Kuka japanilaisohjaaja kuvaa kauhuleffaa just nyt suomessa???!!!

Warholla-82

Hei kattokaa tää: http://youtu.be/6cD8-5lFfMU

KUKA TÄÄ ON!1 Voiko olla Japanilainen kauhu ohjaaja Takashi? Tää on kuulemma kuvattu Mäntsälässä viikko sitten. Hulluu skeidaa. Tietääks joku?

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horror

SAIRAAN HIENO. Mistä tää tuli sulle? oon tod. kiinnostunut elokuvasta, jos tuotanto on vielä kesken... Takasheja on siis kaksi ohjaajaa, kumpikaan ei ole tietääxeni ennen tehnyt euroopassa. Siistii horroria.

• Voiks joku kertoo

Onko tämä ohjaaja Yoshiyuki Tomino? Mistä tiiät warholla et tää ois tehty suomessa? Vois kyl ollakki. Jos tämä on tekemisissä tän tuotannon kanssa: http://flingphotoriot.posterous.com/ mun kaveri on siellä mut kukaan ei oo saanut niitä viikonlopun jälkeen kiinni.
        Ton blogi-tyypin äiti on tosi huolissaan.

• Thapanine

Mun mielestä tää ei ole Japania nähnytkään.Warholla sä oot väärässä. Tää on K-Horroria. Veikkaan että ei mene kauas Bong Man-daen jutuista.

• Voivat olla samoja

Hei, miun veli on virkavallassa töissä, ja se kerto että itä-uuella maalla on viikonloppuna ollu joku leffaryhmä japanista. Ambulanssilla on yöllä viety porukkaa sieltä.

• ???

Mä en tajuu.. Tää filkka tulee joka paikassa vastaan, mut mistään ei löydy mitään tietoa. Osaaks kukaan japania?

• ???

Onko tää joku trolli?

• Tuonetar

Mä uskon, et tää paikka on täält meilt Kemistä päin. Vaikuttaa et on aika tuttuu pihaa. Voisin pyytää mun miestä jos se vois käydä tsekkaamassa, kuvataanks siellä jotain. Siihen taloon ei kyl vaan kukaan mene hämärän jälkeen. Siis oikeesti. siel kummittelee. Eikä ole trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe