Minusta parasta on uusiin ihmisiin tutustuminen. Olin ennen siinä todella huono, mutta onneksi kehityin lukemalla aiheeseen liittyviä kirjoja ja treenaamalla. Vinkkejä esim. täällä http://jaanmurtajat.blogspot.com
Oletteko muut lukenut ihmissuhdetaitokirjoja? Onko suosikkeja?
Uusiin ihmisiin tutustuminen
7
672
Vastaukset
- napsi2s
Olen lukenut ainakin sen Dale Carnegien Kuinka saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa. Siitä sai vinkkejä esim. riitojen sopimiseen ja toisen huomioon ottamiseen. Paljoa en muista kun siitä on kauan aikaa...
Pintapuolinen lähestyminen on 40 v. kauppaedustajana toimineelle meikäläiselle helppoa. Kuitenkin syvempi lähestyminen on vaikeampaa oman henkisen suojamuurin takaa - ehkäpä näin on hyvä. Ei varominen venettä kaada.
- Suopursu3
Minun on aina ollut helppo tutustua uusiin ihmisiin en tiedä miksi, minussa on kyllä karjalaista vertakin koska äitini oli karjalainen onko sillä osuus asiaan en tiedä.
- geiner
arvo.e: Ehkä se onko tuo oman itsensä suojelu haitallista vai ei riippuu siitä, koetko sen jotenkin haitalliseksi/ärsyttäväksi. Joillain ihmisillä on hankaluuksia tutustua muihin paremmin jolloin läheiset kaverit voivat jäädä vähäisiksi.
- sabria
Tykkään lukea elämänkertoja, koska niissä on esimerkkiä oikeista tilanteista ihmissuhteissa. Fiktiossa kaikenlaiset juonikoukerot eivät kerro siitä mitä tapahtuu oikeasti, enkä niistä samalla tavalla nauti tai saa ideoita omaan elämään.
- John B. Fart
Ei tämä ehkä liity tähän aiheeseen, mutta piereskely pitää loppua!
- sporttit
Harrastusporukoista itse olen löytänyt tutut ja myös oppinut tutustumista, suosittelen niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015