Olen upottanut sivulleni windows media player objektin joka soittaa videota. Yritän saada tehtyä siihen nappia joka muuttaa kuvan fullscreeniksi mutta en ole siinä onnistunut. Olen kokeillut seuraavanlaista koodia
function max(){
mediaPlayer.fullScreen = true;
}
Objektin ID on tuo mediaPlayer. Stop ja Play napit olen saanut toimimaan. Osaisiko joku auttaa
Media player fullscreen
5
523
Vastaukset 5
- Piru
function ds(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 2;
document.MediaPlayer1.Play();
document.MediaPlayer1.focus();
}
function fs(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 3;
}
function os(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 0;
}- Urug
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
- Piru
Urug kirjoitti:
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Piru
Piru kirjoitti:
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Urug
Piru kirjoitti:
Niin siis tarkoitus olisi tehdä tämä trackbar omilla grafiikoilla. Eli minulla on jo omatekemät play, pause ja stop-napit. Nyt haluaisin tehdä vielä sen aikajanan. Ilmeisesti se on jonkun sortin javascript säätö joka hakee currentpositionia soitin objektilta ja liikuttaa yhtä kuvaa toisen päällä sen mukaan.
Toi showcontrols vaan määrittää haluanko näyttää sen media playerin omat kontrollit, joita en siis halua vaan itsetehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661