Röykän romis + rekkavarikko

Keskellä kylää

Miksi ihmeessä kylän rumin näky saa olla kylän parhaalla paraatipaikalla? Siellä epämääräisen näköiset äijät rälläköivät ruosteisia kotteroitaan viikonloppuisinkin..

Ainakin romis on VR:n mailla vuokralla. Kenellä olisi rahaa ostaa mokoma VR:lle tarpeeton joutomaa itselle ja antaa lähdöt romupettereille? Kunta?

Kunta voisi jättää ympäristöluvan myöntämättä seuraavalla kerralla ja hätistää romuroopet jonnekin oikealle teollisuusalueelle.

Mitä mieltä olette tästä?

10

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hyvä

Tuo on todella hyvä paikka, kierrätys kunniaan.

Toivottavasti yrittäjä jatkaa yrityksen pyörittämistä vaikka maailman tappiin asti.

• tarpeeksi valvonut

Romuyrittäjän siviilitouhutkin Kassakummun mäessä ovat naapureita häiritsevää metelöintiä ja ryyppäämistä. Ei ihme,että rälläkät laulaa romiksella yötä päivää.

• valvo lisää
        tarpeeksi valvonut kirjoitti:

Romuyrittäjän siviilitouhutkin Kassakummun mäessä ovat naapureita häiritsevää metelöintiä ja ryyppäämistä. Ei ihme,että rälläkät laulaa romiksella yötä päivää.

Taidat olla melko kateellinen nillittäjä, eikö vain.

Kateus vie kalatkin järvistä.

• Aijajajai

Bröykässä mitään kylän parasta paikkaa olekaan... niin karmea paikka nimeään myöden, että oksat pois.

Tai no, onhan siellä Ellen. Kävisi vaan useammin meillä Valtsussa.

• köyhät itkee

ihan tollain asiasta mitään tietämättömänä uskaltaisin väittää että koska ko. romis on ollut samalla paikallaan vissiin yli 30 vuotta, niin kaavoittajien olisi pikemminkin pitänyt miettiä pari kertaa että työntä´vät niitä valmiiksi homeessa olevia älvsby -taloja siihen kupeeseen kiinni. Toinen romiksen puolestapuhuja on se, että kyseinen yritys työllistää useita henkilöitä (tai ainakin näin uskon), ja tuottaa kunnalle melkoisen kasan veropennosia - tietty vituttaahan se köyhää kun ei ole varaa uuteen bemariin kun uravalinta perseitä pyyhkimällä ei osunutkaan kultasuoneen :)

Ja mitäs ne toisten dokaamiset muille kuuluu? Ei minua ainakaan ahdista jos toisilla on varaa juoda muutakin kuin sitä kissankuselle maistuvaa luomuvattumehua

Itse liikun yleensä yöaikaan, ja kertaakaan viimeisten puolen vuoden aikana en ole romikselta kuullut tai nähnyt mitään liikettä, mutta rekkapenojen puolelta en ihmettelisi vaikka kolinaa kuuluisikin...

• köyhät itkee myös

Toisten dokaaminen kuuluu muille jos se kirjaimellisestikin kuuluu ja häiritsee muita.

Dokaaminen ei tiettävästi kuvasta hyvää tulotasoa vaan päinvastoin. Tässä kylässä ei ole kenelläkään aidosti varaa uuteen bemariin vaan koko kylä on kunnan alimman kastin ja pienituloisten yhteisö.

Jos haluaa dokata ja meluta yöt kuin apina niin miksei hakeudu sellaiseen asuinpaikkaan jonne se sopii. Mölylöitä löytyy niin Havukoskelta kuin Suvelasta. Sinne mölyämään samankaltaisten apinoiden kanssa...

• kuraeero1

Saanko kysyä että mitä yhteistä espoon ja vantaan slummeilla on tekemistä maalaiskylän kanssa. Mua on aina ärsyttänyt ne ihmiset ne kaupunkilaiset ketkä tulee kaupungin hälystä maalle ja valittaa kun naapurilla on moottorikelkka tai paja taikka sitten hevonen mikä pitää ääntä...jne jne...

• pohtija.....

Mainitut slummit sopivat hyvin niille yötäpäivää mölyäville dokaajille. Voisin kuvitella, että maalle muuttava odottaa muuttavansa mieluimmin hiljaisuuteen kuin älämölöön.

Sattuvat nuo slummit vaan samalle metropolin työssäkäyntialueelle. Se on yhteistä.

• ahdasmielistä

Niinkö se menee että muuttaja määrää mitä muuttopaikkakunnalla saa tehdä?

Melko itsekästä ja ahdasmielistä pohtimista.

• Bröyggä

Seukkaako Ellen niiden romiskundien kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe