Ollaan lähössä kesäreisulle. Ja ei osata päättää mentäskö poweriin vai vaasaan..
Katsottiin muitten vastauksia.. Sielä kerrottiin että poweri on parempi ja että wasalandia on törkyinen. Onko näin? Muut tahdottaisiin powerparkkiin mutta iskä vaasaan. Ja sille on vähän vaikea selittää että se on muitten mielestä kamala paikka vaikka ei ikinä ennen olla käyty kummassakaan. Sitten siitä tulee vähän pettymys jos waasalandiassa ei ole kuin jotain 10 laitetta. Näin kaikki väittää? Onko wasalandia oikeastin niin huono paikka?
Wasalandia vai powerpark
4
477
Vastaukset
- Akka Vaasasta
Itse Vaasalaisena,ehdottomasti Poweri.Vasalandia on mennyt piloille.Liekö syy ulkomaisten omistajien.Pienten lasten,alle koululaisten kanssa siellä voi pistäytyä.Onko miehesi käynyt ko paikoissa.Kerran kun poweriin menee,ei vaasaan halua.Tosi on ja puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.Kerro miehellesi terveiset,että lomalla härmään,vaimikäseny oli,no kuitenkin..Kivaa lomaa teille.
- :D:D
Tuota hän ei ole minun mies vaan iskän. Olen hänen tyttönsä :D
- Vaasan perhe
Vaasalaisena myös liputan kuitenkin Wasalandian puolesta. Power Parkki on iso ja hurjia laitteita täynnä mutta törkykallis!! Perheeltämme viime kesänä meni rannekkeet ruuat noin pari sataa euroa.. Wasalandian hinta on nettisivujen mukaan vain 12€ kesällä joten menemme kyllä sinne ja meille tarjonta riittää.
- Ool raitti.
Ilman muuta Vaasaan.Isukki on oikessa.Saattaaa aluksi oudon puhumattomalta
kuullostaa.
Pä svenkska;Jag nsakka para finska-Pärjäillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830