kiihottaa löytämäni käytetyt kortsut.tien varsilta.pysäköinti alueilta..ym ym..nuolen spermat.valutan munalleni..runkkaan..aah..
käytetyt kortsut
3
595
Vastaukset
- poika12345
Mulla oli vähän samalaista nuorempana, nyt en enää harrasta..
- Sperma kiih. =D
Kyllä kiihottaa tosi paljon, minäkin etsiskelen, spermaisia kondomeja, juuri levähdys alueilta ja uimapaikkojen lähettyviltä. Kiihotun myös, pelkän sperman näkemisestä, jos esim. vessojen seinillä tai lattioilla näkyy sperma limppejä. Kerran lomalla lapissa, löysin erään uimarannan pukusuojasta,(miesten) useita käytettyjä kondomeja. Kopin seinillä ja lattioilla, oli myös reilusti sperma jälkiä, seinillä oli paljon homo aiheisia piirroksia. Oli tosi kiihottavaa, tutkia ja nuuhkia kondomien sisällä olevaa spermaa. Jotkut kondomit olivat, jätetty sinne aivan äskettäin. Niiden sisällä oleva sperma oli tuoreen näköistä, ne myös tuoksuivat ihanalle. Katselin kopin seinillä olevia kuvia, vedin myös yhden kondomin, kullini päälle ja runkkasin sen avulla. Oli mahtavaa runkata, kun sperma voiteli, kullini varren, kuului myös irstas litinä ja lotina kun sperma liikkui kondomin sisällä. Lopuksi ruiskin itse spermat, vieraiden spermojen joukkoon. Jätin tosi spermaisen, kondomin hyvin esille, siinä toivossa että joku muu, spermasta kiinnostunut löytäisi sen. Luulen että kyseinen uimakoppi, oli joidenkin miesten tai poikien runkkaus paikka, koska kopissa oli paljon kondomeja, sekä sperma jälkiä.
- kortsu runk
minäkin muuten käyn lapissa kerran pari vuodessa..;-) kiihottavalta kuulostaa..;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667