ärsyttävä saarnaaminen

Bloo

Onko teistä ärsyttävää kun teidän ovelle tulee jehovan todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.Anteeksi vaan jehovat tää on vaan minun mielipide.Mutta me ei tykätä siitä kun meitä kerjätään kääntymään jehoviksi!

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolb

Onko teistä ärsyttävää kun teidän tietskarille nettiin tulee anti-todistajia käännyttämään ja tyrkyttämään oppejaan.?

Anteeksi vaan apostaatit,t tää on vaan minun mielipide.
      Mutta me ei tykätä siitä,
      kun meitä kerjätään kääntymään todistajia vihaamaan !

• Rintti-

Vai, että "totuutta" pitäsi muka jotekin perustellakin vielä. Ärsyttäväähän sellainen on.

Kukaan ei ole tullut tietskarillesi. Sinä itse tulit tänne. Tulit käännyttämään Ainoaan Okeaan Totuuteen, mutta miten kävikään. Saat eteesi asioita, joilta yllätykseksesi haluaisit sulkea silmäsi. Ärsyttäviä sellaiset käännyttäjät. Kompastuttavat vielä uskosta järjestöön.

• Asiallinen kielto srk:taan niin kukaan ei tule valittajan ovelle. Aihetta on jokin aika
      sitten käsitelty. Myös muilta kävijöiltä voidaan käynnit ovellesi estää. Tosin
      viranomaiset tulevat ovelle ja siinä ei sitten kiellot auta.Tällainen korjaus.

• Pii on 3.0

..." asiallinen kielto ; ,, "-
        Miksi ihmeessä minun ptäisi soitella tai laulella kaikkien yhdistysten tai seurojen srk ; tiin , kun ei kuluttajansuojalakikaan sitä edellytä .- ja vaikka edellyttäisikin , miksi ihmeessä minun pitäisi kuunnella satunnaisten kulkijoiden outoja mielipiteitä ,
        kyllä minä keskustelen kadulla paljonkin ihmisten kanssa, mutta se on eri asia kuin ottaa todesta joku käännytysyritys .
        Kyllä minä tunnen esitetyn kaavan ; - ensin otetaan muinaisuudesta , vanhojen kreikkalaisten tarinoista, joku hämärä juttu, jota markkinoidaan Totuutena,-
        Sillälailla, ettei välitetä , siitä mitä toiset sanoo.
        ja ettei välitetä tiedosta tai historiasta tai tieteestä mitään .

• kävelyrauha mennyt

Feissarit kävelykadulla ottaa enemmän päähän.
      Pitäs kuunnalla ja antaa vielä rahaa milloin mihinkin,luonnonsuojeluun ja
      Amnestyyn,WWF jne.
      Esimerkiksi Unicefin tuotoista lähes seitsemän miljoonaa tuli feissauksen kautta vuonna 2009.
      On siinä katukerjäystä tehty.
      Ne kerjääjät saavat vielä rahapalkkaa siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe