Äiti, äiti. :)
Otteita eräästä haastattelusta:
"Jos ottaisin tatuoinnin, niin äiti ei tykkäisi."
"Äiti kehottaa aina käyttämään taksia, kun olen menossa uuteen paikkaan."
http://www.city.fi/artikkeli/Diandra Flores/4582/
Didi äidin tyttö
3
209
Vastaukset
- ködnfskdkfsd
Siis haloo. Tyttö on 17 v. Saa olla äidin tyttö ihan rauhassa ja vielä pitkään :)
- "MAMMA"
Jos Didin mamma on Didille tärkeä, niin antaa olla. Mitä minä olen Didin mammasta kuullut hän vaikuttaa oiken mukavalta ja iloiselta naiselta. Minusta sillä ei ole mitään väliä!
- Äiti kakskymppiselle
Tässä ajassa on todella ihana asia, että äitiin voi turvata. Ja onhan Didi alaikäinen joten asiallista on. Didi on tosi tasapainoinen ja lahjakas, ja huomaa että on turvassa kasvanut nuori neiti. Tosi viisaasti on äiti sanonut, että pitää otta taksi vieraassa paikassa. Nimittäin minä olen sanonut omalle lapselle samaa.
Lehdistä saadaan lukeä äideistä, jotka jättää pienet taaperonsa yksin kun menevät pubiin ja lapset lähtevät talvipakkasilla etsimään yöpuvussa äitiään. Sellaiset ei ole tottuneet luottamaan äitiinsä vanhempinakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2696877SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p805471Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1054415SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2693881Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643619Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463269Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2492950Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752211SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden511731Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491615