Wasalandia vai powerpark

Haluu powerparkkiin

Ollaan lähössä kesäreisulle. Ja ei osata päättää mentäskö poweriin vai vaasaan..
Katsottiin muitten vastauksia.. Sielä kerrottiin että poweri on parempi ja että wasalandia on törkyinen. Onko näin? Muut tahdottaisiin powerparkkiin mutta iskä vaasaan. Ja sille on vähän vaikea selittää että se on muitten mielestä kamala paikka vaikka ei ikinä ennen olla käyty kummassakaan. Sitten siitä tulee vähän pettymys jos waasalandiassa ei ole kuin jotain 10 laitetta. Näin kaikki väittää? Onko wasalandia oikeastin niin huono paikka?

4

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akka Vaasasta

Itse Vaasalaisena,ehdottomasti Poweri.Vasalandia on mennyt piloille.Liekö syy ulkomaisten omistajien.Pienten lasten,alle koululaisten kanssa siellä voi pistäytyä.Onko miehesi käynyt ko paikoissa.Kerran kun poweriin menee,ei vaasaan halua.Tosi on ja puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.Kerro miehellesi terveiset,että lomalla härmään,vaimikäseny oli,no kuitenkin..Kivaa lomaa teille.

• :D:D

Tuota hän ei ole minun mies vaan iskän. Olen hänen tyttönsä :D

• Vaasan perhe

Vaasalaisena myös liputan kuitenkin Wasalandian puolesta. Power Parkki on iso ja hurjia laitteita täynnä mutta törkykallis!! Perheeltämme viime kesänä meni rannekkeet ruuat noin pari sataa euroa.. Wasalandian hinta on nettisivujen mukaan vain 12€ kesällä joten menemme kyllä sinne ja meille tarjonta riittää.

• Ool raitti.

Ilman muuta Vaasaan.Isukki on oikessa.Saattaaa aluksi oudon puhumattomalta
      kuullostaa.

Pä svenkska;Jag nsakka para finska-Pärjäillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe