Iänikuinen idioomi. Miten on ? Onko se näin ? Katselin äsken naapurin rouvaa sillä silmällä. Ei mitään havaintoa ?
"Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta "
14
1404
Vastaukset
- annikoo..
Sen näkee masasta...on niin tasasta...jo vain me kimpassa tuumattiin....
Kumpiko lakkaa saamasta....ja haitanneeko tuo mitään...oikeesti... - Koiton Laulu
En tiiä, mutta saaminen kyllä paistaa naamasta, jos on just tapahtunut, ja oikeen kunnolla tehnyt GUTAA!
- annikoo..
Ei uskota....näytä naamasi....tai nikkisi...hehehehe
- ;)))
annikoo.. kirjoitti:
Ei uskota....näytä naamasi....tai nikkisi...hehehehe
Minä pidän hyvin matalaa profiilia ennen ja jälkeen. Pokkani pitää;) Minusta ei näe mikä myllertää vai myllertääkö mikään.
- naisistanäkeekyllä
Ei miehistä kai näe, en minä ainakaan näe, mutta naisista näen heti otta onko harrastettu edellisenä iltana seksiä heh.
Ei miehistä näe, naisista näkee... heh- mikähän
kohta sen naisessa kertoo, jos on saanu?
- 4214f4f34g34g
kävelytyyli kertoo sen kaiken ;:D;D
- kah'ville
Se on kuules mieliala ja kehon hyvänolon tunne mikä vaikuttaa kävelyyn. Voi joskus laittaa ihan juoksujalkaa kipasemaan :))
Joo, mutta on monta muutakin kun orgasmi joka rentoutaa mielen ja kehon. Liikunnan harrastaminen esim. Tosin olen jostain lukenut, että nainen saattaa saada orgasmin liikuntasuorituksesta ;o
Ja kyllä orgasmi tekee miehen kehollekin hyvää, naiset ei vaan sillä hekottele, osaavat jakaa nautinnon luonnollisen tylikkäästi :)
- joojoo
se on naisella lantiossa letkee liikerata, ja miehellä jotain aristusta askeltamisessa, jos kunnolla saanu
Kyl se näkyy...Mä luotan Junnu Vainion sanoihin...;o)...
- faktahomma
Värkeistä sen näkee, naisilla kasvaa käyttämättömänä umpeen ja miehillä kutistuu olemattomiin.
Hmm...
...Vanhapiika istui saunanlauteilla kitkerän oloisena..Katseli saunavastaa ja alkoi vimmatusti vastoa "alakertaansa"...Puhisten katkerasti " Syö nyt salaattia, kun aikoinaan ei liha kelvannu..."...;o)...
- Kosken Jorma
Kävin äsken kylppärin peilin edessä ja ihan selvästi kasvoista paistoi,että saatu on.
- ;)))
Itte kysyin googlelta, sitten katsoin wikipediasta olenko saanut vai en.
Kumpikaan ei osannut vastata, joten ei tämä netti nyt niin luotettava ole:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985