helsingissäkin hotelli viikonloppuna tyttö porukalla.

• kriminologi

Mikä on "isomunainen sonni" noin senttimetreissä ja oikeasti eikä leikisti?
        Tuo teoriasi isomunaisten sonnien vakiintumattomuudesta kun on piirakkaa tarjolla niin paljon on muuten ihan hyvä fiktio, mutta kun itsensäpaljastelu on kriminalisoitu.

• every1 <3 mycock

Kolmetoistaviiskakkonen on helppo piilottaa. Normaalia ja isoa ei ole niin helppo.

• 1818181818181

Serä se. Isompaa kuin 13.52 helpottaa piilottamaan se, että meillä, Suomi Finlandissa, hullujen holhousyhteiskunnassa on niin paljon feikkejä väittämässä 12cm 20cm mitaksi, eli siksi sinne sekaan on helppo piiloutua:)
        Itse olen puoliksi Ranskalainen!

• Taidat olla
        1818181818181 kirjoitti:

Serä se. Isompaa kuin 13.52 helpottaa piilottamaan se, että meillä, Suomi Finlandissa, hullujen holhousyhteiskunnassa on niin paljon feikkejä väittämässä 12cm 20cm mitaksi, eli siksi sinne sekaan on helppo piiloutua:)
        Itse olen puoliksi Ranskalainen!

Hei pikkuprinssi. Oletko sä sinkut palstan multinicki aka. naisasialooseri. Yhtä Häiriintynyt on mailmankuvasi!

• ei käyttöä

Juostiin mittasi lepo-koko 15/4,5 sm kyllä on naiset ihmetelleet minun lepo-munaa. Haluaisiko joku nainen nähdä.

• Are you meatcock?

Onko lepokoko nahkaa vai lihaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe