Muutin nimeni

Yksi pikkupiru varasti entisen "ltte pirun" nimeni. Passitan hänet rangaistukseksi kreationistien taivaaseen.

17

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpähän vain

      Käykö tuo tappouhkauksesta?

    • Itte piru

      Kretun säälittävä nimimerkkivarkaus.

      • Todennäköisemmin kretun kuin evokin.


    • >Passitan hänet rangaistukseksi kreationistien taivaaseen.

      Noin julma ei kukaan voi olla.

    • itse.poru.

      Kreationismi on totta.

      • Apo-Calypso

        Olipa peräti vakuuttava argumentti! No, eipä kukaan kretardi ole pystynyt esittämään ainoatakaan yhtään parempaa argumenttia läpimädän ja kupansyömän "uskonsa" puolesta.


      • itte.poru
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Olipa peräti vakuuttava argumentti! No, eipä kukaan kretardi ole pystynyt esittämään ainoatakaan yhtään parempaa argumenttia läpimädän ja kupansyömän "uskonsa" puolesta.

        Kehtaatko väittää, ettei kreationismi ole siis tottakaan? Mitähän perusteluita sinulla on väitteesi tueksi, sinä aidosti heikoilla älynlahjoilla varustettu ApoCalypsoni?


      • Apo-Calypso
        itte.poru kirjoitti:

        Kehtaatko väittää, ettei kreationismi ole siis tottakaan? Mitähän perusteluita sinulla on väitteesi tueksi, sinä aidosti heikoilla älynlahjoilla varustettu ApoCalypsoni?

        Kreationismi on samalla tavalla totta kuin kuppatauti ja AIDS ovat totta.


      • -
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Kreationismi on samalla tavalla totta kuin kuppatauti ja AIDS ovat totta.

        Kuppa ja AIDS ovat vain kretardismia paljon hyödyllisempiä. Mitenkö? En minä tiedä. Mikään vain ei voi olla turhempaa kuin kretiiniys.


      • itte.poru
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Kreationismi on samalla tavalla totta kuin kuppatauti ja AIDS ovat totta.

        Suosittelen kyllä sitä Jeesuksen vastaanottamista, nyt vielä kun elät. Voi olla ettei sulla ole montakaan vuotta elinaikaa jäljellä.


      • LaD
        itte.poru kirjoitti:

        Suosittelen kyllä sitä Jeesuksen vastaanottamista, nyt vielä kun elät. Voi olla ettei sulla ole montakaan vuotta elinaikaa jäljellä.

        Uhkailua!


      • Apo-Calypso
        itte.poru kirjoitti:

        Suosittelen kyllä sitä Jeesuksen vastaanottamista, nyt vielä kun elät. Voi olla ettei sulla ole montakaan vuotta elinaikaa jäljellä.

        Et osaa edes kaupustella vähän käytettyä jeesustasi.


      • uteljas
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Et osaa edes kaupustella vähän käytettyä jeesustasi.

        Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?
        Epäilempä älyäsi.


      • asdfasdfasdfe_O
        uteljas kirjoitti:

        Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?
        Epäilempä älyäsi.

        ne


      • uteljas
        asdfasdfasdfe_O kirjoitti:

        ne

        Mä en leiki teitin kanssa enää koskaa!
        Osasitki mokomaki.


      • Apo-Calypso
        uteljas kirjoitti:

        Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?
        Epäilempä älyäsi.

        "Geenit ja DNA liittyvät perintötekijöihin. Mutta osaatko kirjoittaa ne kahdella kirjaimella?"

        Miksi pitäisi?

        "Epäilempä älyäsi. "

        Minä sen sijaan en epäile typeryyttäsi sekuntiakaan, osaan jopa kirjoittaa sanan "epäilenpä" oikein.


      • asdfasdfasdfe_O
        uteljas kirjoitti:

        Mä en leiki teitin kanssa enää koskaa!
        Osasitki mokomaki.

        Pirä sit kans lupaukses ja pysy pois häirittemästä meit rehellisii kretui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe