Uusiin ihmisiin tutustuminen

napu__

Minusta parasta on uusiin ihmisiin tutustuminen. Olin ennen siinä todella huono, mutta onneksi kehityin lukemalla aiheeseen liittyviä kirjoja ja treenaamalla. Vinkkejä esim. täällä http://jaanmurtajat.blogspot.com

Oletteko muut lukenut ihmissuhdetaitokirjoja? Onko suosikkeja?

7

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napsi2s

Olen lukenut ainakin sen Dale Carnegien Kuinka saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa. Siitä sai vinkkejä esim. riitojen sopimiseen ja toisen huomioon ottamiseen. Paljoa en muista kun siitä on kauan aikaa...

• Pintapuolinen lähestyminen on 40 v. kauppaedustajana toimineelle meikäläiselle helppoa. Kuitenkin syvempi lähestyminen on vaikeampaa oman henkisen suojamuurin takaa - ehkäpä näin on hyvä. Ei varominen venettä kaada.

• Suopursu3

Minun on aina ollut helppo tutustua uusiin ihmisiin en tiedä miksi, minussa on kyllä karjalaista vertakin koska äitini oli karjalainen onko sillä osuus asiaan en tiedä.

• geiner

arvo.e: Ehkä se onko tuo oman itsensä suojelu haitallista vai ei riippuu siitä, koetko sen jotenkin haitalliseksi/ärsyttäväksi. Joillain ihmisillä on hankaluuksia tutustua muihin paremmin jolloin läheiset kaverit voivat jäädä vähäisiksi.

• sabria

Tykkään lukea elämänkertoja, koska niissä on esimerkkiä oikeista tilanteista ihmissuhteissa. Fiktiossa kaikenlaiset juonikoukerot eivät kerro siitä mitä tapahtuu oikeasti, enkä niistä samalla tavalla nauti tai saa ideoita omaan elämään.

• John B. Fart

Ei tämä ehkä liity tähän aiheeseen, mutta piereskely pitää loppua!

• sporttit

Harrastusporukoista itse olen löytänyt tutut ja myös oppinut tutustumista, suosittelen niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe