Parvityhmyys, heh heh
Parvityhmyys on esim. sitä kun parven / uskonlahkon yksi jäsen toteaa kaikkien massallisten hiukkasten vetävän toisiansa puoleensa jonkun maagisen vetävän voiman avullla ja sen jälkeen kaikki muut parven jäsenet nyökyttelevät samaan tahtiin että niin se on, niin se on,
ilman että kukaan parven jäsenistä kykenisi kyseenalaistamaan väitettä!
Miten esim. jokaikinen Auringon kvarkki kykenee vetämään jokaikiistä Auringon kvarkkia muka puoleensa?
Miten tämä maaginen vetävä voima muka välittyy, heh heh?
katsokapaa tämä tiededokumentti ja miettikää näitä asioita omilla aivoillanne, niin ettette anna parvityhmyyden vaikuttaa ajatteluunne!
Google: Areena parviäly
.
Parvityhmyys
4
<50
Vastaukset
- T.
Samaa parvityhmyyttä toteutti toteutti käytännössä muuan itävaltalaissyntyinen kreationistiherrasmies viime vuosisadan alussa Saksanmaalla.
Siinä sai totisesti vääräuskoiset kyytiä ja kyydityksiä. - kvasi
Ehkä kaiken takana on laajeneva energiakeskittymä, joka pyrkii laajenemaan. Kuitenkin siellä, missä on massaa, osa energiasta sitoutuu massaan, jossa laajeneminen on hitaampaa.Esimerkiksi galaksien välillä energia laajenee nopeammin kuin galaksien sisällä, puhumattakaan auringon sisuksesta.
Hölmö ei ole se joka johtaa, hölmö on se joka seuraa. Vilen ja Hilleri pitivät loistavia palopuheita.
- kvasi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallissosialismi
"Kansallissosialismi korosti johtajan merkitystä arjalaisen kansan johtajana ja sen vihollisten tuhoamisessa. Natsit syyttivät juutalaisia "herrarodun" vastaisesta toiminnasta ja pitivät marxismia, kansainvälisiä finanssilaitoksia ja vapaamuurareita juutalaisina maailman hallinnan välineinä. Natsi-ideologi Alfred Rosenbergin mukaan myös kristinusko oli juutalainen luomus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361