miehellä kuitenkin värikäs menneisyys. Olihan hän parantanut tapansa ja oli mies paikallaan, mutta tappaja. Ja heti valmis uudelleen hävittämään ruumiin, kun vaan pyydettiin... ja heti valmis vetämään loansharkia turpaan, eikä soittanut poliisille... selvä kuvio = rikollinen. En haluaisi naapuriini.
Sen sijaan Tom Scavo. Perhettään rakastava ja duunia tekevä mies, joka oli vaimonsa mielivallan uhrina sen 20 vuotta. Törkeetä, että näin upea ja perheelleen omistautuva rehellinen ohitetaan täysin. Ainoa hänen "rikoksensa" oli, ettei hän koko ajan laittanut vaimolleen hanttiin.
Mike Delfino - sarjan paras mies?
lasuma
2
142
Vastaukset
- JK
NINKÖ
- lasuma
Nin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191