Onko teistä ärsyttävää kun teidän ovelle tulee jehovan todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.Anteeksi vaan jehovat tää on vaan minun mielipide.Mutta me ei tykätä siitä kun meitä kerjätään kääntymään jehoviksi!
ärsyttävä saarnaaminen
5
99
Vastaukset
- Oolb
Onko teistä ärsyttävää kun teidän tietskarille nettiin tulee anti-todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.?
Anteeksi vaan apostaatit,t tää on vaan minun mielipide.
Mutta me ei tykätä siitä,
kun meitä kerjätään kääntymään todistajia vihaamaan !- Rintti-
Vai, että "totuutta" pitäsi muka jotekin perustellakin vielä. Ärsyttäväähän sellainen on.
Kukaan ei ole tullut tietskarillesi. Sinä itse tulit tänne. Tulit käännyttämään Ainoaan Okeaan Totuuteen, mutta miten kävikään. Saat eteesi asioita, joilta yllätykseksesi haluaisit sulkea silmäsi. Ärsyttäviä sellaiset käännyttäjät. Kompastuttavat vielä uskosta järjestöön.
Asiallinen kielto srk:taan niin kukaan ei tule valittajan ovelle. Aihetta on jokin aika
sitten käsitelty. Myös muilta kävijöiltä voidaan käynnit ovellesi estää. Tosin
viranomaiset tulevat ovelle ja siinä ei sitten kiellot auta.Tällainen korjaus.- Pii on 3.0
..." asiallinen kielto ; ,, "-
Miksi ihmeessä minun ptäisi soitella tai laulella kaikkien yhdistysten tai seurojen srk ; tiin , kun ei kuluttajansuojalakikaan sitä edellytä .- ja vaikka edellyttäisikin , miksi ihmeessä minun pitäisi kuunnella satunnaisten kulkijoiden outoja mielipiteitä ,
kyllä minä keskustelen kadulla paljonkin ihmisten kanssa, mutta se on eri asia kuin ottaa todesta joku käännytysyritys .
Kyllä minä tunnen esitetyn kaavan ; - ensin otetaan muinaisuudesta , vanhojen kreikkalaisten tarinoista, joku hämärä juttu, jota markkinoidaan Totuutena,-
Sillälailla, ettei välitetä , siitä mitä toiset sanoo.
ja ettei välitetä tiedosta tai historiasta tai tieteestä mitään .
- kävelyrauha mennyt
Feissarit kävelykadulla ottaa enemmän päähän.
Pitäs kuunnalla ja antaa vielä rahaa milloin mihinkin,luonnonsuojeluun ja
Amnestyyn,WWF jne.
Esimerkiksi Unicefin tuotoista lähes seitsemän miljoonaa tuli feissauksen kautta vuonna 2009.
On siinä katukerjäystä tehty.
Ne kerjääjät saavat vielä rahapalkkaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620