Heipä hei,
osaisiko joku valoittaa tästä asiasta? Muutin töihin Espooseen ja ainoa nettivaihtoehto oli Saunalahdelta uuteen asuntoon. Puhelimitse sovin Saunalahden asiakaspalvelussa tilauksesta 26.4 (määräaikainen, koska en ole Espoossa kuin kesän ja syksyn), laajakaista oli tarkoitus avata 7.5 illalla.
Tuote: Saunalahti ADSL 20M/1M
Avausmaksu: 78,00 euroa (sis. ALV) 29€/kk
Kuitenkin tuli tilauksen jälkeen sen verran tilannemuutoksia että tilaus oli peruttava. Soitin peruuttamisesta asiakaspalveluun 5.5 ja sieltä kehoitettiin erikseen soittamaan 7.5 ennen iltaa. Molemmissa tapauksissa kerroin tilanteesta ja laajakaistan peruuttamisesta, ja sieltä vastattiin vain että asia on OK (koska irtisanomisaika puhelimitse tehdystä sopimuksesta 2vkoa) ja että minun tarvitsee vain palauttaa postissa tullut modeemi heille takaisin ja asia olisi sillä selvä.
Tänään 12.5 tuli kuitenkin tuo 78€ avausmaksu laskuna Saunalahdelta. Siis laajakaistaan jota ei avattu ja joka on peruttu. Onko tuo maksettava, ja miksi se olisi? Minulle ei kerrottu että avausmaksu tulisi maksaa, enkä löydä mistään saunalahden sivulta että se peritään vaikka laajakaistan peruuttaa ajoissa.
Osaisiko joku valaista onko lasku nyt aiheellinen ja maksettava, vai joku laskutukseen liittyvä moka (mitä toivon). Harmittaa että kello löi jo sitä luokkaa että en ehtinyt soittaa Saunalahden asiakaspalveluun, ja nyt tää muhii mun päässä maanantaihin.
Saunalahden laajakaistan peruuttaminen ja avausmaksu
3
368
Vastaukset
- WilliArwaus
Hmmm.....eikös kaikki puhelimitse tehdyt kaupat voi purkaa 14vrk. sisällä ?
- not my problem
Soitat vaan sinne uudelleen ja selität.
- Zähely
Hankipa operaattorivapaa mokkula ja siihen erillinen liittymä.
Liittymän saa lopetettua irrallisena koska vaan, kun ei ole 1 tai 2 vuoden
pakkomaksurasitetta kytkymokkulan tai -kännykän takia.
Minulla oli joskus 10M kiinteä liittymä ja maksoin 49e/kk.
Vuoden käytön jälkeen lopetin sen ja vaihdoin mokkulaan.
Nyt hinta ja nopeus kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903777Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861297