Ollaan lähössä kesäreisulle. Ja ei osata päättää mentäskö poweriin vai vaasaan..
Katsottiin muitten vastauksia.. Sielä kerrottiin että poweri on parempi ja että wasalandia on törkyinen. Onko näin? Muut tahdottaisiin powerparkkiin mutta iskä vaasaan. Ja sille on vähän vaikea selittää että se on muitten mielestä kamala paikka vaikka ei ikinä ennen olla käyty kummassakaan. Sitten siitä tulee vähän pettymys jos waasalandiassa ei ole kuin jotain 10 laitetta. Näin kaikki väittää? Onko wasalandia oikeastin niin huono paikka?
Wasalandia vai powerpark
4
522
Vastaukset
- Akka Vaasasta
Itse Vaasalaisena,ehdottomasti Poweri.Vasalandia on mennyt piloille.Liekö syy ulkomaisten omistajien.Pienten lasten,alle koululaisten kanssa siellä voi pistäytyä.Onko miehesi käynyt ko paikoissa.Kerran kun poweriin menee,ei vaasaan halua.Tosi on ja puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.Kerro miehellesi terveiset,että lomalla härmään,vaimikäseny oli,no kuitenkin..Kivaa lomaa teille.
- :D:D
Tuota hän ei ole minun mies vaan iskän. Olen hänen tyttönsä :D
- Vaasan perhe
Vaasalaisena myös liputan kuitenkin Wasalandian puolesta. Power Parkki on iso ja hurjia laitteita täynnä mutta törkykallis!! Perheeltämme viime kesänä meni rannekkeet ruuat noin pari sataa euroa.. Wasalandian hinta on nettisivujen mukaan vain 12€ kesällä joten menemme kyllä sinne ja meille tarjonta riittää.
- Ool raitti.
Ilman muuta Vaasaan.Isukki on oikessa.Saattaaa aluksi oudon puhumattomalta
kuullostaa.
Pä svenkska;Jag nsakka para finska-Pärjäillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721