runsaan omaisuuden kera? Mielellään vielä ihan pikaisestikin, jos vaan sopii. Lisäksi toivottavaa olisi, että joku vastakkaisen sukupuolen edustaja löytyisi, joka olisi täysin myyty meikäläisestä, ja olisi uskollinen lopun elämäänsä.
Näkeekö kukaan tällaista minulle?
Kiitos jo etukäteen
Näkeekö kukaan mulle loistavaa tulevaisuutta
4
92
Vastaukset
Hei
juupa juu. olen juuri sellaisella tuulella, että tekee mieli vastata sinullekin :-)
etpä ole vielä ehtinyt tehdä paljoakaan sen ensimmäisen miljoonan eteen, se loistava älynväläys on vielä jäänyt nukkumaan. mutta ehkäpä sinä herätät sen ruususenunestaan. mutta ilman kaljaa, jos käy?
kun tuijotat mahaasi tiedät, mitä vastakkaisen sukupuolen edustaja sinusta ajattelee. mutta kuitenkin, haastan sinut ajattelemaan kaikkia mahdollisuuksiasi!
ja ne eivät ole mitättömiä, kunhan vain ottaisit elämän tosissaan.
hiljaisina hetkinä sinä otatkin. ja joskus sinua itkettää, vaikkakin vain ohimennen.
mutta nyt oikeasti: sinä et ole vielä läheskään kaivellut sitä ideapesää ja energiaa, mikä sinulla on. pystyisit vaikka perustamaan oma firman. miltä se kuulostaa?
et ole tyhmä, ainoastaan ailahtelevainen. et ole vielä löytänyt omaa kutsumustasi ja se onkin pitkä tarina. voisin kirjoittaa sinulle pitkät pätkät, mutta nyt ei huvita. jos olet kiinnostunut, ota myöhemmin yhteyttä.
t. Keskiyö- kys kys
Hee, kiits kiits, on niin ympäripyöreää, etten tiä mitä sanos. Postiakin lähetin, mutten vastausta oo saanut. Oletko ilmainen vai maksullinen ennustaja?
Hei
huomenta sinullekin. sain kyllä viestisi, mutta vastaukseni tuli jostakin syystä takaisin. mikä lie vikana....
olen sähköpostin kautta maksullinen, tällä palstalla kirjoittelen silloin tällöin kun ehdin.
hyvät pävänjatkot
t. Keskiyö- :D
Suolen postissa on ollut jotain vikaa, ehkä se on syynä.
Mutta jaa, vai maksullinen, plääh.
Ei sitten muuta kuin hyvää päivänjatkoa sullekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san381737Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501140
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182970Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92901
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888