se josef terbov , joka oli norjassa saksalaisena käskyn haltijana sota-aikana ,kova ryyppymies ja vieraili usein rovaniemellä juhlimassa , --suomalaisten kansa ryyppyseurassa sai joltakin suomalaiselta turpaansa niin että meni tyrmään ja joutui paikattavaksi sotilas sairaalaan ,-- kuka mahtoi olla se turpaan vetäjä ??? -onks tietoa asiasta ??
saksalaiset lapissa
8
73
Vastaukset
- Minä se olin.
Mutta älä kerro kellekään. Tulin iskeneeksi Terbovenilta seuralaisen eli laulajatar Aulikki Rautavaaran ja siitäkös Josef suuttui.
- muisteluksen malja
onko totta että elät vielä ,-- tuossa vaan aatelin että tekijä saattaa olla jo mullan alla , mutta jotku tutut kaverit kyllä vielä muistasivat ,--- no käyn usien rovaniemellä ja kyllä tarjoan sulle illalliset vaikka pohjanhovissa jos sopii --- lähetä tekstiviestillä numerosi - 0500 564173 , niin sovitaan lähemmin - kari
- No, totuus on se,
muisteluksen malja kirjoitti:
onko totta että elät vielä ,-- tuossa vaan aatelin että tekijä saattaa olla jo mullan alla , mutta jotku tutut kaverit kyllä vielä muistasivat ,--- no käyn usien rovaniemellä ja kyllä tarjoan sulle illalliset vaikka pohjanhovissa jos sopii --- lähetä tekstiviestillä numerosi - 0500 564173 , niin sovitaan lähemmin - kari
että olen kuollut, mutta aika hyvissä voimissa.
Nähdään Pohjanhovissa. Täytyy vain pesettää käärinliinat. - tosikaveri
No, totuus on se, kirjoitti:
että olen kuollut, mutta aika hyvissä voimissa.
Nähdään Pohjanhovissa. Täytyy vain pesettää käärinliinat.Nyt on näin ,-- jos puhutaan asiallista asiaa, niin lähetät numerosi kännykkääni ja sovitaan tapaaminen ,-- jos olet laitoshoidossa , niin tulen katsoon sinua sinne ,
- jos olet liikuntakykyinen haen mukaan . - Sovitaan näin
tosikaveri kirjoitti:
Nyt on näin ,-- jos puhutaan asiallista asiaa, niin lähetät numerosi kännykkääni ja sovitaan tapaaminen ,-- jos olet laitoshoidossa , niin tulen katsoon sinua sinne ,
- jos olet liikuntakykyinen haen mukaan .Varaisitko puhtaat mustat kääriliinat. Ainakin silloin, kuin olin vielä elossa, ne kohtelivat Pohjanhovissa paremmin, jos oli tumma puku.
- tutkija evp
Sovitaan näin kirjoitti:
Varaisitko puhtaat mustat kääriliinat. Ainakin silloin, kuin olin vielä elossa, ne kohtelivat Pohjanhovissa paremmin, jos oli tumma puku.
älä pelleile , - paljon mahdollista että kaveri on vielä elossa ,jos 20 -25 syntyneitä
saattavat olla vielä terä kunnossa ,-- vakava asia sinänsä ,-josef pamautti itsensä hengiltä 50 kg dynamiittia perseen alla oslossa vuonna -45 - kylllä mies on varmaan kaveripiireissä tunnettu vieläkin siellä rovaniemellä päin ,-- epäilen ,että saatat olla oikea kaveri jota haen -- ja puvunkin saatan ottaa mukaan ,
olen ammatiltani historiantutkija ja tällaiset pienet sirut historin tutkimuksessa ovat tärkeitä asioita , - en kuulu vainolaisiin
- Kyllä sen huomaa!!
"olen ammatiltani historiantutkija ja tällaiset pienet sirut historin tutkimuksessa ovat tärkeitä asioita , - en kuulu vainolaisiin "
Rautaista on teksti ja osaaminen. - jsulti satuja heim z
Vahvin kesti sodan ilman piristeitä vaikka en voi mennä vannomaan kenestäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472