Mokasin laivalla kun en ymmärtänyt laivalla että pimu tyrkytti itteensä hieromalla rintaansa selkääni, luulin ekaksi että humalaisen tönimistä. Muutenkin epämiellyttävä risteily kun samalla periaatteella torjuin suoranaisen ehdotuksen kysymykseen seurueemme donnalle vaihtoehdoista pilkun jälkeisistä tekemisistäni, että nukkumaan menen. Noh, siinä selkeesti tein oikeen kun diskossa elähtänyt ammattilainen esitti suoraa että rahalla saa.
Toisen kerran mokasin ½ vuotta aijemmin kun pimut pyysivät aamuyöllä kapakasta kimppakyytiin mukaan, funtsasin että turha pidentää taximatkaa koukkaukseen. Vinde ko mä oon tyhmä päissäni ja luulen olevani fiksu. Ottaa päähän aina kun nää tulee mieleen.
Olen tosi tyhmä
Pale.
4
440
Vastaukset
- jk
vai iin
- bad lady
Ole tarkempi ensi kerralla:P ja vältä liiallista alkon käyttöä--ps pidäthän kondomeja mukanasi jos lykästää..sulla ei tilasuuksia puutu:)
- Pale.
En ollut juurikaan ees päissäni, ei voi syyttää sitäkään ;(
- kuutamolla mäkin
noo,,shit happens,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911