ärsyttävä saarnaaminen

Bloo

Onko teistä ärsyttävää kun teidän ovelle tulee jehovan todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.Anteeksi vaan jehovat tää on vaan minun mielipide.Mutta me ei tykätä siitä kun meitä kerjätään kääntymään jehoviksi!

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolb

      Onko teistä ärsyttävää kun teidän tietskarille nettiin tulee anti-todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.?

      Anteeksi vaan apostaatit,t tää on vaan minun mielipide.
      Mutta me ei tykätä siitä,
      kun meitä kerjätään kääntymään todistajia vihaamaan !

      • Rintti-

        Vai, että "totuutta" pitäsi muka jotekin perustellakin vielä. Ärsyttäväähän sellainen on.

        Kukaan ei ole tullut tietskarillesi. Sinä itse tulit tänne. Tulit käännyttämään Ainoaan Okeaan Totuuteen, mutta miten kävikään. Saat eteesi asioita, joilta yllätykseksesi haluaisit sulkea silmäsi. Ärsyttäviä sellaiset käännyttäjät. Kompastuttavat vielä uskosta järjestöön.


    • Asiallinen kielto srk:taan niin kukaan ei tule valittajan ovelle. Aihetta on jokin aika
      sitten käsitelty. Myös muilta kävijöiltä voidaan käynnit ovellesi estää. Tosin
      viranomaiset tulevat ovelle ja siinä ei sitten kiellot auta.Tällainen korjaus.

      • Pii on 3.0

        ..." asiallinen kielto ; ,, "-
        Miksi ihmeessä minun ptäisi soitella tai laulella kaikkien yhdistysten tai seurojen srk ; tiin , kun ei kuluttajansuojalakikaan sitä edellytä .- ja vaikka edellyttäisikin , miksi ihmeessä minun pitäisi kuunnella satunnaisten kulkijoiden outoja mielipiteitä ,
        kyllä minä keskustelen kadulla paljonkin ihmisten kanssa, mutta se on eri asia kuin ottaa todesta joku käännytysyritys .
        Kyllä minä tunnen esitetyn kaavan ; - ensin otetaan muinaisuudesta , vanhojen kreikkalaisten tarinoista, joku hämärä juttu, jota markkinoidaan Totuutena,-
        Sillälailla, ettei välitetä , siitä mitä toiset sanoo.
        ja ettei välitetä tiedosta tai historiasta tai tieteestä mitään .


    • kävelyrauha mennyt

      Feissarit kävelykadulla ottaa enemmän päähän.
      Pitäs kuunnalla ja antaa vielä rahaa milloin mihinkin,luonnonsuojeluun ja
      Amnestyyn,WWF jne.
      Esimerkiksi Unicefin tuotoista lähes seitsemän miljoonaa tuli feissauksen kautta vuonna 2009.
      On siinä katukerjäystä tehty.
      Ne kerjääjät saavat vielä rahapalkkaa siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe