kellään tietoa Kyseisen vuoden tuloksista ?? kuinka suomi pelas yms...nettisivustoa?? KIITOS KAIKILLE
MM/olympialaiset -92
7
841
Vastaukset
- tps-girl
Vuoden -92 mm-kisat pelattiin T-Slovakiassa ja Suomi oli hienosti hopealla häviten finaalissa Ruotsille.. Ja mitalihan oli miesten ensimmäinen arvokisoista, eikös?
Saman vuoden olympialaisissa sen sijaan menestys oli heikko, Suomen sijoitus oli 7.
Tarkempia tietoja ja nettisivustoja en löytänyt.- mm-92
en mäkään löytäny netistä mitään tietoa siitä vuodesta,on kyl kumma ku ei mitään löydä. olympialaiset tais olla albertvillessä-92. mm-kisojen kohdalla voit olla oikeassa.suomen joukkueessa pelas sillon iiro järvi,petri skriko,simo saarinen,raipe summanen,mikko haapakoski,keijo säilynoja yms...kaikki nämä jo lopettaneet aktiiviuransa.mut ilmottele jos löydät jotakin tietoa TPS-GIRL. KIITOS
- JÄÄKIEKKO
joo en mäkään oo löytäny netistä mitään tietoa vuoden -92 mm-kisoista/olympialaisista.suomen joukkueessa pelas ainakin sillon ville siren,simo saarinen,mikko haapakoski,raipe summanen,keijo säilynoja yms... kaikki lopettaneet aktiiviuransa.
albertvilles pelattiin muistaakseni olympialätkää 92.voit olla oikees et tsekkoslovakiassa pelattin mm-kisat,sitä en tiedä.mut ilmottele TPS-GIRL jos löydät jotain ,mäkin yritän vielä. KIITOS . - Jormas
JÄÄKIEKKO kirjoitti:
joo en mäkään oo löytäny netistä mitään tietoa vuoden -92 mm-kisoista/olympialaisista.suomen joukkueessa pelas ainakin sillon ville siren,simo saarinen,mikko haapakoski,raipe summanen,keijo säilynoja yms... kaikki lopettaneet aktiiviuransa.
albertvilles pelattiin muistaakseni olympialätkää 92.voit olla oikees et tsekkoslovakiassa pelattin mm-kisat,sitä en tiedä.mut ilmottele TPS-GIRL jos löydät jotain ,mäkin yritän vielä. KIITOS .Ei ollu eka arvokisamitali. Kälkärissä 1988 Neuvostoliitto lahjoitti Suomelle hopeamitalit häviämällä tahallaan 2-1. Pentti "Fööni" Matikainen oli puikoissa.
- Alex
Jormas kirjoitti:
Ei ollu eka arvokisamitali. Kälkärissä 1988 Neuvostoliitto lahjoitti Suomelle hopeamitalit häviämällä tahallaan 2-1. Pentti "Fööni" Matikainen oli puikoissa.
Suomi oli jo varmistanut pronssin ennen Neuvostoliitto-ottelua. Tuo voitto kirkasti mitalin hopeaksi. Siitä kuinka tosissaan punakone pelasi, voidaan kyllä keskustella.
- butterfly
SUOMI
Menestys arvokisoissa:
Canada Cup 1976 6.
Canada Cup 1981 6.
Canada Cup 1987 6.
Canada Cup 1991 3.
Olympialaiset 1992 7.
Olympialaiset 1994 3.
World Cup 1996 5.
Olympialaiset 1998 3.
Olympialaiset 2002 5.
http://www.nelonen.fi/worldcup/joukkueet.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006