Hei kattokaa tää: http://youtu.be/6cD8-5lFfMU
KUKA TÄÄ ON!1 Voiko olla Japanilainen kauhu ohjaaja Takashi? Tää on kuulemma kuvattu Mäntsälässä viikko sitten. Hulluu skeidaa. Tietääks joku?
Kuka japanilaisohjaaja kuvaa kauhuleffaa just nyt suomessa???!!!
7
100
Vastaukset
- Horror
SAIRAAN HIENO. Mistä tää tuli sulle? oon tod. kiinnostunut elokuvasta, jos tuotanto on vielä kesken... Takasheja on siis kaksi ohjaajaa, kumpikaan ei ole tietääxeni ennen tehnyt euroopassa. Siistii horroria.
- Voiks joku kertoo
Onko tämä ohjaaja Yoshiyuki Tomino? Mistä tiiät warholla et tää ois tehty suomessa? Vois kyl ollakki. Jos tämä on tekemisissä tän tuotannon kanssa: http://flingphotoriot.posterous.com/ mun kaveri on siellä mut kukaan ei oo saanut niitä viikonlopun jälkeen kiinni.
Ton blogi-tyypin äiti on tosi huolissaan.
- Thapanine
Mun mielestä tää ei ole Japania nähnytkään.Warholla sä oot väärässä. Tää on K-Horroria. Veikkaan että ei mene kauas Bong Man-daen jutuista.
- Voivat olla samoja
Hei, miun veli on virkavallassa töissä, ja se kerto että itä-uuella maalla on viikonloppuna ollu joku leffaryhmä japanista. Ambulanssilla on yöllä viety porukkaa sieltä.
- ???
Mä en tajuu.. Tää filkka tulee joka paikassa vastaan, mut mistään ei löydy mitään tietoa. Osaaks kukaan japania?
- ???
Onko tää joku trolli?
- Tuonetar
Mä uskon, et tää paikka on täält meilt Kemistä päin. Vaikuttaa et on aika tuttuu pihaa. Voisin pyytää mun miestä jos se vois käydä tsekkaamassa, kuvataanks siellä jotain. Siihen taloon ei kyl vaan kukaan mene hämärän jälkeen. Siis oikeesti. siel kummittelee. Eikä ole trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768