Tuli jatkoaikaa...

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

Ihanko tolpiltaan putoaa?

• zyrt

aikunkiva. Ei tässä sitten mitään hätää olekaan. Kerkisin jo pelästyä.

• Näihin on aina löytynyt helppo ratkaisu. - Eli siirtää lopunajan päivämääriä tuonnemmaksi. Sitä mukaan kun vanhat ennustukset eivät ole pitäneet paikkaansa. Kyllä luulis 7000- vuoden sisään aika monta maailmanlopun ennustetta mahtuvan. Kerta 3000-Vuoteenkin niitä kun saatu mahtumaan jo melkoinen läjä.

• "Jos te vaellatte minun (Jumalan) säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne, annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä.
      Ja puiminen kestää teillä viininkorjuuseen asti, ja teillä on kyllin leipää syödäksenne, ja te saatte turvallisesti asua maassanne.
      Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne, eikä miekka käy teidän maanne ylitse.
      Te ajatte pakoon vihollisenne, ja he kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
      Viisi teistä ajaa pakoon sata, ja sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja teidän vihollisenne kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
      Ja minä käännyn teidän puoleenne ja teen teidät hedelmällisiksi ja annan
      teidän lisääntyä ja pidän liittoni teidän kanssanne." (3.Moos.26:3-9)

• zyrt

Tuo ei liity mitenkään Maya-kalenteriin.

• Tappakaa lapset

Ja Jaakob laittaa taas hurmoshenkistä fantasiaa, jossa kaadutaan miekkaan ja teurastetaan kymmeniä tuhansia ihmisiä ihan surutta. Mikä Jaakobin aiemmat kirjoitukset tuntien ei tietenkään ole mikään yllätys, mitä nyt tällä kertaa ei kerrottu epätoivoisia perusteluja pahojen lapsien ja pahojen vauvojen joukkomurhille, jotka Jaakob myöskin aina hyväksyy.

Kun ne vauvat on niin pahoja ja niin syntisiä ettei voi muuta kuin tappaa ne kaikki, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Kaikki syntiset ja pahat pikkulapset ja sylivauvat pitää aina tappaa, mikään ei auta. Eikä se ole rikos vaan raamatun Jumalan tahto.

• Nyt Jaakoppi nukkumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5744
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5263
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3093
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2844
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57