Ruotsinkielisten aasialaispiikojen palkat?

kartano ja piika

Nyt varakkaat ruotsinkieliset eivät saa halpatyövoimaa enää Euroopasta. Piikoja tuodaan aasiasta. Ne ovat varmaan halvimmat. Ruotsinkielisten maahanmuuttoa edistävät motiivit eivät taida ollakaan kovin yleviä. Kyllä ovat rikkaat ruotsinkieliset tarkkoja rahasta. Monien ruotsinkielisten sukujen varallisuus perustuu vuosisataisiin suomenkielisen halpatyövoiman käyttöön. Mikä on siinä ollut ihmisen osa?Miten se on vaikuttanut nykyasenteisiin?

9

70

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ruotsinkielisten aasialaispiikojen palkat?"

Meikäläiset sentään palkkaavat heitä, toisin kuin te junttifennot y.m. säälittävät peräkammarinpojat jotka käytätte ko naisten hädänlaista asemaa hyväksenne ja tuotte heitä tänne vaimoinanne orjatyövoimaksi ja kaltoin kohdeltavaksi!

• elrund

ho ho hoo. Vai ei ruotsalaisia ukkoja ole älykön mielestä Itä-Euroopassa ja Aasiassa naista vonkaamassa. Voi voi. Kuule Gotlanti tai Götlantihan on baltti ja thai ämmiä täynnä kun hampaaton leukoja loksuttava persettä raapiva maanviljelijä Börje ei sitä naista Tukholmasta saa. Eikä edes Turusta. Ahvenanmaalla on totuttu siskoihin, serkkuihin ja äiteihin mikä selittää ilmiön puuttumisen siellä.

• kartano ja piika

Pimeästi? Tietääkö verottaja? Saavatko he todella palkkaa?

• twervig

Missä on kartanoni ja missä on piikani? Missä on varallisuuteni?
      Tietenkin olen tarkka rahastani, siksi minulla ei ole kartanoa, eikä piikaa eikä edes varallisuutta :). Mutta minulla on hyvä mieli, suku, ystävät, tiedän kuka olen ja olen siihen ihan tyytyväinen vaikka en ole täydellinen ei ole pakko olla kateellinen muille.

• kaivetaan

Vuosisatoja ruotsinkieliset ovat RIISTÄNEET Suomalaisia, nyt aika muuttaa kurssia.

Pitää kaivaa esille mitä kaikkia RIKOKSIA nämä on saaneet aikaan.

• twervig

Niin jos kaivetaan niin kaivetaan molemmilla puolilla sen verran vääryyksiä on kyllä tapahtunut. Mutta mitä hyötyä meillä on tänään siitä? Tuleeko meistä uusi Irlanti vai Gaasan alue? Kostolla ei koskaan synny mitään hyvää, koska jokaisella on omasta mielstään oikeus kostoon. Mutta siitä katkeruus ja pahoinvointi vaan lisääntyy. ja pahoinvointia meillä Suomessa jo riittää. Ja huoma sanon MEILLÄ.

• galsten
        twervig kirjoitti:

Niin jos kaivetaan niin kaivetaan molemmilla puolilla sen verran vääryyksiä on kyllä tapahtunut. Mutta mitä hyötyä meillä on tänään siitä? Tuleeko meistä uusi Irlanti vai Gaasan alue? Kostolla ei koskaan synny mitään hyvää, koska jokaisella on omasta mielstään oikeus kostoon. Mutta siitä katkeruus ja pahoinvointi vaan lisääntyy. ja pahoinvointia meillä Suomessa jo riittää. Ja huoma sanon MEILLÄ.

Onneksi meillä ei ole Irlannin tilannetta ja ruotsi vallitsevana kielenä.

• bervsk
        twervig kirjoitti:

Saanko arvata. Närpiöläiset on juutalaisia ja suomalaiset tehtaan omistajat gazalaisia sekavassa mielessäsi.

• juupaseipäs

Vaan twervig, eikö olisi aika ottaa järki käteen tai ihan mihin vaan, ja kokeilla ihan eri tavalla taata se palvelujen saatavuus ruotsiksi.
      Pakko- ja virkamiesruotsi, kiintiöt herättävät vain raivoa ja tunutuvat epäoikeudenmukaisilta, eivätkä ne toimi.

Nyt tilanne on mennyt molemminpuoliseksi syyttelyksi. Kukaan ei tämmöistä halua. Minusta normiruotsinkielisten on yritettävä saada RKP:n kielikiihkoilijat tajuamaan, että he vain heikentävät tavallisten ruotsinkielisten asemaa.

RKP:n joustamattomuus on johtanut siihen, että osa suomenkielisistä on saanut totaalisesti tarpeekseen ja haluaa ruotsille samanlaisen vähemmistökielen aseman kuin saamelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1032
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe