Tuo Mayakalenteri jatkuukin sitten noin 7000 vuotta eteenpäin.
Taitaa sekin hetki, jolloin taivaan tähdet putoilevat maahan ja syvyyden kaivot aukeavat josta nousevat ihmispäiset heinäsirkat kiusaamaan meitä pakanoita joilla ei ole merkkiä otsassa, siirtyä kanssa tuonnemaksi..
Ehkä, tiedä tuota. :D
http://www.tiede.fi/uutiset/4689/vanhin_mayakalenteri_loytyi_huoneen_seinalta
Tuli jatkoaikaa...
7
73
Vastaukset
- Nasse
Ihanko tolpiltaan putoaa?
- zyrt
aikunkiva. Ei tässä sitten mitään hätää olekaan. Kerkisin jo pelästyä.
Näihin on aina löytynyt helppo ratkaisu. - Eli siirtää lopunajan päivämääriä tuonnemmaksi. Sitä mukaan kun vanhat ennustukset eivät ole pitäneet paikkaansa. Kyllä luulis 7000- vuoden sisään aika monta maailmanlopun ennustetta mahtuvan. Kerta 3000-Vuoteenkin niitä kun saatu mahtumaan jo melkoinen läjä.
"Jos te vaellatte minun (Jumalan) säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne, annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä.
Ja puiminen kestää teillä viininkorjuuseen asti, ja teillä on kyllin leipää syödäksenne, ja te saatte turvallisesti asua maassanne.
Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne, eikä miekka käy teidän maanne ylitse.
Te ajatte pakoon vihollisenne, ja he kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
Viisi teistä ajaa pakoon sata, ja sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja teidän vihollisenne kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
Ja minä käännyn teidän puoleenne ja teen teidät hedelmällisiksi ja annan
teidän lisääntyä ja pidän liittoni teidän kanssanne." (3.Moos.26:3-9)- zyrt
Tuo ei liity mitenkään Maya-kalenteriin.
- Tappakaa lapset
Ja Jaakob laittaa taas hurmoshenkistä fantasiaa, jossa kaadutaan miekkaan ja teurastetaan kymmeniä tuhansia ihmisiä ihan surutta. Mikä Jaakobin aiemmat kirjoitukset tuntien ei tietenkään ole mikään yllätys, mitä nyt tällä kertaa ei kerrottu epätoivoisia perusteluja pahojen lapsien ja pahojen vauvojen joukkomurhille, jotka Jaakob myöskin aina hyväksyy.
Kun ne vauvat on niin pahoja ja niin syntisiä ettei voi muuta kuin tappaa ne kaikki, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Kaikki syntiset ja pahat pikkulapset ja sylivauvat pitää aina tappaa, mikään ei auta. Eikä se ole rikos vaan raamatun Jumalan tahto.
Nyt Jaakoppi nukkumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832