Olen upottanut sivulleni windows media player objektin joka soittaa videota. Yritän saada tehtyä siihen nappia joka muuttaa kuvan fullscreeniksi mutta en ole siinä onnistunut. Olen kokeillut seuraavanlaista koodia
function max(){
mediaPlayer.fullScreen = true;
}
Objektin ID on tuo mediaPlayer. Stop ja Play napit olen saanut toimimaan. Osaisiko joku auttaa
Media player fullscreen
5
457
Vastaukset
- Piru
function ds(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 2;
document.MediaPlayer1.Play();
document.MediaPlayer1.focus();
}
function fs(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 3;
}
function os(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 0;
}- Urug
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
- Piru
Urug kirjoitti:
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Piru
Piru kirjoitti:
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Urug
Piru kirjoitti:
Niin siis tarkoitus olisi tehdä tämä trackbar omilla grafiikoilla. Eli minulla on jo omatekemät play, pause ja stop-napit. Nyt haluaisin tehdä vielä sen aikajanan. Ilmeisesti se on jonkun sortin javascript säätö joka hakee currentpositionia soitin objektilta ja liikuttaa yhtä kuvaa toisen päällä sen mukaan.
Toi showcontrols vaan määrittää haluanko näyttää sen media playerin omat kontrollit, joita en siis halua vaan itsetehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060