Moni tuntuu kärsivän kroonisesta kurkkukivusta/nenän vuotamisesta/nenäonteloiden turpoamisesta. Syy tähän voi ollakin allergia!
Allergian puhkeaminen ei katso ikää tai paikkaa. Ympärivuotinen nuha voi olla allergiaa siinä missä keväällä alkava. Kannattaa kokeilla antihistamiinia (jos muuten terveys sen sallii), koska siitä voi olla lopullinen apu nuhalle. Paketti maksaa n. kympin kuussa (riippuen mitä tuotetta ostaa ja kuinka paljon) ja jos haluaa varmistua asiasta kannattaa käydä allergiatesteissä ennen antihistamiinin ottoa. Ei mielestäni paha hinta terveydestään, ei lainkaan.
Näin flunssaisesta nuhasta eroon!
nuhanenänen
1
347
Vastaukset 1
- ddd
Allergia ei ole flunssaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481