Olen upottanut sivulleni windows media player objektin joka soittaa videota. Yritän saada tehtyä siihen nappia joka muuttaa kuvan fullscreeniksi mutta en ole siinä onnistunut. Olen kokeillut seuraavanlaista koodia
function max(){
mediaPlayer.fullScreen = true;
}
Objektin ID on tuo mediaPlayer. Stop ja Play napit olen saanut toimimaan. Osaisiko joku auttaa
Media player fullscreen
5
517
Vastaukset
- Piru
function ds(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 2;
document.MediaPlayer1.Play();
document.MediaPlayer1.focus();
}
function fs(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 3;
}
function os(){
document.MediaPlayer1.DisplaySize = 0;
}- Urug
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
- Piru
Urug kirjoitti:
Sehän toimii hienosti! olisko ideaa miten saan rakennettua itse sellaisen trackbarin eli sen skrollin millä saa hypittyä videon kohdasta toiseen? Olen yrittänyt googlettaa, mutta ei tunnu löytyvän hyviä esimerkkejä
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Piru
Piru kirjoitti:
mediaplayerin kaikki optiot. Löytyskö sieltä suoraan?
document.mediaPlayer.showControls == true - Urug
Piru kirjoitti:
Niin siis tarkoitus olisi tehdä tämä trackbar omilla grafiikoilla. Eli minulla on jo omatekemät play, pause ja stop-napit. Nyt haluaisin tehdä vielä sen aikajanan. Ilmeisesti se on jonkun sortin javascript säätö joka hakee currentpositionia soitin objektilta ja liikuttaa yhtä kuvaa toisen päällä sen mukaan.
Toi showcontrols vaan määrittää haluanko näyttää sen media playerin omat kontrollit, joita en siis halua vaan itsetehdyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302