Maankaltaisia planeettoja ei missä vain

9

112

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

Onneksi myllyä jarruttaa se, että maankaltaisia planeettoja näyttää silti löytyvän, vaikka ei joka tähdeltä.

• TurCena

Näinhän se on ollutkin, ja tulee aina olemaan. Vain tietyt planeetat on Jumala luonut ja tarkoittanut elämälle.

• LaD

Nyt puhut raamattua vastaan, pelle.
        Raamattu puhuu että VAIN maapallolle.on elämä luotu ja Maapallo on kaiken keskus.
        Kretut ovat naurettavia valehtelijoita

• Apo-Calypso

Puhut sontaa. Ei raamatussa puhuta planeetoista yhtään mitään, raamatussa luotiin reikiä taivaankanteen.

• Apo-Calypso kirjoitti:

Puhut sontaa. Ei raamatussa puhuta planeetoista yhtään mitään, raamatussa luotiin reikiä taivaankanteen.

TurCenalla on tietysti henkilökohtanen yhteys Jumalaan ja sieltä tuo tieto. Hyvä että löysi palstan lopultakin, hänenlaisiaan Suomi tarvitsee.

• 11111111111111111111
        RepeRuutikallo kirjoitti:

TurCenalla on tietysti henkilökohtanen yhteys Jumalaan ja sieltä tuo tieto. Hyvä että löysi palstan lopultakin, hänenlaisiaan Suomi tarvitsee.

Maimankaikkeudessa on arvioitu olevan jopa muutama satamiljardia linnnunrataa ja niissä arvion mukaan jokaisessa muutama satamiljardia aurinkoa, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus että jonkinlaista elämää olisi muuallakin. Olisiko jokaisella mahdollisella siviilisaatiolla oma kaikkivoipa jumala.

• LaD
        11111111111111111111 kirjoitti:

Maimankaikkeudessa on arvioitu olevan jopa muutama satamiljardia linnnunrataa ja niissä arvion mukaan jokaisessa muutama satamiljardia aurinkoa, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus että jonkinlaista elämää olisi muuallakin. Olisiko jokaisella mahdollisella siviilisaatiolla oma kaikkivoipa jumala.

Universumissa on vain yksi linnunrata, mutta satoja miljardeja galakseja, jos sitä tarkoitit.

• LaD kirjoitti:

Universumissa on vain yksi linnunrata, mutta satoja miljardeja galakseja, jos sitä tarkoitit.

Linnunrataa pienellä alkukirjaimella on ennen käytetty galaksin suomennoksena. Ilmeisesti ei enää nykyään käytetä pahemmin.

• Ei taida tulla edes kahdeksan seuraavan elämäni aikana sellaista tilannetta että kretu sanoisi tällaiseen uutiseen jotain sellaista kuin: Mielenkiintoista - tätä täytyy tutkia tarkemmin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe