Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kyttääjät

Puualhonpolku

Onko tosiaan niin, että joka kerrostalossa pitää olla se kyttääjä talopoliisi , joka on niin hiton vastenmielinen jo ulkonäöltä. Juoruaa, ja tietysti aina pahaa muista asukkaista. Itse olevinaan muita parempi. Luulee omistavansa talon ja pihan. Ja vielä puoliso säestää ja stereona paapattavat. Haukkuvat isännöitsijän ja huollon naapureitten lisäksi. Ihan sama onko omistus- tai vuokratalo.

19

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna kytätä

      No tottakai pitää, eihän se tasapaino muuten säilyisi.
      Kun ei vaan välitä, pääsee helpommalla.

    • Jurvalantie

      juu huomattu on!

      • toivottavasti muutta

        Ja Porvoonkadulla on huomattu myös. Akka kyttää ja juoruaa.


    • fackingkyylät

      Porvoonkadulla ja puualhonpolulla näitä kyyliä riittää ei niillä ole omaa elämää niin pitää kytätä toisten tekemisiä.

    • ei ole omaa elämää,eletään muiden juttuja,valittevan totta,olen pyörätuolissa,missä ne saamarit on silloin kun apua tarttisin,oikeesti välillä tarttisin apua

    • katsoisi telkkaria

      Muuttipa tuohon naapuriin asukkaat kun talo valmistui äskettäin. Siinä jatkuvasti joku istuu matonpuistelutelineellä ja kyttää ihmisiä. Onneksi kuljen sen verran kaukaa, ettei tarvitse ihan läheltä mennä. Täytyypä joskus katsoa, istuuko siinä sateellakin. Lähteeköhän pois, jos joku menee mattojaan puistelemaan!? Onneksi meidän talossa ei ole sellaisia. En ainakaan ole huomannut!
      Taitaa tällä ihmisellä olla parveke metsään päin kun pitää tulla ulos kyttäämään!

      • yhteisöllisyys = pop

        Hyvä että edes joku vaivautuu pitämään yhteisöllisesti vähän vahtia ettei meno ylly mahdottomaksi.


    • kyylätään kyllä,apua ei tuu,tarttisin välillä,ei tuu minultakaan ,jos paskapäille jotais pitäs antaa

    • naapurin erkkisetä
      • Jonesy72

        Sain autopaikan laskun yhteydessä lisähuomautuksen:
        "Osakkeenomistajan on ilmoitettava is.tstolle huoneistossa asuvien henkilöiden lukumäärä, jos henkilömäärä on vesivastikkeen/-maksun maksuperusteena."
        Asun siis edelleen yksin mutta toki käy kavereita silloin tällöin saunassa tms. Skandaali.


    • katsoin ton jutun,naurattaisi jos ei ois tuttua,kyylätköön porsaat

    • Kyttääjän kyttääjä

      Hahahah , hyvä video. Kerran olin koiran kanssa ulkona kun talomme pihalle ajoi pizza-auto, arvasin jo yhden kyylän aikeet, ja katsoin sen ikkunaan, ja sieltähän se pikku kyttääjä jo kurkistelikin ikkunasta, mutta taisi tulla ongelma, kun ylhäältä ei niin kovin hyvin näe pihalle, niin nousi tuolille seisomaan,tottakai pitää tietää kenen auto pihaan ajaa ja mihin rappuun kukin menee, yksin naureskelin ja toivoin , että olisipa horjahtanut tuolilta, kun ei ole enään mikään nuori nainen kyseessä niin siinä olisi voinut sattua jopa pahasti. Että niin "tiedonhaluinen" naapuri meillä.

      • satamakatu10/ kuopio

        joo, täällä kuopiossa on varmasti maan pahimmat kyttääjät talossa jossa asun!!! tiedättehän SAVOLAISET!!?? ei tarvinne kertoa enempää kun sanon että yhdyn edellisiin kirjoituksiin. menin juttelemaan ihan sillä tarkoituksella että kuulen omin korvin miten talopoliisit juoruavat muista mutta eivät sano minulle päin näköö minusta joka asun vuokralla osaketalossa. päätinkin etten rupee "näitten" joita en edes sano ihmisiksi, kans riitelemään vaan menen suoraan isännöitsijän luo ja kerron kuinka asiat on. onneksi minulla on tukihenkilö asumisessa joka tietää ettei asumisessani ole mitään valittamista!! koittakaa jaksaa niitten talopoliisien kans sillä ne ei ole meitä muita kummempia- ainut ettei näillä talopoliiseilla ole omaa elämää!!


      • 1+1
        satamakatu10/ kuopio kirjoitti:

        joo, täällä kuopiossa on varmasti maan pahimmat kyttääjät talossa jossa asun!!! tiedättehän SAVOLAISET!!?? ei tarvinne kertoa enempää kun sanon että yhdyn edellisiin kirjoituksiin. menin juttelemaan ihan sillä tarkoituksella että kuulen omin korvin miten talopoliisit juoruavat muista mutta eivät sano minulle päin näköö minusta joka asun vuokralla osaketalossa. päätinkin etten rupee "näitten" joita en edes sano ihmisiksi, kans riitelemään vaan menen suoraan isännöitsijän luo ja kerron kuinka asiat on. onneksi minulla on tukihenkilö asumisessa joka tietää ettei asumisessani ole mitään valittamista!! koittakaa jaksaa niitten talopoliisien kans sillä ne ei ole meitä muita kummempia- ainut ettei näillä talopoliiseilla ole omaa elämää!!

        Mitä helvettiä???


    • onneksi asun paritalossa,naapuria ei kiinnosta tippaakaan mun tekemiset(kai)
      asuin joskus kerrostalossa,voi jee sitä kyylämistä

    • kyylän uhri

      kyyliä' löytyy ihan joka puolelta Suomea. Olen asunut useilla eri paikkakunnilla ja aina on kytätty. Jokaisessa kerrostalossa on oma kyylänsä. Kyylät eivät muuta tapojansa, vaikka niille huomauttaisi kyttäyksestä. Joku yrittää ehkä huomaamattomammin kytätä huomautuksen jälkeen. Aina kyse ei ole siitä etteikö kyylällä olisi muuta tekemistä, kun kyttäys. Joskus kyylä on vaan niin v-mäinen tyyppi, että haluaa sen vuoksi aiheuttaa toisille hankaluuksia rollaamalla isännöitsijälle tms. henkilölle toisten tekemisistä.

      • Käy lääkärissä

        Taidat olla aika "spesiaali" tapaus, jos aina kyylätään. Ettei vaan olisi iso pyörä hirttämässä kiinni?


    • gogo

      Mitäs kyylääjän kyylääminen sitten on jos ei kyyläämistä?

    • kerran kyylännyt

      No ei kuule muuten kiinnosta kyylätä, mut kun oli niin ennalta arvattava tilanne, pitihän tuota testata oma ihmistuntemus. Ja se oli vaan se kerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe