Jumala loi ateismin

X/0=ateisti

Sillä jos jumalaa ei olisi ateisteilla ei olisi mitä kieltää. Eli - jos jumalaa ei kerran ole kuten ateistit väittävät - en ymmärrä mitä te ateistina kiellätte. Ateismi siis kieltää itsensä kuten eräs toinen, joka ei osaa totuutta puhua vaan valehtelee joka sanalla!

17

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan, niinpä tietenkin.
      Tämä teidän logiikkanne on kyllä jotain ylivertaista verrattuna meihin tavallisiin tallaajiin.

      • 13ref

        Ei tuo ole logiikkaa. Tuo on... En minä tiedä mitä tuo on. Itselleen valehtelun äärimmäisin muoto?


      • 13ref kirjoitti:

        Ei tuo ole logiikkaa. Tuo on... En minä tiedä mitä tuo on. Itselleen valehtelun äärimmäisin muoto?

        Jotain tuon suuntaista varmaan.
        Lisäksi mietin että postaako tämän tyylisiä aloituksia sama trolli, vai löytääkö tänne tiensä aina uusi hihhuli keksimään "pyörän" yhä uudelleen..


    • Ateistit eivät mitenkään ehdottomasti kiistä jumalien olemassaoloa. He olettavat, arvelevat, epäilevät ettei jumalia ole.

      • Ei tuota kai voi täysin yleistää. On varsin lievästi sanoa, esimerkiksi, että vain olettaa, arvelee ja epäilee, ettei mörköjä ole olemassa. Jumala on vähän kuin mörkö. Siihen uskotaan yleensä vain oman sisäisen tunteen perusteella.


    • goddeloos

      "Sillä jos jumalaa ei olisi ateisteilla ei olisi mitä kieltää. Eli - jos jumalaa ei kerran ole kuten ateistit väittävät - en ymmärrä mitä te ateistina kiellätte. Ateismi siis kieltää itsensä kuten eräs toinen, joka ei osaa totuutta puhua vaan valehtelee joka sanalla!"
      - kiellän vain sen että kirjoituksessasi olisi järkeä...

      • 342wdefss

        Aloittajan logiikkaa:

        "...Sillä jos järkeä ei olisi sinulla ei olisi mitä kieltää. Eli - jos kirjoituksessa ei kerran ole järkeä kuten sinä väität - en ymmärrä mitä sinä kiellät..."

        "Jos jotain ei ole olemassa, ei sen olemassaoloa voi kieltää."


      • X/0=ateisti
        342wdefss kirjoitti:

        Aloittajan logiikkaa:

        "...Sillä jos järkeä ei olisi sinulla ei olisi mitä kieltää. Eli - jos kirjoituksessa ei kerran ole järkeä kuten sinä väität - en ymmärrä mitä sinä kiellät..."

        "Jos jotain ei ole olemassa, ei sen olemassaoloa voi kieltää."

        Nyt en ymmärrä, mistä puhut!


    • goddeloos

      "Sillä jos jumalaa ei olisi ateisteilla ei olisi mitä kieltää."
      - Olemayonta ei voi kieltää.

    • X/0=ateisti

      Jumala ei osaa pelastaa ketään vaikka voisi. Jumala teki penikseesakin penkin, kun yritti runkata. Jumala on niin osaamaton, että vitun tyhmä Kristittykin on Hänen rinnallaan viisas

    • -

      Tuo on täysin totta! Jumala loi ateismin!

      Ja evoluutio ihmiskunnassa aiheutti sen että ihmisten tuli luoda Jumala ja kirjoittaa Hänestä kirja jotta ihmiskunnan moraali säilyisi sellaisena että yhteiskunnat olisivat mahdollisia. Evoluutio loi uskonnot koska ihmiset tarvitsivat uskontoja. Osa ihmisistä tarvitsee niitä edelleen eikä ihmisten tulisi puuttua evoluutioon koska tämä on evoluutiolle suotuisaa.

    • rftgymhu

      kaikenlaisia trolleja päivästä toiseen...

    • Kiellän vain sen ettei kirjoituksesi ole riittävä todiste jumalasi puolesta. Ja varsinkaan sinun jumalasi puolesta.

      Sama kuin väittäisin uskottomuutesi Lochnessin Hirviön olemassaoloon, olevan todiste hirviön olemassaololle, jota se ei ole.

      Ja jos se ei riitä. Niin miten olisi hindujen Brahma-luoja jumala?

      Jep. Siltikin itse varsinainen tietosi juuri sinun ja muiden jumalista uupuu yhä edelleen.

    • Ja koska Jahvetti-jumala on riippuvainen ihmisten mielipiteistä, on väistämätöntä, että ateistit ennen pitkää murhaavat luojansa. Universumin kierto säilyy!

      Vakavasti: Osoita ensin jumalan olemassaolo, tee johtopäätöksiä vasta sitten. Trolleja ei tällä palstalla palvota.

    • Anonyymi

      jkh

    • Anonyymi

      Jumala kieltää itse itsensä olemalla olemattomissa.

    • Anonyymi

      Jumala on olemassa.
      Ihminen loi sen omaksi kuvakseen.

      Joulupukkikin on olemassa monille pikkulapsille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe