Kuoliko Frodo Kuninkaan paluun lopussa?
Vastat kaa, pliis!
11
1074
Vastaukset
- Draug
Ei kuollu, mutta lähti Kuolemattomille Maille kuolemaan.
- mummo
Mistä sinä tiedät mitä se lähti sinne tekemään?
- just me....
mummo kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä se lähti sinne tekemään?
jos oisit lukenu kirjan niin tietäisit....
- mummo
just me.... kirjoitti:
Olen lukenut kirjan, mutta siinä ei mainittu mitä Frodo lähti kuolemattomille maille hommaamaan. Lue itse paremmin (jos olet edes lukenut).
- Tolkien fani
just me.... kirjoitti:
Kyllä Frodo sai minun käsittääkseni ikuisen elämän lahjaksi jota hän meni elämään sinne kuolemattomille maille.Jos olen väärässä niin korjaa.
- Draug
Tolkien fani kirjoitti:
Kyllä Frodo sai minun käsittääkseni ikuisen elämän lahjaksi jota hän meni elämään sinne kuolemattomille maille.Jos olen väärässä niin korjaa.
Mie kirjotin ton vastauksen aika äkkiä, eli en paljo miettiny mitä kirjotan. Enkä kyllä oo varma lähtikö se sinne tekemään kuolemaa, mutta mulla on jostaki sellanen sairas mielikuva, mutta äläkää suuttuko, ku oon varmasti väärässä!
- Kelly
Draug kirjoitti:
Mie kirjotin ton vastauksen aika äkkiä, eli en paljo miettiny mitä kirjotan. Enkä kyllä oo varma lähtikö se sinne tekemään kuolemaa, mutta mulla on jostaki sellanen sairas mielikuva, mutta äläkää suuttuko, ku oon varmasti väärässä!
Kuolemaanhan tuo Frodo sinne lähti. Ei kuolevainen pikku hobitti siellä kuolemattomattomaksi toki muuttunut, joten kuoleminen oli ainoa varma asia, jota hän sinne meni tekemään.
- Minä
Kelly kirjoitti:
Kuolemaanhan tuo Frodo sinne lähti. Ei kuolevainen pikku hobitti siellä kuolemattomattomaksi toki muuttunut, joten kuoleminen oli ainoa varma asia, jota hän sinne meni tekemään.
No minkäs takia Eärendil sai kuolemattomuuden?hän pelasti keskimaan ja niin teki myös Frodo.
- "legolas"
Ei se kuollu se meni vaan elämään ikuista elämää kuolemattomille maille. Huom! Kuo-le-mat-to-mil-le mail-le elikkä ei se kuollu! Se meni elämään ikuista elämää jonka oli ansainnu.
- Galadriel
Kannattasko miettiä vähän ?
Sehän vaan lähti Kuolemattomille maille Bilbon kanssa. - elijahfan
Älä pelkää. ei se frodo kuollu...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946