Valio, menestytarina vailla

vertaa..

Valion yhdysvaltalaisen tytäryhtiön Finlandia Cheesen liikevaihto kasvoi 20 % vuonna 2005 lähes 60 miljoonaan euroon. Finlandia-emmental on USAn tuontiemmentalien markkinajohtaja ja tunnettu ns. premium-juustona. Viime vuosina Finlandia Cheese on laajentanut sekä juustovalikoimaansa että myyntialuettaan. Yhtiö tähtää huomattavaan liikevaihdon kasvuun tulevina vuosina.
Ranskassa Valio on suuri leipomovoin toimittaja. Joten ranskalaista croissantia haukatessasi maistat suurella todennäköisyydellä kotimaisen voin hyvän maun!

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      -

      • -

        -


    • -

      -

    • -

      -

    • Voisiko joku

      selittää minulle mitä kielteistä on siinä että Valio on pärjännyt kilpailussa ja pystyy maksamaan osin jopa parempaa tuottajahintaa kuin kilpailijansa ja samalla myydyn maidon tukkuhinta on niin alhainen että kilpailijat ovat pysyneet poissa, surullisen kuuluisaa Ruotsin maitoa lukuunottamatta mitä tuotiin vähän aikaa kruunun kurssiedun turvin..

      • KOLMINKERTAINEN

        ELÄKÖÖN HUUTO VALION DUUNAREILLE...


      • Eläköön!
        KOLMINKERTAINEN kirjoitti:

        ELÄKÖÖN HUUTO VALION DUUNAREILLE...

        Eläköön duunareille tosiaan! Ammattitaitoisten ja ahkerien duunareiden ansiota on että EUn korkeimmasta tuottajahinnasta huolimatta maidon hinta on kaupassa pysyjnyt kohtuulisena. Siinä on saneerattu viimeisetkin duunareiden selkänahasta että on saatu kauppoihin edullista maitoa EUn korkeimmasta tuottajahinnasta holimatta! Ketju on trimmattu huippuunsa.


      • Valion kilpailussa pärjääminen olisikin ilahduttavaa,
        ellei se perustuisi megalomaanisten kansallisten
        tukiaisten varaan, niinkuin se nyt perustuu.

        Maidontuottajille maksettiin vuosi pari sitten
        rouhean kanssallisen tuen lisäksi vielä extra
        tukea.

        EU tuskin montaa vuotta katselee Valion dumppausta
        unionin ulkopuolelle kuten USA:han ja Venäjälle.


      • Joo, nämä
        jopa_vain kirjoitti:

        Valion kilpailussa pärjääminen olisikin ilahduttavaa,
        ellei se perustuisi megalomaanisten kansallisten
        tukiaisten varaan, niinkuin se nyt perustuu.

        Maidontuottajille maksettiin vuosi pari sitten
        rouhean kanssallisen tuen lisäksi vielä extra
        tukea.

        EU tuskin montaa vuotta katselee Valion dumppausta
        unionin ulkopuolelle kuten USA:han ja Venäjälle.

        megaloomanniset tuet kuittaa SAK:n jäsenet, tuottajalle tuotanto on tappiollista, ja EU dumppaa Suomeen ylijäämäjuustojaan ja polkee hintaa, onneksi Venäjällä ollaan laatututietoisia ja ollaan valmiita maksamaan huippuhintaa Valion huipputuotteista..


    • -

      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1834
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1544
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      109
      1311
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1125
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1094
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      923
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      173
      845
    Aihe