Ilmoitus poliisille on kaikesta päätellen pitänyt huolen siitä, että Hirvosen laittoman rahankeräyshuijauksen mainosviestit poistuvat alta aikayksikön.
Vastaukset 6
- hyvä homma
Näin on. Poliisia on informoitu asiasta. Katsotaan kuinka tyhmä Arto on jatkaessaan laittomuutta.
Sitten on turha täällä itkeä, kun sanktiota tulee. - pieni nokipoika vaan
On ihme kuinka Suomi24 on antanut Hirvosen häiriköidä ja massapostittaa roskaa ja laittomuuksiaan näinkin pitkään.
- järki hoi
Kohta varmaan perustetaan keräys, kun Artolle kerätään rahaa sakkoihin. Kyllä on toope tyyppi.
- rikollisten puolue
Eikö persuilla ole erityinen sakkorahasto sitä varten?
- Lakia valvotaan
Mikael Akrikolan ABC kirjan mukaan samaisilta ABC asemilta ovat saaneet isoilla alennuksilla evästä ja munkkikahveja.
- Rahalla saa....
rikollisten puolue kirjoitti:
Eikö persuilla ole erityinen sakkorahasto sitä varten?
..ja sorkkaraudalla tienaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429