Veikkaus tarjoilee sille 3,10 kerrointa. Aivan mahdollista. Pelasi hyvin edeltävissä maaotteluissa sata kertaa kovempia maita vastaan.
Lehtosen nollapeli?
8
93
Vastaukset
Kanada voittaa yli 2.5 maalilla samoin suomi ja granlund saa tehoja 0-1
Aina välillä tämä vedonlyönti tuntuu todella helpolta mutta täytyy nyt ensin katsoa nämä tämän illan pelit ja juhlia vasta sitten.
http://ugparadise.blogspot.com/Granlund voi hyvinkin jäädä ilman tehoja, mutta Kyösti ajatteli näin kisojen alussa kokeilla pariin peliin altavastaajaa parin maalin tasoituksella sen sijaan, että pelaisi suursuosikin isoa voittoa. Kyösti ei ole enää viime vuosina jaksanut kovin tiiviisti lätkän MM-kisoja seurata, mutta eikös ainakin ennen esim. Kanadalla ollut vaikeuksia käynnistyä, ja se voitti hikisesti pikkumaat, jos voitti, ja sitten paransi menoaan kohti loppua? Koska Kyöstillä ei ole Slovakian nykytasosta käsitystä, ehkä hän tyytyy vetämään Valko-Venäjää 3 maalin etumatkalta. Tai sitten peliin
- töktöktök
Kanada ei kylläkään voita yli 2,5 maalilla. Ensimmäisissä pelissä yleensä tökkii.
on muuten huono ajatus tuo nollapeli. Todennäköisesti ei pelaa nollia jos ei loukkaannu heti alussa.
norja 3 maistuu hyvinkin eikös ruotsilla ole ollut valtavia ongelmia valmisteluissa.
Kanadan peli ekassa erässä näyttää yllättävän hyvältä vaikka onkin tehotonta.
Myös tuo filppulan tehopisteet 2 tai yli 2 näyttää kertoimien puolesta hyvältä täytyy kokeilla sitä pikku järjestelmässä
Pelitapa: Vapaavalintainen järjestelmä
Kohde Merkki Kerroin
25
FC Santa Claus - PS Kemi
_ _ 2 1,65
39
Valko-Venäjä - Suomi Filppulan tehopisteet
1=0-1p, X=2p, 2=yli 2p
_ X 2 3,45 4,40
57
Ruotsi - Norja 3
_ X 2 5,20 2,15
86
Latvia - Venäjä
1=alle 6,5 2=yli 6,5 maalia
_ _ 2 2,80
92
Haka - FF Jaro
_ X _ 3,25
101
HJK - FC Inter
_ X _ 3,40
Kokonaiskerroin: 378,67 - 1168,04
tälläsen tein pikaisesti panosta 2.5€ ja kuvaa tulee sitten kun on enää viimeisiä vaille menossa oikein- jepajepajepppp
Ei tarvi paljo kuvia lähetellä häh häh.
- tietäjä69
no, ei suomen turnaus jää ainakaan veskarista kiinni, lehtonen oli sen verran hyvä. hyökkäystehot ei kyllä olleet mitenkään mahtavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483