Huomenta!

zisel

Kahvia ja tupakkaa :)

37

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla ei ole

suodatinpusseja

• zisel

Sitten vessapaperia tai talouspaperia koneeseen.

• .

Osta kestosuodatin.

Niin nuo huolet lakkaavat kerralla ja säästät vielä luontoa.

• zisel kirjoitti:

Sitten vessapaperia tai talouspaperia koneeseen.

Ennemmin talouspaperia, ainakin Serlan keltaisesta perseen hiomapaperista irtoo aika paha maku verrattuna Serlan talouspaperiin.

Sätkät kannattaa kääriä sellaiseen raam..virs...sanomalehden sivuun, jossa on mahdollisimman vähän mustetta.

• Väliaika siis.

• Ja takas lavalle, show voi jatkua. Miksiköhän kaikki oikeasti taiteelliset ihmiset on vähän "hulluja" ja omalaatuisia?

• zisel
        teevadit kirjoitti:

Ja takas lavalle, show voi jatkua. Miksiköhän kaikki oikeasti taiteelliset ihmiset on vähän "hulluja" ja omalaatuisia?

Jaa, enpäs tiedä. Oliskohan että ne uskaltaa olla omia itsejänsä? Kaikissa meissähän on hullumpikin puoli mutta toiset piilottelee sitä paremmin kuin toiset. Jotkut taas ei pysty sitä puoltaan piilottelee :D

Mutta lähti mulla tää aamu pikkusen reippaammin kuitenkin käyntiin kuin tällä: http://www.youtube.com/watch?v=P08iadDzgn0&feature=related

• zisel kirjoitti:

Jaa, enpäs tiedä. Oliskohan että ne uskaltaa olla omia itsejänsä? Kaikissa meissähän on hullumpikin puoli mutta toiset piilottelee sitä paremmin kuin toiset. Jotkut taas ei pysty sitä puoltaan piilottelee :D

Mutta lähti mulla tää aamu pikkusen reippaammin kuitenkin käyntiin kuin tällä: http://www.youtube.com/watch?v=P08iadDzgn0&feature=related

Tuo se tuli mullekin mieleen, vaikka mulle nyt saattaa tullakin mieleen ihan mitä vaan taino melkein. Koiralla oli mukavaa! Mä ajattelin että säkin teit samat rappusissa, mutta enhän mä tiiä missä kerroksessa sä asut ja onko sulla edes rappuja mitä laskettaa kylkislaidilla alas. :-D

Itellä on joskus käynny vähän vastaavasti rappusissa, mutta vahingossa.

http://www.youtube.com/watch?v=uOHvZjiDANg&feature=relmfu

• zisel
        teevadit kirjoitti:

Tuo se tuli mullekin mieleen, vaikka mulle nyt saattaa tullakin mieleen ihan mitä vaan taino melkein. Koiralla oli mukavaa! Mä ajattelin että säkin teit samat rappusissa, mutta enhän mä tiiä missä kerroksessa sä asut ja onko sulla edes rappuja mitä laskettaa kylkislaidilla alas. :-D

Itellä on joskus käynny vähän vastaavasti rappusissa, mutta vahingossa.

http://www.youtube.com/watch?v=uOHvZjiDANg&feature=relmfu

Kyllä toi kylkilaskeutuminen on melkein viikonlopputouhuja :D Tosin nyt olen koko viikonlopun selvinpäin - piisas taas vähäks aikaa dokailu.

Tää on hyvä. Toi oikeanpuoleinen on NIIIIIN kypsän näkönen kun voi olla :D http://www.youtube.com/watch?v=g7IZbMGv-r8&feature=results_main&playnext=1&list=PLD33FE99C68A2518C

• .
        zisel kirjoitti:

Hemmetti ku on jumissa. Laitoin ton sun videos pyörii ja sit ihmettelin että mikä musiikki täällä soi :)

• zisel
        . kirjoitti:

Hemmetti ku on jumissa. Laitoin ton sun videos pyörii ja sit ihmettelin että mikä musiikki täällä soi :)

Mulla on kauhee bokseri-kuume nykyään ja pahenee vaan kun kattelen noita videoita. Mutta mä en voi ottaa mitään tollasta koiraa kun olen niin lässynlässyn koirille että ne ottaa johtajanpaikan muhun nähden ja siinä sitä sitten ollaan. Jos ikinä otan koiran niin pakko ottaa joku pikkunen karvapallo jonka kanssa ei pitäis tulla suurempia ongelmia vaikkei sille raaskiskaan pitää niin kauheeta kuria :)

• teevadit kirjoitti:

Ja takas lavalle, show voi jatkua. Miksiköhän kaikki oikeasti taiteelliset ihmiset on vähän "hulluja" ja omalaatuisia?

Taiteellisetko vaan? Kuka nyt on taiteellinen?

• minulla on
        zisel kirjoitti:

Mulla on kauhee bokseri-kuume nykyään ja pahenee vaan kun kattelen noita videoita. Mutta mä en voi ottaa mitään tollasta koiraa kun olen niin lässynlässyn koirille että ne ottaa johtajanpaikan muhun nähden ja siinä sitä sitten ollaan. Jos ikinä otan koiran niin pakko ottaa joku pikkunen karvapallo jonka kanssa ei pitäis tulla suurempia ongelmia vaikkei sille raaskiskaan pitää niin kauheeta kuria :)

myyrä-kuume

• zisel kirjoitti:

Hullumpi, vaiko "sopimattomampi"?

• zisel
        minulla on kirjoitti:

myyrä-kuume

Onnea! Saatkin juosta sitten labrassa vähän aikaa.

• .
        zisel kirjoitti:

Juu no ei kai niistä toisille ainakaan suurempaa vaaraa ole, mutta käytökseltään kait nekin voi menettää siinä missä isommatkin. Mä en kyllä kestäis pientä piskiä kun ovat niin kovia räkyttämään.

• zisel
        dazu kirjoitti:

Hullumpi, vaiko "sopimattomampi"?

Tai sekäettä.

• zisel
        . kirjoitti:

Juu no ei kai niistä toisille ainakaan suurempaa vaaraa ole, mutta käytökseltään kait nekin voi menettää siinä missä isommatkin. Mä en kyllä kestäis pientä piskiä kun ovat niin kovia räkyttämään.

Mua vastaan on pari kertaa kävellyt sellanen autotallin kokonen bodari joka on ulkoiluttanut ihan pikkusta chihuahuaa. Siinä on täytynyt kattella varpaisiinsa ettei pusrkahda nauruun :D Mä olen vaan ajatellut että sen muija varmaan antaa sille hyviä kyytejä kun se suostuu sen koiran kanssa pyörii ympäriinsä :D

• zisel kirjoitti:

Tai sekäettä.

Eikä, ei voi olla.

• zisel
        dazu kirjoitti:

Eikä, ei voi olla.

Pyydän anteeksi, laitan valkoisen tötteröhatun päähäni ja menen nurkkaan häpeämään :(

• zisel kirjoitti:

Pyydän anteeksi, laitan valkoisen tötteröhatun päähäni ja menen nurkkaan häpeämään :(

Tuon lisäksi voisit naukua, kuten pienet kissut... naukuisitkohan...

• zisel

• .
        zisel kirjoitti:

Mua vastaan on pari kertaa kävellyt sellanen autotallin kokonen bodari joka on ulkoiluttanut ihan pikkusta chihuahuaa. Siinä on täytynyt kattella varpaisiinsa ettei pusrkahda nauruun :D Mä olen vaan ajatellut että sen muija varmaan antaa sille hyviä kyytejä kun se suostuu sen koiran kanssa pyörii ympäriinsä :D

Niin ne väittää että se olisi verrannolinen ekoon. Mut taitaa olla taas totaalista reudilais sontaa. Mulla ottaa pattiin pikkukoirissa vaan se räkyttäminen ja harrastamista se rajoittaisi myöskin jos koiraa pitäis odotella. Tosin jaken russelit on aikas nopeita. Sellanen vois vielä mennäkkin.

• zisel kirjoitti:

Kyllä toi kylkilaskeutuminen on melkein viikonlopputouhuja :D Tosin nyt olen koko viikonlopun selvinpäin - piisas taas vähäks aikaa dokailu.

Tää on hyvä. Toi oikeanpuoleinen on NIIIIIN kypsän näkönen kun voi olla :D http://www.youtube.com/watch?v=g7IZbMGv-r8&feature=results_main&playnext=1&list=PLD33FE99C68A2518C

Sorppen jäin kattelemaan noita videoita enemmänkin ja kävin nakkaa pyykit ulos kuivumaan, sateeseen. :-D

Joooo, kokoleis joskus villasukkia parketilla ja lähet reippaasti sohvalta kipittämään, on meinaan aika sukkelasti kedossa. oon pari kertaa kokeillut semmosta pikapyrähdystä olkkarista sohvalta keittiöön ja siltä suorilta persiilleen lattialle ja tallukat kattoa kohti. Sitten ei hetkeen muuta voikkaan kun nauraa hötköttää. x-D

• teevadit kirjoitti:

Sorppen jäin kattelemaan noita videoita enemmänkin ja kävin nakkaa pyykit ulos kuivumaan, sateeseen. :-D

Joooo, kokoleis joskus villasukkia parketilla ja lähet reippaasti sohvalta kipittämään, on meinaan aika sukkelasti kedossa. oon pari kertaa kokeillut semmosta pikapyrähdystä olkkarista sohvalta keittiöön ja siltä suorilta persiilleen lattialle ja tallukat kattoa kohti. Sitten ei hetkeen muuta voikkaan kun nauraa hötköttää. x-D

Siis äh pyh puh kokeiles...

• Niin ?
        teevadit kirjoitti:

Siis äh pyh puh kokeiles...

Siis mitä sä touhuat siellä ? Nussitko palstalla ?

• dazu kirjoitti:

Taiteellisetko vaan? Kuka nyt on taiteellinen?

No vaikka minä. :-)

• .

Huomenta.

Porteris ja tupakkaa.

• zisel

Hhhhhyi helevetti :P

• .
        zisel kirjoitti:

Hhhhhyi helevetti :P

Mikä hyi ?

Hyvää tää on.

• zisel
        . kirjoitti:

Mikä hyi ?

Hyvää tää on.

Sä rupeet varmaan suht ajoissa nukkuu kun nyt jo otat :D

• .
        zisel kirjoitti:

Täytyy tarkistaa koska lähetin viimeisen viestin :)

• zisel
        . kirjoitti:

Täytyy tarkistaa koska lähetin viimeisen viestin :)

Siitä mäkin olen monta kertaa katsonut koska oon mennyt nukkuu. Tosin viestin sisältöä ei pysty lukee, kunhan äkkiä vaan vilasee siitä kellonajan :)

• .
        zisel kirjoitti:

Hmm.. siis kolmelta heräsin kun menin aamukuudelta nukkuun.

Kuudelta lähdin baariin .. hmm .. Jääkiekko mitä hehkutettiin siellä täällä oli jo päättynyt ja ne paskat leffat mitä eilen tuli oli aika lopussa. Jos ne on alkanu 21.. niin varmaan silloin kello on ollut lähemmäs 23..

Tämä siis johtuu vain siitä, etten sattunut vilkaisemaan kelloa kun menin nukkumaan! Jumalauta!

• määmy

Ei oo ku teetä

• Iltaa!

Pirskahtelevaa ja kolmiolääkkeitä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1845
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1567
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      110
      958
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      906
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      761
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe