Sosiaalisemmaksi ja suositummaksi

keja_

Kannattaa vilkaista näitä kahta blogia, joissa on paljon hyviä vinkkejä esim. keskusteluun, itsevarmuuteen ja tunteiden hallintaan:

http://jaanmurtajat.blogspot.com

http://elaparemmin.fi

Oletteko muut lukenut itsensä kehittämiseen liittyviä kirjoja? Onko suosikkeja? Mitä mieltä olette noista blogeista? Omaan elämäntapaan kuuluu oppaiden ja elämänkertojen lukeminen ja yritän oppia mahdollisimman paljon muiden virheistä :)

7

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäpä löytyykö vinkkejä miten saada rahaa, mainetta, kunniaa ja ikuinen elämä....niin ja kaunis sekä tottelevinen puoliso?

• Mulla tuli tosta elaparemmin.fi-domainista mieleen tää aikanaan kaffepalstalla ideoimamme nettikyykytettyjen tukisivusto alkaaraakakko.com.

• Sulla on vanhanaikainen ja tekopyhä lifestyle tai sitten kirjoitat tuubaa. Nykyään kun ei ole trendikästä oppia muiden virheistä vaan nauraa niille. Silläpä taisikin se hymiö olla sullakin siellä lopussa.

• En kyllä haluu enää yhtään suositummaksi tai sosiaalisemmaksi, pikemminkin päin vastoin ;)

• Sanotaan, että oppia ikä kaikki. Omalta kohdaltani luulen että olen jo siinä iässä ettei minulla ole tarvetta päästä sosiaalisemmaksi ja suositummaksi. Nuo tarpeet kuuluvat enemmän nuoruuteen. Sosiaalistan taitojen kehittämistä kannatan, mutta onko tuo suositummaksi pyrkiminen ja kaikenlainen kilpailuhenkisyys oikeasti itseä kehittävää, vaiko ehkä enemmänkin ympäristön luomiin paineisiin väkinäisesti vastaamista.?

No, täytyy myöntää että en tutustunut kokkoslinkkiin, koska siinä ei ollut vihreää pallukkaa perässä :)

• Hyviä vinkkejä! Itselleni on suurena inspiraation lähteenä ollut Brent Smith. Hänen positiivinen asenteensa on todella motivoivaa ja tarttuvaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=ybZ_v7JYrSc

Olen jo sisällyttänyt elämääni hänen ohjeitaan ja tänä kesänä olenkin tutustunut useampiin ihmisiin kuin koko viime vuonna ja tahti sen kuin kovenee. Aion jo syksyllä olla mukana järjestötoiminnassa ja ehkä järjestää jonkin tasoisia juhlia uusille koulumme tulokkaille.

• luukija

Itse nään sosiaalisen ja suosittuna olemisen ihan positiivisena asiana. Siinä ei tarvitse mennä yli, vaan olla "sopivan" sosiaalinen ja suosittu, kuten itse valitsee ja haluaa olla. Kuitenkin ihminen tarvitsee jonkin verran hyväksyntää ja on inhottavaa, jos tilanteet menevät ohi oman sosiaalisen fobian tms. vuoksi.

Kiitos Brent Smith -vinkistä antoniu_!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1073
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      509
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe