Charade GTti

mää

Eli tuo 1.0 turbo.. :D Onko kestävä peli? Mites varaosien saanti? Montako suomessa ? Talveksi tollasen ajattelin hommata. Jotain suoritusarvoja? KERTOKAA

3

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuamas

      Etsi www.autotalli.com ja sieltä automallit, sieltä haet haluamasi mallin ja löytyy perustiedot.

    • jpp

      Omistin vm. 1989 GTti:n (vaihdoin pois 1994 120 tkm mittarissa) ja voin kyllä sano että jos
      tuollaista olet ostamassa niin unohda. Varaosat ovat kalliita ja auton kestävyydessä on moittimista. Sinänsä ihan kiva peli jos suoritusarvoja katsoo: 0-100–8 sek. pintaan, tehoja vakiona muistaakseni 102 hv, huippuja ajoin mittarin mukaan karvan verran yli 200 km/h. Tehdas muistaakseni ilmoitti huipuiksi
      195 km/h. Mutta esim. vetonivelet ja kytkin on vakiona aivan alaimitoitettu. Jarruja remontoin m,oneen otteeseen niiden jumiuduttua. Pakoputkiston vaihdoin kokonaan, ruostui alta pois. Iskunvaimentimet tuli vaihdettua. Rengas-sarjan osti uuden koska ensiasennetut Pirelli P6:t menivät mutkalle? Luit aivan oikein mutkalle!!! Sytytystulpat (Denso)kolmekärkiset ja todella kalliit, muutaman keraaminen osa halkesi??? Kaikenlaisia nitinöitä ja kolinoita esiintyi aivan liian paljon. Yleensäkin varaosista sen verran että erikoisautoissa on aina KALLIT VARAOSAT, varsinkin jos ko. mallia on suomeen eksynyt vain muutamia kappaleita. Jos olet ostamassa tuollaista vanhempaa mallia niin vie autotohtorille.

      Daihatsu on kaukoidän Lada.

      • Chameleon

        Hmm...minkähän takia haukut kyseistä GTti-mallia?
        Onhan se totta, että varaosat ovat kalliita. Itse rakensin koneen juuri alusta loppuun uusiksi.

        Kaikkia osia saa, ja myöskin halvalla, kun ei vaan istu peukalo keskellä kämmentä. Kyseinen malli on suomessa huippu harvinainen (4kpl tällä hetkellä).

        Kestävyys ja luotettavuus tekniikan osalta on huippuluokkaa, kun vaan annetaan peli oikeisiin käsiin! pakko moittia, koska monet pitää tätä autoa niinkuin mitä tahansa volkkaria. Ei poropeukaloille!

        Jos joku tällaisen käsiinsä saa, niin se kannattaa ehdottomasti laittaa kuntoon, jos yhtään kiinnostaa.

        Omani laitettu viimeistä mutteria myöden iskuun.
        ja kestävyydestä vielä....200hp vauhtipöyrältä eikä ongelmia..jaa'a..laadulla mitään tekemistä?
        kaikki koneen osat taottu jo alkuperäisesnä ja kansikin käsin viimeistelty.

        Laatua arvostavan auto. Ei teiniviilaajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe