ja keskustella
Kiva, kun on tällainen palsta, mihin kirjoitella
7
92
Vastaukset
- kivaahan se
niinpä
- satsatsaa
Roo, kunnioitettavat 450 viestiä tullut vuorokaudessa.
- joo mutta
Siinä on tuota etusivun vetoapua merkittävästi mukana.
Olen samaa mieltä. Tuskin missään muualla voisi saada kuulla niin monenlaisten ihmisten erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä kuin täällä.
Miltä kevät näyttää Nauvossa?
Toivotan aurinkoisia päiviä ja mukavia keskusteluja!- riina.Nauvo
Sori! olisi tietysti hauskaa, jos todella olisin ollut Nauvosta, mutta se oli vain nimimerkkini. Olen kyllä käynyt siellä joskus, ja tunnen erään joka on asunut siellä. kaksikin henkilöä tunnen siellä asunutta.
itse oikeesti asun Keski-Suomessa, ihan tavan seuduilla. täällä on ollut sateinen päivä.
Tuon nimimerkin nappasin kun muistin, sitä kun käytiin Nauvossa ja joskus aina olen tota nimee käyttänyt. Oli niin merellista ja kesäsitä silloin sielllä.
Hyvää kevättä! :)
onhan se kivaa,keskustella.
- L*
Ihan kivaa, täällä oppii paljon itsestään, saa kasvatettua sietokykyään, vaikkei ole edes allerginen.
Annan itselleni arvosanaksi 9½, kehityskyvystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543