Kettu piirretty

Kimmo__

Moi,

Jostain ihan puun takaa tuli flashback vanhasta kettu piirretystä mutta sen verran puolitiehen jäi etten saa nimeä kunnolla mieleen enkä kunnolla tarinaakaan.

Elokuva alkaa metsästä kettuperheen pesäkololta. Kettu perhe jää metsästäjän kynsiin mutta yksi poikanen säilyy hengissä. Ketun poikanen tapaa aikuisen ketun joka muistaakseni oli hänen setä joka huolehtii poikasesta ja opettaa ketun tavoille. Asuivat jossain vaikeapääsyisessä luolassa.

Tarinaan liittyy jotenkin myös kettuperheen tappanut metsästäjä asuntoineen.

Elokuva oli meillä vhs nauhalla 80 luvulla mutta sittemmin heitetty kadotukseen.

Topi ja tessu elokuvasta olen lueskellut kirjoituksia mutta ei oikein meinaa käydä yksiin tän mun jutun kanssa.

Jos joku tietäis ja vielä kertois mullekin niin olis kiva.

Kimmo

2

863

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Tuo on nimeltään Vuk ja se on julkaistu jopa dvd:llä.

• Kimmo__

Niin se taisi muuten ollakin. Toi oli pienenä mun lempi elokuva. Pitääpä alkaa metsästämään tota DVD:tä omille nappuloille ja katsoishan sen itekin ihan mielellään ihan nostalgia mielessäkin.

Kiitos avusta.

Kimmo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe