560 000€ tilille helpolla nimikikalla

demarit petostelee

Halosen Tarjan " löysäraha " Ay liikkeeltä tutkimatta.Ollaan jo miljoonissa euroissa.

"Kyse petoksesta, kaikki tietävät sen"

Entinen demarien nuorisojärjestön pomo heittää karun väitteen järjestöjen rahakikkailusta.

Puolueiden nuorisojärjestöt hakevat valtiolta tukea tekaistun jäsenmäärän perusteella, kirjoittaa perjantain Helsingin Sanomat.

Sosialidemokraattisten opiskelijoiden (Sonk) entinen pääsihteeri Mikko Sauli sanoo lehdelle, että esimerkiksi Sonkin jäsenmäärässä oli vuonna 2008 "yli puolet ilmaa". Hän toimi tuolloin järjestön pääsihteerinä.
Saulin mukaan järjestön jäsenluettelo voi olla mitä vain.

–Kyse on petoksesta, ja kaikki osalliset tietävät sen, hän sanoo.

Saulin mukaan yksi helppo kikka saada nimilistoille ihmisiä, oli järjestää messuilla arvonta, jossa "ihmiset laittoivat rastia ruutuun".

Viime vuonna Sosialidemokraattiset nuoret sai valtiolta rahaa yli 560 000 euroa.

Sonkin entinen pääsihteeri Mikael Jungner, muunmuassa..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hs-560-000-tilille-helpolla-nimikikalla---kyse-petoksesta-kaikki-tietavat-sen/art-1288468333602.html

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " penissiliini "

      DEMLA estää sdp tutkinnan

      ns " tuttu tuomari "
      Demokrattiiset lakimiehet
      Ei tutki toisiaan.

      DEMLA pesiytynyt oikeuslaitokseemme viiruksen lailla.

    • Taantumuksellista.

      Että, siksi Tarja Halosellekkin kelpasi vain puolueensa lakimies " tuomariksi ", kun valita sai.
      Halonen oli hirveän puolueellien. Piti se omakasvo koittaa saada.

      Historia
      Suomen Demokraattiset Lakimiehet r.y. eli Demla perustettiin 1950-luvulla ”kansanvaltaisesti ajattelevien lakimiesten yhdyssiteeksi” ja ”levittämään demokraattista ajattelutapaa”. Tuohon aikaan puoluepoliittiset intohimot roihusivat ja tämä näkyi Demlan hallituksenkin kokoonpanossa. Demlan entinen nimi, Suomen Demokraattiset Lakimiehet r.y
      http://www.demla.fi/demla-ry/historia/

    • Stasi oli jo esillä

      Halosen valinnat tutkii puolueellisesti.

    • Tosi on näin

      Niinpä!!! Ja arpajaispalkinnot jaetaan sitten keskenään omille.

      Muta kun demurötöksiä ei tutki kukan, on se selainen perlusconipoppoo jottei sitä Suomen laitkaan koske.

      Demarit ei ole mikään oikea puolue, vaan järjestö, joka kuppaa yhteiskunnan rahat rikollisesti itselleen.

      Demarit valehtelee kaikessa, ja takuulla tuokin kähmintä haudataan alta aikayksikön.
      Soppatykkikin on vielä purkamatta:)))
      Demareiden avoimmuus on suorastan hämmästyttävää.
      Muiltasitä vaativat päät punaisina kirkuen, mutta kun demuista tulee kyse, niin asiat pitääkin salata, eikä niistä saa edes keskustella.
      Toki nuo vanhentuneet asiat tarkoittavat demareille eilistä,

      Demut tekee ja on tehneet niin paljon yhteiskuntarötöksiä, ja "kavalluksia yhteiskunnalta, jottei niitä Suomen valtion resurssit pysty edes tutkiman.
      Kiljavallakin oli niitä haamuopiskelijoita pilvinvalkoisin, ja nin vain demuketkut hautasivat tuonkin ryöstön.

      Demarit on Suomen rikolisin puolue ylivoimaisesti.
      Kokoomuskin on näpertelijä demuihin verrattuna.
      Niin ja Keskusta suorastaan viaton puhdas pulmunen.

    • Missä KRP?

      Jungner on ollut aikanaan pääsihteerinä tekemässä näitä petoksia.

    • Vastuuseen nuokin

      Suomi niin puolueellinen.
      Jotkut varastaa jopa julkisesti mm Tarja Haloselle valunut miljoonittain Ay rahaa.
      Oli sitten rahalla mikä tahansa nimike.

    • Kanis-

      Ministeri Arhinmäki oli sanovinaan että se tutkitaan.
      Tuskimpa aatetovereihin puuttuu

      Sosialidemokraattisten opiskelijoiden (Sonk) entinen pääsihteeri Mikko Sauli sanoo lehdelle, että esimerkiksi Sonkin jäsenmäärässä oli vuonna 2008 "yli puolet ilmaa". Hän toimi tuolloin järjestön pääsihteerinä.
      Saulin mukaan järjestön jäsenluettelo voi olla mitä vain.

      –Kyse on petoksesta, ja kaikki osalliset tietävät sen, hän sanoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe